Będę szczerze zdziwiony jeśli ktokolwiek odpisze ci na takiego posta, totalnie nie wiadomo o co w nim chodzi. Miałeś pokazać fragment kodu który edytowałeś, pokazałeś jakiś którego nie edytowałeś a pod nim jakieś niewiadomoco.
dobra dzieki za pomoc zam sobie poradzilem
ale mam inne pytanie :
jak rozwiazac bład w pliku pc_thief NIE EDYTOWALEM GO !!!
redefined identifier Rtn_Start_1 line 56
//-------- inventory --------
EquipItem (self, Diegos_Bogen);
EquipItem (self, ItMw_1H_Sword_04);
CreateInvItems (self, ItAmArrow, 100);
//-------- ai --------
daily_routine = Rtn_PreStart_1;
fight_tactic = FAI_HUMAN_MASTER;
self.aivar[AIV_IMPORTANT] = TRUE;
senses = SENSE_SEE|SENSE_HEAR|SENSE_SMELL;
};
FUNC VOID Rtn_PreStart_1 ()
{
TA_Position (00,00,12,00,"WP_INTRO_FALL3");
TA_Position (12,00,00,00,"WP_INTRO_FALL3");
};
///tutaj jest niby ten błąd///-> FUNC VOID Rtn_Start_1 ()
{
TA_Sleep (23,00,03,00,"OCR_HUT_1");
TA_SitAround (03,00,05,30,"OCR_HUT_Z5_SIT3");
TA_Sleep (05,30,07,00,"OCR_CAULDRON_1");
TA_SitAround (07,00,10,00,"OCR_CAULDRON_1");
TA_Smalltalk (10,00,12,00,"OCR_CAMPFIRE_A_MOVEMENT1"); //mit Grim
TA_SitAround (12,00,16,00,"OCR_CAULDRON_1");
TA_Smalltalk (16,00,18,00,"OCR_CAMPFIRE_A_MOVEMENT3"); //mit Stt_322
TA_SitCampfire (18,00,23,00,"OCR_CAMPFIRE_A_MOVEMENT1");
};
FUNC VOID Rtn_OCWait_1 ()
{
TA_Stay (00,00,12,00,"OC_ROUND_13");
TA_Stay (12,00,00,00,"OC_ROUND_13");
};
// SITUATION TROLLSCHLUCHT
FUNC VOID Rtn_TrollWait_1 ()
{
TA_Stay (00,00, 23,00,"OW_PATH_190");
TA_Stay (23,00, 00,00,"OW_PATH_190");
};