[BSM]Administrowanie TICK_TOCK`ami 6117 0

O temacie

Autor RafalBudzis

Zaczęty 1.05.2012 roku

Wyświetleń 6117

Odpowiedzi 0

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Dowiecie się tu jak robić TICK_TOCK`i bez edycji światów i jak je włączać i wyłaczać.

On/Off
włączanie i wyłączanie jest banalne a więc TriggerTarget MUSIMY zostawić pusty. No ale teraz się spytacie jak to będzie działać skoro wyzwalacz siebie nie wywoła. A więc ponowne wywołanie będzie tworzone w funkcji naszego tick_tock`a

func void TICK_TOCK(){

   //skrypty

   Wld_SendTrigger("TICK_TOCK");
};

teraz tylko zmienna
var stan_ticka;przyjmijmy ze
0 - wyłączony
1 - włączony

func void TICK_TOCK(){

   //skrypty

   if (stan_ticka){
      Wld_SendTrigger("TICK_TOCK");
   };
};

teraz wyłączamy tak
stan_ticka = 0;a włączamy tak
stan_ticka = 1;
Wld_SendTrigger("TICK_TOCK");

dodawanie do świata Tick`a bez używanie spacera
Zakładamy ze chcemy zrobić moda bez zmiany świata jedyne co dodamy do świata to będzie tick tock i czy opłaca się załączać cały świat 20 mb lub wszystkie światy ?
No właśnie całkowicie się nie opłaca a wymyśliłem bardzo prosty sposób aby to zrobić.

dla G2
tworzymy TICK_Tock w świecie ustawiamy mu parametry a na koniec
zaznaczany go klikamy prawym VOB >> save vobtree .. i zapisujemy jako .zen
w ten sposób mamy zen`a z samym TICK_tock

dla G1
przygotowałem takiego zen`a macie go w załączniku
zen ma 2 tick`i jeden szybki drugi wolny
TICK_TOCK - 0.125 sekundy
TICK_TOCK_FRAME - 0.009 sekundy

Reszta dla obu gothiców

robimy item

INSTANCE TICK(C_Item)
{
name = "";//zeby nie było widać nazwy
flags = -1;//zeby nie móc podnieść
visual = "TICK_TOCK.ZEN";//nazwa naszego zen`a w którym zapisany jest tylko tick_tock
};

teraz wystarczy przy startupie świata przed

Wld_SendTrigger("TICK_TOCK");lub
Wld_SendTrigger("TICK_TOCK_FRAME");
dać inserowanie tick_tocka czyli naszego itemu

Wld_InsertItem (TICK, "jakieś WP w danym świacie");
Jeśli chcecie wykorzystać ten sposób w swoim modzie proszę o dopisanie ze : "Modyfikacja korzysta ze skryptów Budzis Skrypt Mod".


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry