Bonus do obrony 5085 12

O temacie

Autor Dage23

Zaczęty 11.11.2012 roku

Wyświetleń 5085

Odpowiedzi 12

Dage23

Dage23

Użytkownicy
posty29
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam mam pytanie czy da się zrobić żywność lub miksture która dodaje np. +5 do ochrony przed mieczem.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4211
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
ale chodzi ci efekt czasowy czy ma trwac caly czas?
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Dage23

Dage23

Użytkownicy
posty29
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Chodzi o efekt trwały tak jak to było w modzie velaya ale jak by się nie dało to moze byc czasowy.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4211
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
Cytuj
INSTANCE ItPo_protedgepot(C_Item)
{
   name          =   NAME_Trank;

   mainflag       =   ITEM_KAT_POTIONS;
   flags          =   ITEM_MULTI;

   value          =   1000;   

   visual          =   "ItPo_Perm_STR.3ds";
   material       =   MAT_GLAS;
   on_state[0]      =   UseItPo_protedgepot;
   scemeName      =   "POTIONFAST";

   wear         =    WEAR_EFFECT;
   effect         =   "SPELLFX_ITEMGLIMMER";

   description      =    "Tajemniczy napój";
   
   TEXT[1]         =    NAME_Prot_Edge;            
   COUNT[1]      =    10;
   
   TEXT[5]         =    NAME_Value;               
   COUNT[5]      =    value;
};

   FUNC VOID UseItPo_protedgepot()
}
      self.protection [PROT_EDGE] += 10;
      self.protection [PROT_BLUNT] += 10;                 
                };
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Dage23

Dage23

Użytkownicy
posty29
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Dage23

Bonus do obrony
#4 2012-11-11, 14:42(Ostatnia zmiana: 2012-11-11, 15:01)
Dzięki za odpowiedź.

Pojawił się problem co z tym zrobić

01:00 Fatal:-1 U:    PAR: Expected '{' ( line 462 ) .... <zParser.cpp,#599>
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Bonus do obrony
#5 2012-11-11, 15:57(Ostatnia zmiana: 2012-11-11, 15:57)
Pojawił się problem co z tym zrobić
naprawić ! :P

FUNC VOID UseItPo_protedgepot()
{
self.protection [PROT_EDGE] += 10;
self.protection [PROT_BLUNT] += 10;
};

Dage23

Dage23

Użytkownicy
posty29
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Dage23

Bonus do obrony
#6 2012-11-11, 16:01(Ostatnia zmiana: 2012-11-19, 18:41)
Ok zaraz to sprawdze

Działa

Żeby nie tworzyć nowego tematu jak zrobić żeby sprzedawać skóry dla npc  skopiowałem skrypt od bospera i troche pozmieniałem ale npc niema żadnej opcji dialogowej związanej z kupnem skór.
 

Lisu13

Lisu13

Użytkownicy
posty131
Propsy14
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Ale czy zmieniłeś sam skrypt postaci i nazwę, id itp. czy razem z dialogami? I czy zmienłeś nazwę dialogu i danych npc w nim?
 
Sweet! I've just received my free Riot Points!

>> FreeRiotPoints.me <<

Dage23

Dage23

Użytkownicy
posty29
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Tak zmieniłem nazwy tutaj jest skrypt

Spoiler
// *******************************************************
//                   SellFur
// *******************************************************   
// -----------------------------
   var int Engrom_TrollFurSold;
// -----------------------------

instance DIA_Engrom_SellFur (C_INFO)
{
   npc         = VLK_4131_Engrom;
   nr          = 600;
   condition   = DIA_Engrom_SellFur_Condition;
   information   = DIA_Engrom_SellFur_Info;
   permanent   = TRUE;
   description   = "Mam dla ciebie kilka skór...";
};
func int DIA_Engrom_SellFur_Condition ()
{
   if (Player_IsApprentice == APP_Bosper)
   {
      return TRUE;
   };
};
func void DIA_Engrom_SellFur_Info ()
{
   AI_Output (other, self, "DIA_Engrom_SellFur_15_00"); //Mam dla ciebie kilka skór...
   
   if (Npc_HasItems(other, ItAt_SheepFur) > 0)
   || (Npc_HasItems(other, ItAt_WolfFur) > 0)
   || (Npc_HasItems(other, ItAt_WargFur) > 0)
   || (Npc_HasItems(other, ItAt_ShadowFur) > 0)
   || (Npc_HasItems(other, ItAt_TrollFur) > 0)
   || (Npc_HasItems(other, ItAt_TrollBlackFur) > 0)
   || (Npc_HasItems(other, ItAt_Addon_KeilerFur) > 0)
   {
      
      if (Npc_HasItems(other, ItAt_Addon_KeilerFur) > 0)
      {
         AI_Wait (self,3);
         B_GiveInvItems(self, other, itmi_gold, (Npc_HasItems(other, ItAt_Addon_KeilerFur) * Value_KeilerFur) );
         B_GiveInvItems(other, self, ItAt_Addon_KeilerFur, Npc_HasItems(other, ItAt_Addon_KeilerFur));
      };
      
      if (Npc_HasItems(other, ItAt_SheepFur) > 0)
      {
         AI_Output (self, other, "DIA_Engrom_SellFur_11_01"); //Owcze skóry? Chyba nie zatłukłeś jakiemuś wieśniakowi jego owiec, co?
         AI_Output (other, self, "DIA_Engrom_SellFur_15_02"); //Nawet bym o tym nie pomyślał...
         B_GiveInvItems(self, other, itmi_gold, (Npc_HasItems(other, ItAt_SheepFur) * Value_SheepFur) );
         B_GiveInvItems(other, self, ItAt_SheepFur, Npc_HasItems(other, ItAt_SheepFur));
            
      };
      
      if (Npc_HasItems(other, ItAt_WolfFur) > 0)
      {
         AI_Output (self, other, "DIA_Engrom_SellFur_11_03"); //Wilcza skóra, nieźle...
         B_GiveInvItems(self, other, itmi_gold, (Npc_HasItems(other, ItAt_WolfFur) * Value_WolfFur) );
         B_GiveInvItems(other, self, ItAt_WolfFur, Npc_HasItems(other, ItAt_WolfFur));
      };
      
      if (Npc_HasItems(other, ItAt_WargFur) > 0)
      {
         AI_Output (self, other, "DIA_Engrom_SellFur_11_04"); //Skóra warga? Te bestie są niebezpieczne...
         B_GiveInvItems(self, other, itmi_gold, (Npc_HasItems(other, ItAt_WargFur) * Value_WargFur) );
         B_GiveInvItems(other, self, ItAt_WargFur, Npc_HasItems(other, ItAt_WargFur));
      };
      
      if (Npc_HasItems(other, ItAt_ShadowFur) > 0)
      {
         AI_Output (self, other, "DIA_Engrom_SellFur_11_05"); //Och, nawet skóra cieniostwora - takie są sporo warte.
         B_GiveInvItems(self, other, itmi_gold, (Npc_HasItems(other, ItAt_ShadowFur) * Value_ShadowFur) );
         B_GiveInvItems(other, self, ItAt_ShadowFur, Npc_HasItems(other, ItAt_ShadowFur));
      };
      
      if (Npc_HasItems(other, ItAt_TrollFur) > 0)
      || (Npc_HasItems(other, ItAt_TrollBlackFur) > 0)
      {
         if (Engrom_TrollFurSold == FALSE)
         {
            AI_Output (self, other, "DIA_Engrom_SellFur_11_06"); //A co TO za skóra?
            AI_Output (other, self, "DIA_Engrom_SellFur_15_07"); //Zdarłem ją z trolla.
            AI_Output (self, other, "DIA_Engrom_SellFur_11_08"); //To... to jest warte małą fortunę.
            Engrom_TrollFurSold == TRUE;
         }
         else //TRUE
         {
            AI_Output (self, other, "DIA_Engrom_SellFur_11_09"); //Kolejna trollowa skóra... Czy ty na nie polujesz?
            AI_Output (other, self, "DIA_Engrom_SellFur_15_10"); //Nie, po prostu korzystam z każdej okazji...
         };
         
         if (Npc_HasItems(other, ItAt_TrollFur) > 0)
         {
            B_GiveInvItems(self, other, itmi_gold, (Npc_HasItems(other, ItAt_TrollFur) * Value_TrollFur) );
            B_GiveInvItems(other, self, ItAt_TrollFur, Npc_HasItems(other, ItAt_TrollFur));
         };
         if (Npc_HasItems(other, ItAt_TrollBlackFur) > 0)
         {
            AI_Output (self, other, "DIA_Engrom_SellFur_11_11"); //No proszę, skóra czarnego trolla!
            B_GiveInvItems(self, other, itmi_gold, (Npc_HasItems(other, ItAt_TrollBlackFur) * Value_TrollBlackFur) );
            B_GiveInvItems(other, self, ItAt_TrollBlackFur, Npc_HasItems(other, ItAt_TrollBlackFur));
         };
      };
      
      AI_Output (self, other, "DIA_Engrom_SellFur_11_12"); //Dobra robota. Przyjdź do mnie, jak będziesz miał następne...
   }
   else
   {
      AI_Output (self, other, "DIA_Engrom_SellFur_11_13"); //Ale pamiętaj - interesują mnie tylko skóry wilków, cieniostworów i tym podobne...
   };
};

 

Lisu13

Lisu13

Użytkownicy
posty131
Propsy14
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Nie wiem czy to ma znaczenie ale w 22 (około) jest imię Bospera
 
Sweet! I've just received my free Riot Points!

>> FreeRiotPoints.me <<

Dage23

Dage23

Użytkownicy
posty29
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Z tym też jest problem bo gdy dam engrom to wywala bład a gdy jest bosper to jest dobrze więc niewiem oco chodzi
 

Lisu13

Lisu13

Użytkownicy
posty131
Propsy14
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Tak zmieniłem nazwy tutaj jest skrypt

Spoiler
// *******************************************************
//                   SellFur
// *******************************************************   
// -----------------------------
   var int Engrom_TrollFurSold;
// -----------------------------

instance DIA_Engrom_SellFur (C_INFO)
{
   npc         = VLK_4131_Engrom;
   nr          = 600;
   condition   = DIA_Engrom_SellFur_Condition;
   information   = DIA_Engrom_SellFur_Info;
   permanent   = TRUE;
   description   = Mam dla ciebie kilka skór...;
};
func int DIA_Engrom_SellFur_Condition ()
{
   if (Player_IsApprentice == APP_Bosper)
   {

      return TRUE;
   };
};
func void DIA_Engrom_SellFur_Info ()
{
   AI_Output (other, self, DIA_Engrom_SellFur_15_00); //Mam dla ciebie kilka skór...
   
   if (Npc_HasItems(other, ItAt_SheepFur) > 0)
   || (Npc_HasItems(other, ItAt_WolfFur) > 0)
   || (Npc_HasItems(other, ItAt_WargFur) > 0)
   || (Npc_HasItems(other, ItAt_ShadowFur) > 0)
   || (Npc_HasItems(other, ItAt_TrollFur) > 0)
   || (Npc_HasItems(other, ItAt_TrollBlackFur) > 0)
   || (Npc_HasItems(other, ItAt_Addon_KeilerFur) > 0)
   {
      
      if (Npc_HasItems(other, ItAt_Addon_KeilerFur) > 0)
      {
         AI_Wait (self,3);
         B_GiveInvItems(self, other, itmi_gold, (Npc_HasItems(other, ItAt_Addon_KeilerFur) * Value_KeilerFur) );
         B_GiveInvItems(other, self, ItAt_Addon_KeilerFur, Npc_HasItems(other, ItAt_Addon_KeilerFur));
      };
      
      if (Npc_HasItems(other, ItAt_SheepFur) > 0)
      {
         AI_Output (self, other, DIA_Engrom_SellFur_11_01); //Owcze skóry? Chyba nie zatłukłeś jakiemuś wieśniakowi jego owiec, co?
         AI_Output (other, self, DIA_Engrom_SellFur_15_02); //Nawet bym o tym nie pomyślał...
         B_GiveInvItems(self, other, itmi_gold, (Npc_HasItems(other, ItAt_SheepFur) * Value_SheepFur) );
         B_GiveInvItems(other, self, ItAt_SheepFur, Npc_HasItems(other, ItAt_SheepFur));
            
      };
      
      if (Npc_HasItems(other, ItAt_WolfFur) > 0)
      {
         AI_Output (self, other, DIA_Engrom_SellFur_11_03); //Wilcza skóra, nieźle...
         B_GiveInvItems(self, other, itmi_gold, (Npc_HasItems(other, ItAt_WolfFur) * Value_WolfFur) );
         B_GiveInvItems(other, self, ItAt_WolfFur, Npc_HasItems(other, ItAt_WolfFur));
      };
      
      if (Npc_HasItems(other, ItAt_WargFur) > 0)
      {
         AI_Output (self, other, DIA_Engrom_SellFur_11_04); //Skóra warga? Te bestie są niebezpieczne...
         B_GiveInvItems(self, other, itmi_gold, (Npc_HasItems(other, ItAt_WargFur) * Value_WargFur) );
         B_GiveInvItems(other, self, ItAt_WargFur, Npc_HasItems(other, ItAt_WargFur));
      };
      
      if (Npc_HasItems(other, ItAt_ShadowFur) > 0)
      {
         AI_Output (self, other, DIA_Engrom_SellFur_11_05); //Och, nawet skóra cieniostwora - takie są sporo warte.
         B_GiveInvItems(self, other, itmi_gold, (Npc_HasItems(other, ItAt_ShadowFur) * Value_ShadowFur) );
         B_GiveInvItems(other, self, ItAt_ShadowFur, Npc_HasItems(other, ItAt_ShadowFur));
      };
      
      if (Npc_HasItems(other, ItAt_TrollFur) > 0)
      || (Npc_HasItems(other, ItAt_TrollBlackFur) > 0)
      {
         if (Engrom_TrollFurSold == FALSE)
         {
            AI_Output (self, other, DIA_Engrom_SellFur_11_06); //A co TO za skóra?
            AI_Output (other, self, DIA_Engrom_SellFur_15_07); //Zdarłem ją z trolla.
            AI_Output (self, other, DIA_Engrom_SellFur_11_08); //To... to jest warte małą fortunę.
            Engrom_TrollFurSold == TRUE;
         }
         else //TRUE
         {
            AI_Output (self, other, DIA_Engrom_SellFur_11_09); //Kolejna trollowa skóra... Czy ty na nie polujesz?
            AI_Output (other, self, DIA_Engrom_SellFur_15_10); //Nie, po prostu korzystam z każdej okazji...
         };
         
         if (Npc_HasItems(other, ItAt_TrollFur) > 0)
         {
            B_GiveInvItems(self, other, itmi_gold, (Npc_HasItems(other, ItAt_TrollFur) * Value_TrollFur) );
            B_GiveInvItems(other, self, ItAt_TrollFur, Npc_HasItems(other, ItAt_TrollFur));
         };
         if (Npc_HasItems(other, ItAt_TrollBlackFur) > 0)
         {
            AI_Output (self, other, DIA_Engrom_SellFur_11_11); //No proszę, skóra czarnego trolla!
            B_GiveInvItems(self, other, itmi_gold, (Npc_HasItems(other, ItAt_TrollBlackFur) * Value_TrollBlackFur) );
            B_GiveInvItems(other, self, ItAt_TrollBlackFur, Npc_HasItems(other, ItAt_TrollBlackFur));
         };
      };
      
      AI_Output (self, other, DIA_Engrom_SellFur_11_12); //Dobra robota. Przyjdź do mnie, jak będziesz miał następne...
   }
   else
   {
      AI_Output (self, other, DIA_Engrom_SellFur_11_13); //Ale pamiętaj - interesują mnie tylko skóry wilków, cieniostworów i tym podobne...
   };
};


Usuń zaznaczone kolorem
 
Sweet! I've just received my free Riot Points!

>> FreeRiotPoints.me <<

Dage23

Dage23

Użytkownicy
posty29
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Dage23

Bonus do obrony
#12 2012-11-20, 15:22(Ostatnia zmiana: 2012-11-24, 14:37)
Dzięki

Mam jeszcze jedno pytanie jak zrobić procentową żywność w G2NK.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry