toworish,Nie do końca rozumiem o co tobie chodzi, bo vurts stworzył mod graficzny do g2nk, ja wypakowałem jego mod i były tam "Meshe oraz tekstury" do g2nk, a ja wole zwykłego g2 więc wypakowałem sobie to co vurts zaoferował, wypakowałem także to co jest w zwykłym g2 w folderze DATA i pliki vurta skopiowałem do Tych orginalnych i pozamieniałem te które już w tych orginalnych były, wtedy zrobiłem nowe paczki z tymi pozamienianymi plikami o rozszerzeniu MOD zmieniłem nazwę z MOD na VDF i wkleiłem do Folder z gothickiem\DATA i wyskakiwał błąd, wkleiłem spowrotem orginalne pliki a później wpadłem na pomysł że zmienie same tekstur, I lipa znowu błąd
aaa to może same meshe? meshe działają a nie rozumiem czemu mam coś kombinować z g1 skoro tam tekstury mają całkiem inne nazwy niż w g2
Może wystarczy umieścić ten mod na platformie "Gothic 2: Classic" nie działa, nie wiem, nie wygląda z jej zasobów. Ale wiem, że wiele zmieniło się w plikach gry.Jedyne, co można mniej lub więcej, aby go zmienić - niektóre identyczne między dwoma teksturami.
Czy możesz dać mi link do pliku mod problemu? Zobaczę, co się stało.
RafalBudzis,W G1 i G2 masz inny sposób kodowania paczek VDF i tekstur (chyba) niż w G2NK. G1 i G2 to ten sam silnik !!!
Nie, to jest, nie ma żadnej różnicy pomiędzy wyjątkiem VDFS G2NK poprawione wiele błędów. Nasz mod dla "Gothic 1: TLVH" stworzył w tej wersji. ;)
G1 tylko pakujesz paczki dla zwykłego G2 bo zakładam ze mają ten sam system kodowania. Goman do G1 nie otworzy ci vdf z G2NK bo mają inny sposób zapisu.
"Goman" należy otwierać żadnych VDFs tomów wersji.

MfG MsGoth, WoG.ru-Community.