Drugi folder 3452 11

O temacie

Autor Toworish

Zaczęty 8.01.2013 roku

Wyświetleń 3452

Odpowiedzi 11

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Cytuj
const string DIR_ROOT            = "..";
const string DIR_SYSTEM            = "\System\";
const string DIR_SAVEGAMES         = "\Saves\";
const string DIR_WEB            = "\Web\";
const string DIR_DATA            = "\_work\data\";
const string DIR_ANIMS            = "$DATA$\Anims\";
const string DIR_MESHES            = "$DATA$\Meshes\";
const string DIR_SCRIPTS         = "$DATA$\Scripts\";
const string DIR_TEX            = "$DATA$\Textures\";
const string DIR_CUTSCENES         = "$DATA$\Cutscenes\";
const string DIR_SOUND            = "$DATA$\Sound\";
const string DIR_MUSIC            = "$DATA$\Music\";   
const string DIR_VIDEO            = "$DATA$\Video\";   
const string DIR_WORLD            = "$DATA$\Worlds\";
const string DIR_FONTS            = "$DATA$\Fonts\";
const string DIR_OUTPUTUNITS              = "$DATA$\Scripts\Content\Cutscene\";         
const string DIR_COMPILED_ANIMS              = "$DATA$\Anims\_compiled\";
const string DIR_COMPILED_MESHES           = "$DATA$\Meshes\_compiled\";
const string DIR_PRESETS         = "$DATA$\Presets\";
const string DIR_COMPILED_SCRIPTS           = "$DATA$\Scripts\_compiled\";
const string DIR_COMPILED_TEXTURES           = "$DATA$\Textures\_compiled\";
const string DIR_TEX_DESKTOP              = "$DATA$\Textures\Desktop\";
const string DIR_TOOLS_CONFIG              = "\_work\tools\";
const string DIR_TOOLS_DATA         = "\_work\tools\data\";
const string SUBDIR_INTERN         = "_intern\";

Jak wszyscy widzą jest to skrypt który mówi silnikowi co gdzie ma czytać, a ja chciałbym się dowiedzieć co tu zrobić aby móc wrzucić kilka animacji do innego folderu niż "Anims"? ze skryptami też tak bym chciał

Próbowałem zrobić tak:
const string DIR_ANIMS2 = "$DATA$\ścieżka do pliku"; ale nie działało
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Nekron197

Nekron197

Użytkownicy
posty192
Propsy13
  • Użytkownicy
Może moja odpowiedź nie jest trafna, ale możliwe, że powinieneś zdefiniować jeszcze w jakimś pliku przeznaczonym do czytania animacji przez silnik (chodzi mi o oddzielny plik z kodem) i zdefiniować tam drugi folder z animacjami i skryptami, ale odrazu mówię, że nie znam się nazbyt na silniku zEngine na którym działa Gothic, więc nie zkrzycz mnie za bardzo, jeśli się mylę :D
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Myśle że niema już żadnego pliku takiego bo ten plik wskazuje skąd ma czytać a gdzieś pewnie jest zapisane żeby czytało ten plika aale gdzie to ja nie wiem
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
To z ilu źródeł danych ma korzystać silnik jest zaprogramowane w nim samym, nie w żadnych plikach konfiguracyjnych. Może hackując go z poziomu włączonej gry (Ikarus, g2ext itp) dałoby się wymusić załadowanie animacji z oddzielnej lokacji, ale to zdecydowanie nie łatwe zadanie, zgadując po twoim sposobie pisania o problemie zgaduję że za trudne dla ciebie.

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh

Toworish

Drugi folder
#4 2013-01-08, 17:42(Ostatnia zmiana: 2013-01-08, 17:47)
Niema co zgadywać w sumie, to jest oczywiste że za trudne dla mnie, ale wydaje mi się że jeśli w tym pliku (Skrypcie) zmienie nazwę z ANIMS na ANIMACJE i nazwę folderu też tak zmienie to będzie to działało

A problem polega na tym że jak napiszę drugie const string DIR_ANIMS wyskakuje mi redefined identifiter czy jakoś tak się to pisze, a jak dopiszę DIR_ANIMS2 to nie wyskakują błędy przy parsowaniu ale nie czyta animacji z podanego źródła bo chyba w śilniku niema takiej funkcji jak DIR_ANIMS2

jest to skrypt o nazwie paths.d w folderze system tam gdzie spacer
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Nekron197

Nekron197

Użytkownicy
posty192
Propsy13
  • Użytkownicy
Ewentualnie to... Jak sam podsunąłeś sobię małą podpowiedź możesz zdefiniować w silniku takową funkcję, ale powtarzam z poprzedniego posta nie znam się na tym silniku, więc jakby co to tej wypowiedzi nie było :lol:
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Ale że tak się spytam po cichu po chuj Ci to?
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Mówiąc szczerze edku to po prostu ubzdurałem sobie że chce aby mi pewne animki i skrypty czytało z utworzonych prze zemnie folderów i tak sobie chcę dotrzeć to głupiego celu
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
jak jesteś na tyle pojebanym człowiekiem ze chcesz mieć wszystko rozjebane polecam zamienić to

const string DIR_ANIMS = "$DATA$\Anims\";
const string DIR_SCRIPTS = "$DATA$\Scripts\";

na

const string DIR_ANIMS = "$DATA$\";
const string DIR_SCRIPTS = "$DATA$\";

i masz wszystko w jednym folderze ;d  nie skompilowane rzeczy mogą być chyba nawet w pod folderach ;d  za to będziesz miał jeden duży folder _work/data/_compile gdzie będą skrypty i animacje wszystkie :P

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh

Toworish

Drugi folder
#9 2013-01-08, 22:46(Ostatnia zmiana: 2013-01-08, 22:46)
Nieno, ja to chciałem zrobić dla jeszcze większego pożądku a nie bałaganu, a itak chyba by to nie zadziałało bo jak zmieniłem nazwę w skrypcie i nazwę folderu z anims na animtex to po wybraniu nowa gra gothic się wyłączał więc lipa, to musi być jeszcze gdzieś zapisane to i wsumie proszę usunąć temat skoro nic z tego xD
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Oczywiście taki mod nie będzie w ogóle działał, bo standardowe vdf'y mają zakodowane trzymanie danych w podfolderach data. Musiałbyś dodać do paczki WSZYSTKIE pliki jakich tylko może potrzebować gra. Ważyłoby to naprawdę sporo.

MaGoth

MaGoth

Użytkownicy
WoG.ru Admin
posty129
Propsy205
  • Użytkownicy
  • WoG.ru Admin

MaGoth

Drugi folder
#11 2013-01-08, 23:30(Ostatnia zmiana: 2013-01-08, 23:43)
toworish,
Cytuj
Jak wszyscy widzą jest to skrypt który mówi silnikowi co gdzie ma czytać, a ja chciałbym się dowiedzieć co tu zrobić aby móc wrzucić kilka animacji do innego folderu niż Anims?

Dokumentacja GMDK Piranha-Bytes wskazuje:
Uwaga: Również w folderze systemowym gry jest plik paths.d , który zawiera listę wszystkich najważniejszych katalogów w grze. Ten plik nie powinien być zmieniany (!) W przeciwnym razie kontynuowanie normalnego działania gry Gothic staje się niemożliwe.

Hinweis: Im SYSTEM-Verzeichnis befindet sich auch eine Datei paths.d, in der die einzelnen besonders wichtigen Verzeichnisse aufgeführt sind. Die Datei darf allerdings nicht verändert werden, sonst ist nicht mehr damit zu rechnen, dass Gothic weiterhin funktioniert.



MfG MaGoth, WoG.ru-Community.

[mod=edeksumo] Poprawiłem odmianę czasowników :ok:  powinno być bardziej czytelne[/mod]
 
|: WOG.de :|: WOG.en :|: WOG.ru :|: WOG.ro :|||: MAGIC-Team :|



|: WOR.de :|: WOR.en :|: WOR.ru :|: WOR.ro :|||: Piranha-Bytes :|

Дитетка ночи... погибель миров... светильник Теней... сокроет света покров... (Песнь MaGoth'a)

-=GOTHIC UND DIE FREUNDSCHAFT FÜR ALLE ZEITEN!=-


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry