Spoiler
// *******************************************************
// SellFur
// *******************************************************
// -----------------------------
var int Engrom_TrollFurSold;
// -----------------------------
instance DIA_Engrom_SellFur (C_INFO)
{
npc = VLK_4131_Engrom;
nr = 600;
condition = DIA_Engrom_SellFur_Condition;
information = DIA_Engrom_SellFur_Info;
permanent = TRUE;
description = "Mam dla ciebie kilka skór...";
};
func int DIA_Engrom_SellFur_Condition ()
{
if (Player_IsApprentice == APP_Bosper)
{
return TRUE;
};
};
func void DIA_Engrom_SellFur_Info ()
{
AI_Output (other, self, "DIA_Engrom_SellFur_15_00"); //Mam dla ciebie kilka skór...
if (Npc_HasItems(other, ItAt_SheepFur) > 0)
|| (Npc_HasItems(other, ItAt_WolfFur) > 0)
|| (Npc_HasItems(other, ItAt_WargFur) > 0)
|| (Npc_HasItems(other, ItAt_ShadowFur) > 0)
|| (Npc_HasItems(other, ItAt_TrollFur) > 0)
|| (Npc_HasItems(other, ItAt_TrollBlackFur) > 0)
|| (Npc_HasItems(other, ItAt_Addon_KeilerFur) > 0)
{
if (Npc_HasItems(other, ItAt_Addon_KeilerFur) > 0)
{
AI_Wait (self,3);
B_GiveInvItems(self, other, itmi_gold, (Npc_HasItems(other, ItAt_Addon_KeilerFur) * Value_KeilerFur) );
B_GiveInvItems(other, self, ItAt_Addon_KeilerFur, Npc_HasItems(other, ItAt_Addon_KeilerFur));
};
if (Npc_HasItems(other, ItAt_SheepFur) > 0)
{
AI_Output (self, other, "DIA_Engrom_SellFur_11_01"); //Owcze skóry? Chyba nie zatłukłeś jakiemuś wieśniakowi jego owiec, co?
AI_Output (other, self, "DIA_Engrom_SellFur_15_02"); //Nawet bym o tym nie pomyślał...
B_GiveInvItems(self, other, itmi_gold, (Npc_HasItems(other, ItAt_SheepFur) * Value_SheepFur) );
B_GiveInvItems(other, self, ItAt_SheepFur, Npc_HasItems(other, ItAt_SheepFur));
};
if (Npc_HasItems(other, ItAt_WolfFur) > 0)
{
AI_Output (self, other, "DIA_Engrom_SellFur_11_03"); //Wilcza skóra, nieźle...
B_GiveInvItems(self, other, itmi_gold, (Npc_HasItems(other, ItAt_WolfFur) * Value_WolfFur) );
B_GiveInvItems(other, self, ItAt_WolfFur, Npc_HasItems(other, ItAt_WolfFur));
};
if (Npc_HasItems(other, ItAt_WargFur) > 0)
{
AI_Output (self, other, "DIA_Engrom_SellFur_11_04"); //Skóra warga? Te bestie są niebezpieczne...
B_GiveInvItems(self, other, itmi_gold, (Npc_HasItems(other, ItAt_WargFur) * Value_WargFur) );
B_GiveInvItems(other, self, ItAt_WargFur, Npc_HasItems(other, ItAt_WargFur));
};
if (Npc_HasItems(other, ItAt_ShadowFur) > 0)
{
AI_Output (self, other, "DIA_Engrom_SellFur_11_05"); //Och, nawet skóra cieniostwora - takie są sporo warte.
B_GiveInvItems(self, other, itmi_gold, (Npc_HasItems(other, ItAt_ShadowFur) * Value_ShadowFur) );
B_GiveInvItems(other, self, ItAt_ShadowFur, Npc_HasItems(other, ItAt_ShadowFur));
};
if (Npc_HasItems(other, ItAt_TrollFur) > 0)
|| (Npc_HasItems(other, ItAt_TrollBlackFur) > 0)
{
if (Engrom_TrollFurSold == FALSE)
{
AI_Output (self, other, "DIA_Engrom_SellFur_11_06"); //A co TO za skóra?
AI_Output (other, self, "DIA_Engrom_SellFur_15_07"); //Zdarłem ją z trolla.
AI_Output (self, other, "DIA_Engrom_SellFur_11_08"); //To... to jest warte małą fortunę.
Engrom_TrollFurSold == TRUE;
}
else //TRUE
{
AI_Output (self, other, "DIA_Engrom_SellFur_11_09"); //Kolejna trollowa skóra... Czy ty na nie polujesz?
AI_Output (other, self, "DIA_Engrom_SellFur_15_10"); //Nie, po prostu korzystam z każdej okazji...
};
if (Npc_HasItems(other, ItAt_TrollFur) > 0)
{
B_GiveInvItems(self, other, itmi_gold, (Npc_HasItems(other, ItAt_TrollFur) * Value_TrollFur) );
B_GiveInvItems(other, self, ItAt_TrollFur, Npc_HasItems(other, ItAt_TrollFur));
};
if (Npc_HasItems(other, ItAt_TrollBlackFur) > 0)
{
AI_Output (self, other, "DIA_Engrom_SellFur_11_11"); //No proszę, skóra czarnego trolla!
B_GiveInvItems(self, other, itmi_gold, (Npc_HasItems(other, ItAt_TrollBlackFur) * Value_TrollBlackFur) );
B_GiveInvItems(other, self, ItAt_TrollBlackFur, Npc_HasItems(other, ItAt_TrollBlackFur));
};
};
AI_Output (self, other, "DIA_Engrom_SellFur_11_12"); //Dobra robota. Przyjdź do mnie, jak będziesz miał następne...
}
else
{
AI_Output (self, other, "DIA_Engrom_SellFur_11_13"); //Ale pamiętaj - interesują mnie tylko skóry wilków, cieniostworów i tym podobne...
};
};