Co jest odpowiedzialne za wyświetlanie tych tekstur? 1965 3

O temacie

Autor Graveir

Zaczęty 24.08.2012 roku

Wyświetleń 1965

Odpowiedzi 3

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Mam takie pytanie,dotyczące tekstur.Otóż postanowiłem pobrać demo risena i zobaczyć,czy to się uruchomi(chociaż do menu wejdzie).No i weszło,jednak po rozpoczęciu gry mam takie coś:
http://www.mediafire.com/?3zj9fzl0vx0dzdz
Gdyby nie ten problem,to pewnie nawet bym próbował grać na tych 7 fps'ach,jednak nie wiem,co odpowiada za te tekstury.Za słaby procesor,ramy,grafika?Co jest największym "winowajcą"?
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Jest fix dla kilku kart graficznych, właśnie podobne duperele się działy i mi na starym kompie przed hotfixem.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
Za wyświetlanie tekstur jest odpowiedzialna karta graficzna :F

Ale jak widzę te twoje specyfikacje to największym winowajcą jest komputer, zmień go i będzie lepiej. Powaznie, cholera, oszczędź trochę i będziesz miał te 400-500 pln na dwa rdzenie socket 775+płytę główną+8800gt, koniec płaczu że nic nie działa.

Jeśli jednak naprawdę zamierzasz kontynuować swój masochizm to pogrzeb w ustawieniach sterownika nvidii - wymuś wyłączanie jakichś antyaliasingów dla programu, poszukaj czegoś związanego z teksturami, ewentualnie poszukaj jakiegoś programu rozszerzającego możliwości karty graficznej (kiedyś jak miałem gf2 to widziałem nawet emulator pixel shaderów, czy tam wymuszacz uruchomienia bez nich).


Ale wiele się nie spodziewaj.

<ten post był napisany bez świadomości istnienia któregokolwiek postu poza otwierającym temat>
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry