//*********************************************************************
// Koniec zadania
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_None_2100_Maggot_fajkowe (C_INFO)
{
npc = None_2100_Maggot;
nr = 3;
condition = DIA_None_2100_Maggot_fajkowe_Condition;
information = DIA_None_2100_Maggot_fajkowe_Info;
permanent = FALSE;
description = "Podaruj żywność";
};
FUNC INT DIA_None_2100_Maggot_fajkowe_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_None_2100_Maggot_fajkowe))
&& (npc_hasitems (other, ItFo_Bacon) >= 5)
&& (npc_hasitems (other, ItMi_Fajkowe) >= 2)
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_None_2100_Maggot_fajkowe_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_None_2100_Maggot_fajkowe_15_00"); //Proszę oto szynka i fajkowe ziele
B_giveinvitems (other, self, ItFo_Bacon, 5);
B_giveinvitems (other, self, ItMi_Fajkowe, 2);
AI_Output (self, other,"DIA_None_2100_Maggot_fajkowe_55_01"); //Dziękuję serdecznie. Wreście sobie nabiję na fajkę. Oraz co nie co zjem hihi. Naprawdę wielkie dzięki
AI_Output (self, other,"DIA_None_2100_Maggot_fajkowe_55_02"); //Masz tu ubranie farmerskie dla moich pracowników. Jeśli będziesz chciał się czegoś dowiedzieć. Pytaj
AI_Output (other, self ,"DIA_None_2100_Maggot_fajkowe_55_03"); //Dziękuję.
B_giveinvitems (other, self, ItFo_Bacon, 5);
B_giveinvitems (other, self, ItMi_Fajkowe, 2);
B_giveinvitems (self, other, itar_Mieszkaniec1, 1);
B_LogEntry (TOPIC_fajkowe, "Dałem Panu Maggotowi spodziewaną żywność. Ofiarował mi ubranie.");
Log_SetTopicStatus (TOPIC_fajkowe, LOG_SUCCESS);
};
Nie pojawia się żaden błąd, dialog się wyświetla, lecz gdy mam potrzebne rzeczy dialog się nie aktywuje.
w poprzednim dialogu, mam
Log_CreateTopic (TOPIC_fajkowe, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (TOPIC_fajkowe, LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_fajkowe, "Pan Maggot potrzebuje 5 racji szynki, oraz 2 liście fajkowego ziela. Jego farma leży niedaleko lasu. ");
mam też linijkię w Log_Constans_Mattes
const string TOPIC_fajkowe = "Żywność dla Pana Maggota";
Szukałem i nieznalazłem podobnego tematu
Mam dodane fajkowe ziele, oraz ubranie