Wycinanie 3139 8

O temacie

Autor maciejh

Zaczęty 21.03.2011 roku

Wyświetleń 3139

Odpowiedzi 8

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Jak mogę w 3dsMaxie (10) wyciąć dany obiekt i wstawić go do swojego świata?
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Zalezy co masz na mysli. Zaznaczasz co chesz wyciac (jesli jest czescia innego obiektu), klikasz Detach (w Editable Poly), nowopowstaly obiekt eksportujesz poprzez File -> Export Selected, zapisane do formatu chociazby *.3ds badz *.obj.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
A jak dokładnie sobie zaznaczyć?
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
poligony zaznaczasz w editable poly albo mesh, mając je zaznaczone dajesz detach itd.
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
A tak żeby nie robić nowego tematu, a wycinanie poszczególnych części Mesha można w Spacerze czy też w 3DS Programme trzeba?
 

Kruczek

Kruczek

Użytkownicy
posty169
Propsy31
  • Użytkownicy
a wie może ktoś jak w blenderze ( jeśli wogle można ) zaznaczać poligony
 

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Dracon

Wycinanie
#6 2011-03-24, 21:35(Ostatnia zmiana: 2011-03-24, 21:40)
Masz takiego pierdolnika na dole viewportu:
2.56a

2.49b
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
[quote author=maciejh#msg date=1300999155a obiekt. Jeśli nie jesteś w "Edit mode" wciskasz klawisz TAB. Następnie odznaczasz wszystkie wierzchołki klawiszem "A". Wciskasz CTRL+TAB i wybierasz "faces". PPM zaznaczasz dowolną ścianę, wciskasz i przytrzymujesz klawisz SHIFT i zaznaczasz kolejne ściany PPM.

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Zalezy co masz na mysli. Zaznaczasz co chesz wyciac (jesli jest czescia innego obiektu), klikasz Detach (w Editable Poly), nowopowstaly obiekt eksportujesz poprzez File -> Export Selected, zapisane do formatu chociazby *.3ds badz *.obj.

Ale mi importuje cały obiekt. Ja chcę sobie wyciąć domek, a on mi exportuje cały świat. Zrobiłem tak:

1.Convert to edidable poly
2.Selection>Polygon
3.Zaznaczam
4.Detach (obie opcje:Detach as clone, detach to element)
5.File>Export selected
6. Zapisuję
7. Otwieram
8.Problem
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry