Błąd przy edytowaniu mesha 3232 5

O temacie

Autor Alexik

Zaczęty 6.06.2012 roku

Wyświetleń 3232

Odpowiedzi 5

Alexik

Alexik

Użytkownicy
posty396
Propsy150
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Witam a więc przejdę odrazu do rzeczy zatem próbowałem edytować mesh świata otworzyłem :
World.zen potem wziąłem tryb teksturowania zmieniłem pare rzeczy zapisałem następnym razem gdy otwieram wyskakuje o to taki błąd co jest ?
 

WoYo

WoYo

DreamVader
artysta
posty398
Propsy236
ProfesjaGrafik 3D
  • DreamVader
  • artysta
masz już pretekst jakbyś nie wydał moda :ok:

Alexik

Alexik

Użytkownicy
posty396
Propsy150
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Nie moda wydam spróbuje z tym meshem jak nie ma nikogo do pomocy.
 

Alexior

Alexior

Użytkownicy
posty94
Propsy61
  • Użytkownicy

Alexior

Błąd przy edytowaniu mesha
#3 2012-06-14, 07:31(Ostatnia zmiana: 2012-06-14, 07:35)
A działa Ci ten mesh w programie graficznym? (3d Max, Blender, Wings itd.)
Jeżeli tak to proponowałbym otworzyć i wyeksportować ponownie, no i popatrzeć co się stało z teksturami. Nie jestem pewien błędu ale masz przypisanego face do vertexa, który nie istnieje, bo chcę wywołać vertex nr. 20319, gdy masz ich 20315. Musiałeś coś naprawdę skopać...

@ Jak używasz maxa - Wczytaj mesha, zmień na Editable Poly, zaznacz wszystkie vertexy, opcje Weld ustaw na 0,1 i OK, po czym zapisz mesha w nowej nazwie pliku, później ją podmień jeżeli to będzie konieczne.
 

Alexik

Alexik

Użytkownicy
posty396
Propsy150
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Nie używam maxa ale w teamie mam grafika 3D który w siedzi w nim już dużooo czasu więc powiem mu co i jak.
Więc zobaczymy czy twój sposób za działa
 

Alexik

Alexik

Użytkownicy
posty396
Propsy150
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy

Alexik

Błąd przy edytowaniu mesha
#5 2012-09-23, 08:16(Ostatnia zmiana: 2012-09-23, 08:18)
Patrzyłem to i gdy wczytuje w programie graficznym World.3ds ten co skompilowałem z World.zen to jest tylko taki  maly kwadracik :lol:
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry