Dialog problem 2444 4

O temacie

Autor Nekron197

Zaczęty 4.12.2012 roku

Wyświetleń 2444

Odpowiedzi 4

Nekron197

Nekron197

Użytkownicy
posty192
Propsy13
  • Użytkownicy

Nekron197

Dialog problem
2012-12-04, 08:05(Ostatnia zmiana: 2012-12-04, 08:09)
Mam zrobiony dialog
// ************************************************************
//     EXIT
// ************************************************************

INSTANCE DIA_Santa_5003_Elf_EXIT(C_INFO)
{
npc = Santa_5003_Elf;
nr = 999;
condition = DIA_Santa_5003_Elf_EXIT_Condition;
information = DIA_Santa_5003_Elf_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};                      

FUNC INT DIA_Santa_5003_Elf_EXIT_Condition()

{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Santa_5003_Elf_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};


//////////////
//HELLO//////
////////////

INSTANCE DIA_Santa_5003_Elf_Tekst (C_Info)
{
npc         = Santa_5003_Elf;
nr          = 1;
condition   = DIA_Santa_5003_Elf_Tekst_Condition;
information = DIA_Santa_5003_Elf_Tekst_Info;
permanent = FALSE;
description = "Hej!";
};

FUNC INT DIA_Santa_5003_Elf_Tekst_Condition()


{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Santa_5003_Elf_Tekst_Info()

{

  AI_Output (other, self, "DIA_Santa_5003_Elf_Tekst_15_00"); //Witaj!
  AI_Output (self, other, "DIA_Santa_5003_Elf_Tekst_5003_01"); //Cześć!
  AI_Output (self, other, "DIA_Santa_5003_Elf_Tekst_5003_02"); //Nazywam się Deril.
  AI_Output (self, other, "DIA_Santa_5003_Elf_Tekst_5003_03"); //Jeśli czegoś potrzebujesz, idź do Mikołaja, On wszystko załatwi, czego tylko potrzebujesz!
};

INSTANCE DIA_Santa_5003_Elf_Hej (C_Info)
{
npc         = Santa_5003_Elf;
nr          = 2;
condition   = DIA_Santa_5003_Elf_Hej_Condition;
information = DIA_Santa_5003_Elf_Hej_Info;
permanent = FALSE;
description = "Hej!";
};

FUNC INT DIA_Santa_5003_Elf_hej_condition ()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Santa_5001_Mikolaj_Quest_Koniec));
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_Santa_5003_Elf_Hej_Info()
  AI_Output (other, self, "DIA_Santa_5003_Elf_Hej_15_04"); //Szukam zajęcia... Masz dla mnie coś do zrobienia?
  AI_Output (self, other, "DIA_Santa_5003_Elf_Hej_5003_05"); //Może i mam... Ale nie załatwisz tego bez porządnej broni i czapeczki!
  CreateInvItems (self, itmw_miecz_od_mikolaja, 1);
  CreateInvItems (self, itar_elf_hat, 1);
  B_GiveInvItems (self, other, itmw_Miecz_od_mikolaja, 1);
  B_GiveInvItems (self, other, itar_elf_hat, 1);
  AI_Output (other, self, "DIA_Santa_5003_Elf_Hej_5003_06"); //Teraz do rzeczy!
  AI_Output (other, self, "DIA_Santa_5003_Elf_Hej_5003_07"); //Załatw paru dezerterów co kryją się niedaleko mostu!
 
Wld_InsertNpc (Dezerter_5015_Elf,        "FP_ROAM_NW_NW_PATH_TO_MONASTER_MONSTER22_02");
Wld_InsertNpc (Dezerter_5015_Elf,        "FP_ROAM_NW_NW_PATH_TO_MONASTER_MONSTER22_02");
Wld_InsertNpc (Dezerter_5016_Elf,        "FP_ROAM_NW_NW_PATH_TO_MONASTER_MONSTER22_02");
Wld_InsertNpc (Dezerter_5016_Elf,        "FP_ROAM_NW_NW_PATH_TO_MONASTER_MONSTER22_02");
 
  Log_CreateTopic (TOPIC_Dezerterzy,LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (TOPIC_Dezerterzy ,LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_Dezerterzy ,"Nareszcie jakieś porządne zadanie! Nudziło mi się latanie za posyłką... Dezerterzy znajduja się niedaleko mostu!");

AI_StopProcessInfos(self);
}:



INSTANCE DIA_Santa_5003_Elf_Tekst_koniec (C_Info)
{
npc         = Santa_5003_Elf;
nr          = 3;
condition   = DIA_Santa_5003_Elf_Tekst_koniec_Condition;
information = DIA_Santa_5003_Elf_Tekst_koniec_Info;
permament   = FALSE;
description = "Zabici!";
};

FUNC INT DIA_Santa_5003_Elf_Tekst_koniec_Condition()
{
 if (Npc_IsDead(Dezerter_5015_Elf));
  && (Npc_IsDead(Dezerter_5016_Elf));

{
return TRUE;
};


FUNC VOID DIA_Santa_5003_Elf_Tekst_koniec_Info()


{
 
 AI_Output (other, self, "DIA_Santa_5003_Elf_Tekst_koniec_15_01"); //Zabici!
 AI_Output (other, self, "DIA_Santa_5003_Elf_Tekst_koniec_5003_02"); //To świetnie!
 AI_Output (other, self, "DIA_Santa_5003_Elf_Tekst_koniec_5003_03"); //wstawie sie za Tobą u Mikołaja!
 
 Log_SetTopicStatus (TOPIC_Dezerterzy ,LOG_SUCCESS);
B_LogEntry (TOPIC_Dezerterzy ,"No i kolejne zadanie ukończone... Chyba pójdę teraz do Mikołaja. Mam dość 'zabawy' z elfami.");

 
};

I teraz przy naprawianiu skryptów pisze, że w 70 linijce nie ma "{" a jest! Chodzi dokładnie o tą linijkę, a jeszcze dokładniej o pierwszą klamrę
FUNC INT DIA_Santa_5003_Elf_hej_condition ()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Santa_5001_Mikolaj_Quest_Koniec));
{
return TRUE;
};
};
Dodam, że jeśli usunę warunek to cały czas się pojawia ten błąd, a usuwając usuwam też klamrę pierwszą i ostatnią, bo inaczej wywala mi unknow identifier...
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
[/code]

I teraz przy naprawianiu skryptów pisze, że w 70 linijce nie ma "{" a jest! Chodzi dokładnie o tą linijkę, a jeszcze dokładniej o pierwszą klamrę
FUNC INT DIA_Santa_5003_Elf_hej_condition ()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Santa_5001_Mikolaj_Quest_Koniec));
{
return TRUE;
};
};
Co jest z Tobą i taką ilością takich głupich (powtarzających się) problemów?
FUNC INT DIA_Santa_5003_Elf_hej_condition ()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Santa_5001_Mikolaj_Quest_Koniec))//Usunięty średnik (";")
{
return TRUE;
};
};
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Nekron197

Nekron197

Użytkownicy
posty192
Propsy13
  • Użytkownicy

Nekron197

Dialog problem
#2 2012-12-04, 08:43(Ostatnia zmiana: 2012-12-04, 08:48)
nie wiem, ale jak mówiłem już wcześniej, uczę się dopiero, a brakującego średnika czasem trudno zauważyć


EDIT______
Czyli co? Nie ma być średnika?
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
brakującego średnika czasem trudno zauważyć
Szczególnie gdy jest ich za dużo.

Czyli co? Nie ma być średnika?

Tak geniuszu, nie tłumaczę czemu, bo było Ci to już tłumaczone wcześniej.


uczę się dopiero
To zacznij czytać tutoriale, obejrzałeś filmy czipa jak radziłem?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Rahim

Rahim

Użytkownicy
Perma ban xD
posty32
Propsy1
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Perma ban xD

Rahim

Dialog problem
#4 2012-12-04, 13:38(Ostatnia zmiana: 2012-12-04, 13:42)
To zacznij czytać tutoriale, obejrzałeś filmy czipa jak radziłem?

On zakładał już kilka tematów, w każdym ktoś mu pisze by się za nie wziął.
Tutoriale kolego nie gryzą a czytanie ich nie boli, a już na pewno na marne nie pujdą, więc za nim założysz kolejny temat przeczytaj je i po jaką cholerę chciałeś zakończyć tym ; środek warunku? :pokerface:
Łap Tutoriale~
 
Zapraszam na forum Opactwo RPG Makera.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry