[BSM] Launcher do Gothic 10983 11

O temacie

Autor RafalBudzis

Zaczęty 16.06.2012 roku

Wyświetleń 10983

Odpowiedzi 11

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

[BSM] Launcher do Gothic
2012-06-16, 20:20(Ostatnia zmiana: 2013-01-13, 22:36)
Program jest cześcią projektu Budzis Skrypt Mod.

Dzięki temu programowi możemy mieć profesjonalny launcher TYLKO dla naszej modyfikacji.

Co możemy zmieniać :
- tło
- wł/wył kontrolkę dla stron internetowych
- ustawiać stronę internetową która będzie pokazywana w launcherze (strona może ale nie musi być internetowa)
- wł/wył 3 przycisków (graj, opcje, wyjście)
- zamienianie przycisków na ich odpowiedniki graficzne
- położenie przycisków oraz graficznych przycisków
- wielkość i położenie kontrolki WWW
- wielkość przycisków graficznych
- użycie koloru RBG 255,128,255 w obrazku oznacza przeźroczystość
od 1.1
- przeźroczyste i pół przeźroczyste przyciski
- w pliku ini dodany atrybut wielkości okna
- Form2 poprawione na Opcje
- wymaga tylko FrameWorka 2.0
od 1.2
- dodanie własnego obrazka i rozciąganie go (może to być .gif)
- poprawione wielkości liter
- gracz może stworzyć skróty do launchera lub prosto do modyfikacji w 2 miejscach (Pulpit, Pasek szybkiego uruchamiania)
- launcher zmienia nazwę (te na na pasku) na nazwę modyfikacji
- ikona moda jest używana na pasku w launcherze
- ikona moda jest używana w utworzonych ikonach
- nie działają ikony standardowe (numerki od 1 - 28)
od 1.3
- działają ikony od 0 do 28
- nazwy okienek to
(opcje -  + nazwamoda + wersja)
(nowy skrót -  + nazwamoda + wersja)
- dźwięk w tle
(wrzucamy do folderu plik BG.wav w ini nic nie ustawiamy)
- dodatkowe miejsce możliwe do zagospodarowania dla skrótów (Menu Start)
od 1.4
- ikony 0 - 28 mają przeźroczystość
- gracz może wyłączyć automatyczne włączanie muzyki
- po otwarciu okienka opcje wszytują się obecnie zapisane
(wcześniej były zapisywane ale po ponownym włączeniu w programie nie było ich widać)
- wyłączenie pokazywania błedów skryptu na stronie (chyba :D ).


Jak to działa ??

Plik .exe sprawdza swoją nazwę i odszukuje pliki ini oraz folder z tą samą nazwą co wyklucza błedy jeśli będziemy mieli 2 modyfikacje korzystające z tego launchera. Plik ini musi być równocześnie plikiem modyfikacji. Całość musimy dać do głównego folderu w grze.

To narazie wersja testowa !!!

wersja 1.0 Wymaga Frameworka 4.0
http://www.dobreprogramy.pl/.NET-Framework,Program,Windows,17632.html
wersja 1.1 i puźniejsze już zaledwie 2.0

Wszystkie pomysły z dodaniem dodatkowych parametrów zgłaszać tutaj !

W przykładach macie folder z 2 takimi samymi .exe (1.0) różnią się tylko nazwą dzięki czemu korzystają z innych plików ini.

Przykładowy wygląd możliwy do uzyskania







jeśli w wersji gry wpiszemy 2 zmiana kolumn eq zostanie odblokowana.

przykładowy plik ini

Spoiler
[INFO]

;od wersji 1.2 tytuł też jest ważny
Title=Budzis Skrypt Mod
Version=4.0.1
Authors=Rafał Budzis
Description=W trakcie gry kliknij F1 jeśli chcesz uzyskać pomoc.
WebPage=http://budzis.republika.pl/
;jeśli podamy tu swoją ikonę .ico program będzie jej używał do skrótów (od 1.2)
Icon=28

[FILES]

vdf=BSM4skrypty.mod  BSM4tekstury.mod  BSM4WORLDS.mod  BSM4ANIMS.mod  BSM4mesh.mod
game=Content\Gothic
fightai=Content\Fight
menu=System\Menu
camera=System\Camera
music=System\Music
soundeffects=System\SFX
particleseffects=System\ParticleFX
visualeffects=System\VisualFX
outputunits=Content\Cutscene\OU

[SETTINGS]

player=PC_HERO
world=WORLD.zen

[OPTIONS]

show_info=0
force_subtitles=0
force_parameters=


[przyciski]

startshow = 0
startx = 500
starty = 180

endshow = 0
endx = 550
endy = 445

setshow = 0
setx = 500
sety = 320


[obrazki]

startshow = 1
startname = gra.png
startlocx=360
startlocy=100
startsizex=146
startsizey=48

endshow = 1
endname = exit.png
endlocx=360
endlocy=300
endsizex=146
endsizey=48

setshow = 1
setname = opcj.png
setlocx=360
setlocy=200
setsizex=146
setsizey=48

;obrazek który możemy dać wszędzie (może to być animacja) od 1.2
pictuershow = 1
pictuername = snieg.gif
pictuerlocx=0
pictuerlocy=0
pictuersizex=200
pictuersizey=320

[Tekst]

show = 1
www = abc.html
locx=55
locy=85

sizex=300
sizey=290

[wersja_gry]

gothic=1

[ustawienia]
;wielkość okna od 1.1
sizex=640
sizey=480



wersja 1.4 (exe + konfiguracja dla modyfikacji Budzis Skrypt Mod 4.0)

https://www.dropbox.com/s/rt988rtsoycedl0/launcher%20do%20Budzis%20Skrypr%204.0.1.rar

Paser

Paser

Użytkownicy
Crazy Diamond
posty281
Propsy119
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Crazy Diamond
Zajefajne, łapaj propsa.Przyda się każdemu kto robi modyfikację :P.
 

dezerter

dezerter

Użytkownicy
posty147
Propsy39
  • Użytkownicy
Zajebista rzecz props leci ;)

co według mnie mogło by jeszcze dojść:
-MUZYCZKA czyli możliwość ustawienia własnej muzyczki ,
-możliwość ustawienia jakiejś małej animacji w menu np: pioruna , ognia lub efektu deszczu/śniegu ,
 


Żeby nie było to ja Lynx z GMP

gothic1210
  • Gość
Cytuj
-MUZYCZKA czyli możliwość ustawienia własnej muzyczki ,
-możliwość ustawienia jakiejś małej animacji w menu np: pioruna , ognia lub efektu deszczu/śniegu ,
Wydaję  mi się, że to jest raczej zbędne. :p
Rafał mam jedną sugestię. Moim zdaniem program traci na estetyczności przez te "błędy" przy ustawieniach. Dlaczego jedne opcje są z małej, inne z dużej a inne dużymi literami? Po co tak? Nie lepiej ujednolicić?
Detale krwi
Widoczność
Głębia bitów
Niebo
...
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Dezerter dodałem obrazek który możemy usytuować gdziekolwiek możemy też w nim zamieścić .gif

gothic1210 wielkości poprawione ;)

Reszta dodatków od 1.2 to

- gracz może stworzyć skróty do launchera lub prosto do modyfikacji w 2 miejscach (Pulpit, Pasek szybkiego uruchamiania)
- launcher zmienia nazwę (te na na pasku) na nazwę modyfikacji
- ikona moda jest używana na pasku w launcherze
- ikona moda jest używana w utworzonych ikonach
- nie działają ikony standardowe (numerki od 1 - 28)

Przykładowy ini dla 1.2 w 1 poście

dezerter

dezerter

Użytkownicy
posty147
Propsy39
  • Użytkownicy
dzięki tej animacji gifa powiedzmy dany team może w nim ustawić swoje logo ;)

co do muzyczki też byś mógł to jakoś dodać bo według mnie to nie głupi pomysł
 


Żeby nie było to ja Lynx z GMP

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
dzięki tej animacji gifa powiedzmy dany team może w nim ustawić swoje logo ;)

lepszy pomysłem jest zrobienie logo w BG.png czyli jako tło

lepszy jeden plik niż 2 (tło i logo)

z muzyczką nie chciało mi sie na razie bawić bo to taki bajer bardziej jest

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
moze dalo by rade zrobic mozliwoc one-click dodanie lepszego renderu . np u nvidie da sie np na vybrana na sile vlaczyc anti-analising i takie tam .... :D  wiesz klik i program zrobi to sam
 


RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
o joj takich rzeczy to ja jeszcze nie umiem ;d

tym czasem zrobiłem juz 1.3
(exe + ustawienia dla modyfikacji Budzis SkryptMod 4.0.1)
http://www.sendspace.com/file/igelfi

od 1.3
- działają ikony od 0 do 28
- nazwy okienek to
("opcje - " + nazwamoda + wersja)
("nowy skrót - " + nazwamoda + wersja)
- dźwięk w tle
(wrzucamy do folderu plik BG.wav w ini nic nie ustawiamy)
- dodatkowe miejsce możliwe do zagospodarowania dla skrótów (Menu Start)

MarkosBoss

MarkosBoss

RaveN Studio
posty119
Propsy186
Profesjabrak
  • RaveN Studio

MarkosBoss
RaveN Studio

[BSM] Launcher do Gothic
#9 2012-06-18, 16:53(Ostatnia zmiana: 2012-06-19, 17:54)
Rozbroił mnie opis w okienku opcji:
Cytuj
nie myśleli myśleć
:lol2:
Masz za to 3 propsy, a co! Znaj łaskę pana.

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
w 1.2.1 masz już to poprawione ...

Ale za propsy dzięki :D

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Sądzę, że dostajesz je tylko dlatego, że ludziom podoba się ten kciuk :D
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry