Patrol strażnika 4677 9

O temacie

Autor Warka

Zaczęty 8.04.2011 roku

Wyświetleń 4677

Odpowiedzi 9

Warka

Warka

Użytkownicy
COM BEK !!!
posty476
Propsy209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • COM BEK !!!
siemka. jest jakaś rutyna (g2) w które strażnik chodzi od jednego wp do drugiego, ale nie tak że gdy znikniemy mu z pola widzenia jest już przy drugim. poprostu do jednego i nawrót?

następnie. mimo iż mój npc ma MASTER, wszystkie atrybuty 65%, sily 120, poziom 30 nadal walczy jak zielony. dlaczego?
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
siemka. jest jakaś rutyna (g2) w które strażnik chodzi od jednego wp do drugiego, ale nie tak że gdy znikniemy mu z pola widzenia jest już przy drugim. poprostu do jednego i nawrót?
Na pewno nie ma :D  bo WP było bu trudno :D  wiec raczej FP :P spróbuj użyć tej z G1 (TA_Guard) w G2 powinny być te z G1 ;d

wszystkie atrybuty 65%
może mieć nawet 100% i być zielony czy jesteś zielony zaawansowany czy też mistrz decyduje ostatnia liczba ;)
0 - zielony
1 - zaawansowany
2 - mistrz
nie jestem co do tego pewien pokombinujesz sam :P

orcwarrior

orcwarrior

The Modders
posty475
Propsy317
Profesjabrak
  • The Modders
siemka. jest jakaś rutyna (g2) w które strażnik chodzi od jednego wp do drugiego, ale nie tak że gdy znikniemy mu z pola widzenia jest już przy drugim. poprostu do jednego i nawrót?
Polecam takie rozwiazanie, które chociaz dzieki swojej prostocie powinno obyc sie bez jakis niespodzianek:


Przykład:

Spoiler
FUNC VOID Rtn_start_2530 ()
{
//Sleep   
/*   
    TA_Guard    (00,00,00,12,"OW_PATH_067");
    TA_Guard    (00,12,00,24,"OW_PATH_068");
    TA_Guard    (00,24,00,36,"NC_PATH55");
    TA_Guard    (00,36,00,48,"NC_PATH68");
    TA_Guard    (00,48,01,00,"NC_PATH79");
    TA_Guard    (01,00,01,12,"NC_PATH81");
    TA_Guard    (01,12,01,24,"NC_PATH52");
    TA_Guard    (01,24,01,36,"NC_PATH53");
    TA_Guard    (01,36,01,48,"NC_PATH68");
    TA_Guard    (01,48,02,00,"NC_PATH78_A");
    TA_Guard    (02,00,02,12,"NC_PATH098");
    TA_Guard    (02,12,02,24,"NC_PATH82");
    TA_Guard    (02,24,02,36,"NC_PATH84");
    TA_Guard    (02,36,02,48,"NC_PATH54");
    TA_Guard    (02,48,03,00,"PATH_OC_NC_27");

    TA_Guard    (03,00,03,12,"OW_PATH_067");
    TA_Guard    (03,12,03,24,"OW_PATH_068");
    TA_Guard    (03,24,03,36,"NC_PATH55");
    TA_Guard    (03,36,03,48,"NC_PATH68");
    TA_Guard    (03,48,04,00,"NC_PATH79");
    TA_Guard    (04,00,04,12,"NC_PATH81");
    TA_Guard    (04,12,04,24,"NC_PATH52");
    TA_Guard    (04,24,04,36,"NC_PATH53");
    TA_Guard    (04,36,04,48,"NC_PATH68");
    TA_Guard    (04,48,05,00,"NC_PATH78_A");
    TA_Guard    (05,00,05,12,"NC_PATH098");
    TA_Guard    (05,12,05,24,"NC_PATH82");
    TA_Guard    (05,24,05,36,"NC_PATH84");
    TA_Guard    (05,36,05,48,"NC_PATH54");
    TA_Guard    (05,48,06,00,"PATH_OC_NC_27");
                    
*/   
    TA_SitCampfire    (00,00,06,00,"NC_PATH_PEASANT_OUTSIDE20");
   
    TA_Guard    (06,00,06,12,"NC_PATH_PEASANT5");  
    TA_Guard    (06,12,06,24,"NC_PATH_PEASANT_OUTSIDE5");  
    TA_Guard    (06,24,06,36,"NC_LO_01");    
    TA_Guard    (06,36,06,48,"NC_LO_03");    
    TA_Guard    (06,48,07,00,"NC_LO_06");    
    TA_Guard    (07,00,07,12,"NC_LO_09");    
    TA_Guard    (07,12,07,24,"NC_LO_11");    
    TA_Guard    (07,24,07,36,"NC_LO_05");    
    TA_Guard    (07,36,07,48,"NC_PATH48");    
    TA_Guard    (07,48,08,00,"NC_PATH47");    
    TA_Guard    (08,00,08,10,"NC_PATH73");    
    TA_Guard    (08,10,08,21,"NC_PATH71");    
    TA_Guard    (08,21,08,28,"NC_PATH70");
    TA_Guard    (08,28,08,36,"NC_PATH62");  
    TA_Guard    (08,36,09,48,"NC_DAM2");  
    TA_Guard    (08,48,09,00,"NC_PATH58");  
                                      
                                         
    TA_Guard    (09,00,09,12,"NC_PATH_PEASANT5");          
    TA_Guard    (09,12,09,24,"NC_PATH_PEASANT_OUTSIDE5");  
    TA_Guard    (09,24,09,36,"NC_LO_01");                  
    TA_Guard    (09,36,09,48,"NC_LO_03");                  
    TA_Guard    (09,48,10,00,"NC_LO_06");                  
    TA_Guard    (10,00,10,12,"NC_LO_09");                  
    TA_Guard    (10,12,10,24,"NC_LO_11");                  
    TA_Guard    (10,24,10,36,"NC_LO_05");                  
    TA_Guard    (10,36,10,48,"NC_PATH48");                  
    TA_Guard    (10,48,11,00,"NC_PATH47");                  
    TA_Guard    (11,00,11,10,"NC_PATH73");                  
    TA_Guard    (11,10,11,21,"NC_PATH71");                  
    TA_Guard    (11,21,11,28,"NC_PATH70");                  
    TA_Guard    (11,28,11,36,"NC_PATH62");                  
    TA_Guard    (11,36,11,48,"NC_DAM2");                    
    TA_Guard    (11,48,12,00,"NC_PATH58");                  

   
    TA_Guard    (12,00,12,12,"NC_PATH_PEASANT5");          
    TA_Guard    (12,12,12,24,"NC_PATH_PEASANT_OUTSIDE5");  
    TA_Guard    (12,24,12,36,"NC_LO_01");                  
    TA_Guard    (12,36,12,48,"NC_LO_03");                  
    TA_Guard    (12,48,13,00,"NC_LO_06");                  
    TA_Guard    (13,00,13,12,"NC_LO_09");                  
    TA_Guard    (13,12,13,24,"NC_LO_11");                  
    TA_Guard    (13,24,13,36,"NC_LO_05");                  
    TA_Guard    (13,36,13,48,"NC_PATH48");                  
    TA_Guard    (13,48,14,00,"NC_PATH47");                  
    TA_Guard    (14,00,14,10,"NC_PATH73");                  
    TA_Guard    (14,10,14,21,"NC_PATH71");                  
    TA_Guard    (14,21,14,28,"NC_PATH70");                  
    TA_Guard    (14,28,14,36,"NC_PATH62");                  
    TA_Guard    (14,36,15,48,"NC_DAM2");                    
    TA_Guard    (15,48,16,00,"NC_PATH58");                  
                   
    TA_Guard    (15,00,15,12,"NC_PATH_PEASANT5");          
    TA_Guard    (15,12,15,24,"NC_PATH_PEASANT_OUTSIDE5");  
    TA_Guard    (15,24,15,36,"NC_LO_01");                  
    TA_Guard    (15,36,15,48,"NC_LO_03");                  
    TA_Guard    (15,48,16,00,"NC_LO_06");                  
    TA_Guard    (16,00,16,12,"NC_LO_09");                  
    TA_Guard    (16,12,16,24,"NC_LO_11");                  
    TA_Guard    (16,24,16,36,"NC_LO_05");                  
    TA_Guard    (16,36,16,48,"NC_PATH48");                  
    TA_Guard    (16,48,17,00,"NC_PATH47");                  
    TA_Guard    (17,00,17,10,"NC_PATH73");                  
    TA_Guard    (17,10,17,21,"NC_PATH71");                  
    TA_Guard    (17,21,17,28,"NC_PATH70");                  
    TA_Guard    (17,28,17,36,"NC_PATH62");                  
    TA_Guard    (17,36,18,48,"NC_DAM2");                    
    TA_Guard    (17,48,18,00,"NC_PATH58");  
                                       
    TA_Guard    (18,00,18,12,"NC_PATH_PEASANT5");        
    TA_Guard    (18,12,18,24,"NC_PATH_PEASANT_OUTSIDE5");
    TA_Guard    (18,24,18,36,"NC_LO_01");                
    TA_Guard    (18,36,18,48,"NC_LO_03");                
    TA_Guard    (18,48,18,00,"NC_LO_06");                
    TA_Guard    (19,00,19,12,"NC_LO_09");                
    TA_Guard    (19,12,19,24,"NC_LO_11");                
    TA_Guard    (19,24,19,36,"NC_LO_05");                
    TA_Guard    (19,36,19,48,"NC_PATH48");                
    TA_Guard    (19,48,19,00,"NC_PATH47");                
    TA_Guard    (20,00,20,10,"NC_PATH73");                
    TA_Guard    (20,10,20,21,"NC_PATH71");                
    TA_Guard    (20,21,20,28,"NC_PATH70");                
    TA_Guard    (20,28,20,36,"NC_PATH62");                
    TA_Guard    (20,36,21,48,"NC_DAM2");                  
    TA_Guard    (20,48,21,00,"NC_PATH58");                
                   
      
    TA_Guard    (21,00,21,12,"NC_PATH_PEASANT5");        
    TA_Guard    (21,12,21,24,"NC_PATH_PEASANT_OUTSIDE5");
    TA_Guard    (21,24,21,36,"NC_LO_01");                
    TA_Guard    (21,36,21,48,"NC_LO_03");                
    TA_Guard    (21,48,21,00,"NC_LO_06");                
    TA_Guard    (21,00,22,12,"NC_LO_09");                
    TA_Guard    (22,12,22,24,"NC_LO_11");                
    TA_Guard    (22,24,22,36,"NC_LO_05");                
    TA_Guard    (22,36,22,48,"NC_PATH48");                
    TA_Guard    (22,48,22,00,"NC_PATH47");                
    TA_Guard    (23,00,23,10,"NC_PATH73");                
    TA_Guard    (23,10,23,21,"NC_PATH71");                
    TA_Guard    (23,21,23,28,"NC_PATH70");                
    TA_Guard    (23,28,23,36,"NC_PATH62");                
    TA_Guard    (23,36,23,48,"NC_DAM2");                  
    TA_Guard    (23,48,00,00,"NC_PATH58");                
};



Może sie to wydawać mozolne do wprowadzenia, ale warto zapoznac sie z innymi edytorami tekstu niż notatnik np. Crimson Editor czy Notepad++ które oferuja Column Mode co ulatwia wiele czynnosci schematycznych. 

Ale dzieki takiemu wykorzystaniu rutyny waypointy można ustawić np. na dwóch najodleglejszych WP swiata i o odpowiednim czasie bedziemy mogli spotkac tego NPC stojąc po srodku trasy miedzy tymi waypointami (vide Gor na Ran?) podrózujacy do kopalni i do obozu bractwa.)
 



Warka

Warka

Użytkownicy
COM BEK !!!
posty476
Propsy209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • COM BEK !!!
dobry pomysł, czyli muszę ustawić stróżowanie npc w danym wp co chwilę, i bardzo prawdopobodobnym jest że spotkamy go podczas podróży od jednego do drugiego. nie najlepsze, ale solidne i chyba jedyne rozwiązanie.
 

Warka

Warka

Użytkownicy
COM BEK !!!
posty476
Propsy209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • COM BEK !!!
niechce zakładać następnego tematu więc pytam tu. zrobiłem 2 freepointy ustawione do siebie w małej odległości. między nimi wp. dwóm npc'tom ustawiłem rutyne smalltalk i ten wp w rutynie. w grze idą, stają naprzeciwko siebie i nic. lumpią się na siebie. coś pominołem?
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
a jak się nazywa fp? bo powinien nazywać się FP_SMALLTALK
 

Warka

Warka

Użytkownicy
COM BEK !!!
posty476
Propsy209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • COM BEK !!!
aj mój błąd. poprostu zawsze odpalam moda na pustej paczce z modem, aby wszytko wczytywało się w _work. niedodałem też dialogów, a bez tego niema smaltalków. problem rozwiązany. ale nadal niewiem jak zrobić by mój npc walczył jak mistrz!
 

sebastiansok

sebastiansok

Użytkownicy
posty93
Propsy1
  • Użytkownicy

sebastiansok

Patrol strażnika
#7 2011-04-22, 14:07(Ostatnia zmiana: 2020-12-11, 11:38)
//del
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Patrol strażnika
#8 2011-04-22, 14:16(Ostatnia zmiana: 2011-04-22, 16:17)
Mdl_ApplyOverlayMds(self,"humans_1hst2.mds"); można dodać w skrypcie postaci i wyjdzie na to samo :|

@down: sorry, jakoś przegapiłem dolną część. W każdym razie działa na bank.

sebastiansok

sebastiansok

Użytkownicy
posty93
Propsy1
  • Użytkownicy

sebastiansok

Patrol strażnika
#9 2011-04-22, 14:43(Ostatnia zmiana: 2020-12-11, 11:38)
//del
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry