Może łóżka są źle wstawione z tego co pamiętam a czasem szwankuje mi ta opcja łóżka powinny być wstawione jako drzwi ;d (MobDoor)
no i w rutynie można poprawić. W funkcji ZS_SleepBed_Loop masz startowanie ZS_SitAround usuń to i po sprawie ;d ?
func int ZS_SleepBed_Loop()
{
PrintDebugNpc (PD_TA_LOOP,"ZS_SleepBed_Loop");
// SN: Workaround dafür, daß Wld_IsMobAvailable() zwar TRUE geliefert hat, AI_UseMob() aber gescheitert ist!
//if !C_BodyStateContains(self,BS_MOBINTERACT)
//&& (Npc_GetStateTime(self) > 10)
//{
//AI_StartState (self, ZS_SitAround, 1, "");
//};
AI_Wait (self, 1);
return LOOP_CONTINUE;
};
No i WP łóżka musi być dość blisko.
Po zmianie rutyny nie bedzie wstawał
Po zmianie na MobDoor bedzie w stanie się położyć ;)
Rutyny masz w _Work\Data\Scripts\Content\Story\ZS