cRPG na starszy komp 8040 23

O temacie

Autor

Zaczęty 14.10.2011 roku

Wyświetleń 8040

Odpowiedzi 23

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
kurwa powiedziałem co trzeba zrobić, więc nie pierdol. teraz tylko trochę inicjatywy. zamknąć temat, bo kolejne żale się tylko robią.
 

gothic1210
  • Gość

gothic1210
Gość

cRPG na starszy komp
#21 2011-10-15, 17:55(Ostatnia zmiana: 2011-10-15, 18:00)
kurwa powiedziałem co trzeba zrobić, więc nie pierdol. teraz tylko trochę inicjatywy. zamknąć temat, bo kolejne żale się tylko robią.
Nie rozumiem  :unsure:   Ale, że jakie żale?
Albo dobra... nieważne.
EDIT: Trojana miałem. Pewnie dlatego się restartowało.  :lol2:  Nie instalujcie Aviry.

DO ZAMKNIęcia
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Może nie do końca pasuje w temacie ale skoro skończyły się pomysły na crpg to może diablo2+lod?
Cytat: Wymagania Diablo 2 Pan Zniszczenia#msge nie do końca pasuje w temacie ale skoro skończyły się pomysły na crpg to może diablo2+lod?
[quote author=Wymagania Diablo 2 Pan Zniszczenia
wymagania sprzętowe: Pentium II 300MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Baldurs Gate 1 i 2

Planescape: Torment

Neverwinter Nights powinno jakoś pójść


Divine Divinity

 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry