Spoiler
// *Script was make in Easy Dialog Maker (EDM)
//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================
INSTANCE DIA_Wrzod_EXIT(C_INFO)
{
npc = NONE_50000_Wrzod;
nr = 999;
condition = DIA_Wrzod_EXIT_Condition;
information = DIA_Wrzod_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = "KONIEC";
};
FUNC INT DIA_Wrzod_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Wrzod_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};
//========================================
//-----------------> HELLO1
//========================================
INSTANCE DIA_Wrzod_HELLO1 (C_INFO)
{
npc = NONE_50000_Wrzod;
nr = 1;
condition = DIA_Wrzod_HELLO1_Condition;
information = DIA_Wrzod_HELLO1_Info;
permanent = FALSE;
description = "Nie wierzę.Wrzód,to ty?!";
};
FUNC INT DIA_Wrzod_HELLO1_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Wrzod_HELLO1_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Wrzod_HELLO1_15_01"); //Nie wierzę.Wrzód,to ty?!
AI_Output (self, other ,"DIA_Wrzod_HELLO1_03_02"); //Oczywiście,że ja.Dawno się nie widzieliśmy przyjacielu.
AI_Output (other, self ,"DIA_Wrzod_HELLO1_15_03"); //Skąd ty się tu wziąłeś?!Nie zostałeś zabity po upadku bariery?
AI_Output (self, other ,"DIA_Wrzod_HELLO1_03_04"); //No widzisz,mnie nawet śmierć omija z daleka.
AI_Output (other, self ,"DIA_Wrzod_HELLO1_15_05"); //Dalej jesteś takim durniem jak kiedyś?
AI_Output (self, other ,"DIA_Wrzod_HELLO1_03_06"); //Nie.Umarł Upierdliwy Wrzód,narodził się Wrzód.
AI_Output (other, self ,"DIA_Wrzod_HELLO1_15_07"); //Eee nie rozumiem...
AI_Output (self, other ,"DIA_Wrzod_HELLO1_03_08"); //Chodzi o to,że jestem silniejszy i bardziej inteligenty niż wtedy.
AI_Output (self, other ,"DIA_Wrzod_HELLO1_03_09"); //Jeśli będziesz potrzebował towarzysza to powiedz.
AI_Output (other, self ,"DIA_Wrzod_HELLO1_15_10"); //Dobra...zapamiętam.
};
//========================================
//-----------------> HELLO2
//========================================
INSTANCE DIA_Wrzod_HELLO2 (C_INFO)
{
npc = NONE_50000_Wrzod;
nr = 2;
condition = DIA_Wrzod_HELLO2_Condition;
information = DIA_Wrzod_HELLO2_Info;
permanent = TRUE;
description = "Potrzebuję towarzysza.";
};
FUNC INT DIA_Wrzod_HELLO2_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Wrzod_HELLO1))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_Wrzod_HELLO2_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Wrzod_HELLO2_15_01"); //Potrzebuję towarzysza.
AI_Output (self, other ,"DIA_Wrzod_HELLO2_03_02"); //Nie ma sprawy.Będę kawałek za tobą.
self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = TRUE;
Npc_ExchangeRoutine (self, "FOLLOW");
AI_StopProcessInfos (self);
};
//========================================
//-----------------> HELLO3
//========================================
INSTANCE DIA_Wrzod_HELLO3 (C_INFO)
{
npc = NONE_50000_Wrzod;
nr = 3;
condition = DIA_Wrzod_HELLO3_Condition;
information = DIA_Wrzod_HELLO3_Info;
permanent = TRUE;
description = "Nie jesteś mi już potrzebny.";
};
FUNC INT DIA_Wrzod_HELLO3_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Wrzod_HELLO2))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_Wrzod_HELLO3_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Wrzod_HELLO3_15_01"); //Nie jesteś mi już potrzebny.
AI_Output (self, other ,"DIA_Wrzod_HELLO3_03_02"); //Dobra.Wracam do Xardasa.
Npc_ExchangeRoutine (self, "START");
AI_StopProcessInfos (self);
};