Witam. Powiem od razu, że jestem Newbie w moddingu. Kod:
// ###################################################
// #################### Co plan ######################
// ###################################################
instance DIA_VLK_0001_Mario_Coplan (C_INFO)
{
npc = VLK_0001_Mario;
condition = DIA_VLK_0001_Mario_Coplan_Cond;
information = DIA_VLK_0001_Mario_Coplan_Info;
permanent = 0;
description = "Co planujesz teraz zrobić?";
};
FUNC int DIA_VLK_0001_Mario_Coplan_Cond()
{
if ( Npc_KnowsInfo (hero, DIA_VLK_0001_Mario_Zapomniałem) || (Mario_Zapomniałem==TRUE) )
{
return 1;
};
};
FUNC VOID DIA_VLK_0001_Mario_Coplan_Info()
{
AI_Output (other,self,"DIA_VLK_0001_Mario_Coplan_15_00"); //Co planujesz teraz zrobić?
AI_Output (self,other,"DIA_VLK_0001_Mario_Coplan_13_01"); //Mam plan, ale musisz się do mnie przyłączyć. Chcesz się wyrwać od strażników i mi pomóc?
AI_Output (other,self,"DIA_VLK_0001_Mario_Coplan_15_02"); //Tak.
Info_ClearChoices (DIA_VLK_0001_Mario_Coplan );
Info_AddChoice (DIA_VLK_0001_Mario_Coplan, "Jaki masz plan?" ,DIA_VLK_0001_Mario_Coplan_Jaki);
Info_AddChoice (DIA_VLK_0001_Mario_Coplan, "Jak mogę ci pomóc?",DIA_VLK_0001_Mario_Coplan_Jak);
Log_CreateTopic(ZW_UcieczkaOW, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus(ZW_UcieczkaOW, LOG_RUNNING);
B_LogEntry( ZW_UcieczkaOW, "Mario ma jakiś plan ucieczki od strażników. Muszę się do niego przyłączyć, by mi o nim powiedział.");
};
FUNC VOID DIA_VLK_0001_Mario_Coplan_Jaki()
{
AI_Output (other,self,"DIA_VLK_0001_Mario_Coplan_Jaki_15_00"); //Jaki masz plan?
AI_OUtput (self,other,"DIA_VLK_0001_Mario_Coplan_Jaki_13_01"); //Powinniśmy pójść do kopalni. Kiedy byłem tam ostatnim razem, odkryłem światło na końcu pewnego tunelu do innej krainy.
AI_Output (other,self,"DIA_VLK_0001_Mario_Coplan_Jaki_15_02"); //Przecież mówiłeś, że jest tam coś strasznego!
AI_Output (self,other,"DIA_VLK_0001_Mario_Coplan_Jaki_15_03"); //Wiem, to jest właśnie to ryzyko. Ale powiedz - chcesz tu gnić do końca życia? Nie lepiej iść do tej krainy i tam spokojnie żyć?
Log_CreateTopic(ZW_UcieczkaOW, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus(ZW_UcieczkaOW, LOG_RUNNING);
B_LogEntry( ZW_UcieczkaOW, "Mario mówi, że na końcu jednego z tunelów kopalni widać światło, które może prowadzić do innej krainy.");
};
FUNC VOID DIA_VLK_0001_Mario_Coplan_Jak()
{
AI_Output (other,self,"DIA_VLK_0001_Mario_Coplan_Jak_15_00"); //Jak mogę ci pomóc?
AI_Output (self,other,"DIA_VLK_0001_Mario_Coplan_Jak_13_01"); //Muszę zdobyć pochodnię. Powinieneś też wziąć jedną dla siebie.
AI_Output (other,self,"DIA_VLK_0001_Mario_Coplan_Jak_13_02"); //Skąd mam wziąć pochodnie?
AI_Output (self,other,"DIA_VLK_0001_Mario_Coplan_Jak_13_03"); //Jeden strażnik imieniem Viler handluje tutaj. Stoi tam, w drodze do miejsca wymiany.
AI_Output (self,other,"DIA_VLK_0001_Mario_Coplan_Jak_13_04"); //Ja nie mogę od niego kupić niczego, bo.. powiedzmy trochę się z nim posprzeczałem.
Log_CreateTopic(ZW_UcieczkaOW, LOG_MISSION);
Log_CreateTopic(ZW_Pochodnie0001, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus(ZW_UcieczkaOW, LOG_RUNNING);
Log_SetTOpicStatus(ZW_Pochodnie0001, LOG_RUNNING);
B_LogEntry( ZW_UcieczkaOW, "Do wniesienia w życie naszego planu, potrzeba nam dwóch pochodni");
B_LogEntry( ZW_Pochodnie0001, "Mario poprosił mnie, bym zdobył dwie pochodnie - dla mnie i dla Mario. Powiedział, że mogę je zdobyć od strażnika Vilera, który stoi w drodze do miejsca wymiany.");
};
Problem jest taki: kiedy chce tam zaktualizować Outputs (czy coś w tym stylu, żeby dialogi były) to Spacer nie wykrywa dialogów, które są w kodzie powyżej (np. DIA_VLK_0001_Mario_Coplan_Jaki_15_00), w efekcie czego w grze są opcje dialogowe, lecz po naciśnięciu jednej z nich nie wyświetla się ta "sekcja" mówiona.
Z góry dziękuję za pomoc.