Początki animowania 3061 6

O temacie

Autor

Zaczęty 31.05.2011 roku

Wyświetleń 3061

Odpowiedzi 6

gothic1210
  • Gość
Witam wszystkich właśnie zaczynam zajmować się animacją w Blenderze na potrzeby gothica. Mógłby mi ktoś pomóc odpowiadając na pytania. Używam Blendera 2,57.

1.Zdekompilowałem sobie animację otwierania skrzyni do formatu .asc. Importuję ją do blendera i chciałbym ją odtworzyć.Jak to zrobić? Próbowałem "redenuj animację" i na przycisk play u dołu ekranu i nic. Pasek postępu leci, ale nic się nie dzieje.

2.Czy te zaimportowane modele mają już kości? Pytam dla pewności.

3.W blenderze 2.49 była taka funkcja która pozwalała widzieć kości przez model. jak ją włączyć w nowszej wersji?

4.Jeśli chcę zrobić animację np. ścinania drzewa to pod model drzewa i topora muszę podpinać kości czy coś?

Na razie to tyle pytań. Bardzo proszę o pomoc, ale oczywiście nikogo nie zmuszam.  :D
 

armageddon23

armageddon23

Użytkownicy
posty49
Propsy13
  • Użytkownicy
1_ja jeszcze nie robiłem to nie wiem
2_nie mają kości
3_nie robiłem
4_do drzewa nie trzeba końci ale musisz mieć oddzielnie model góra drzewa i pień wtedy robisz animację

mam nadzieję że trochę pomogłem

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso

Zkirtaem
Moderator

Początki animowania
#2 2011-05-31, 19:33(Ostatnia zmiana: 2011-05-31, 19:35)
1. kerrax, masz już?
2. oczywiście że mają. Mówisz rozumiem o modelach typu człowiek? Bo miecz takiego czegoś jak kość nie posiada.
4. Zdekompiluj otwieranie drzwi czy skrzyni i rzuć okiem. Na moje to po prostu będzie pokazane, jak majtają się drzwi, a animka człowieka jest gdzie indziej no ale kto wie.

Cytuj
4_do drzewa nie trzeba końci ale musisz mieć oddzielnie model góra drzewa i pień wtedy robisz animację
wtedy możesz najwyżej zrobić to na zasadzie otwierającej się bramy z użyciem spacera, co nie będzie wyglądało zbyt spektakularnie, wręcz chujowo. dekompilacja tej przykładowej skrzyni i obejrzenie z każdej strony z pewnością pomoże.
 

gothic1210
  • Gość

gothic1210
Gość

Początki animowania
#3 2011-05-31, 20:08(Ostatnia zmiana: 2011-05-31, 20:08)
Cytuj
1. kerrax, masz już?

Pewnie bez kerraxa bym animki nie otworzył, ale ja chce ją odtworzyć.
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Najpierw musisz zaimportować model człowieka a potem otwierać animacje
 

gothic1210
  • Gość
Rozumiem że z HUMANS.MDS  wypakować. Jeśli nie to powiedz co to za plik? A jak importujesz animkę np. kociołka to "ludek" przed nim stoi. Więc i tak trzeba?
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
tak a plik zwie się hum_body_naked.asc
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry