Zadanie nie aktywuje się 2512 2

O temacie

Autor Godefroy93

Zaczęty 18.04.2011 roku

Wyświetleń 2512

Odpowiedzi 2

Godefroy93

Godefroy93

Rzeka
posty289
Propsy196
NagrodyV
Profesjabrak
  • Rzeka
//*********************************************************************
//            Koniec zadania
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_None_2100_Maggot_fajkowe   (C_INFO)
{
   npc         = None_2100_Maggot;
    nr          = 3;
    condition   = DIA_None_2100_Maggot_fajkowe_Condition;
    information = DIA_None_2100_Maggot_fajkowe_Info;
    permanent   = FALSE;
    description = "Podaruj żywność";
};

FUNC INT DIA_None_2100_Maggot_fajkowe_Condition()   
{
   if (npc_knowsinfo (other, DIA_None_2100_Maggot_fajkowe))
   && (npc_hasitems (other, ItFo_Bacon) >= 5)
                && (npc_hasitems (other, ItMi_Fajkowe) >= 2)
   {
      return TRUE;
   };
};

FUNC VOID DIA_None_2100_Maggot_fajkowe_Info()
{
   AI_Output (other, self ,"DIA_None_2100_Maggot_fajkowe_15_00"); //Proszę oto szynka i fajkowe ziele
   B_giveinvitems (other, self, ItFo_Bacon, 5);
                B_giveinvitems (other, self, ItMi_Fajkowe, 2);
   AI_Output (self, other,"DIA_None_2100_Maggot_fajkowe_55_01"); //Dziękuję serdecznie. Wreście sobie nabiję na fajkę. Oraz co nie co zjem hihi. Naprawdę wielkie dzięki
                AI_Output (self, other,"DIA_None_2100_Maggot_fajkowe_55_02"); //Masz tu ubranie farmerskie dla moich pracowników. Jeśli będziesz chciał się czegoś dowiedzieć. Pytaj
   
   AI_Output (other, self ,"DIA_None_2100_Maggot_fajkowe_55_03"); //Dziękuję.

   
   
   B_giveinvitems (other, self, ItFo_Bacon, 5);
                B_giveinvitems (other, self, ItMi_Fajkowe, 2);
                B_giveinvitems (self, other, itar_Mieszkaniec1, 1);
   B_LogEntry (TOPIC_fajkowe, "Dałem Panu Maggotowi spodziewaną żywność. Ofiarował mi ubranie.");
   Log_SetTopicStatus (TOPIC_fajkowe, LOG_SUCCESS);
   
};

Nie pojawia się żaden błąd, dialog się wyświetla, lecz gdy mam potrzebne rzeczy dialog się nie aktywuje.

w poprzednim dialogu, mam

     Log_CreateTopic (TOPIC_fajkowe, LOG_MISSION);
   Log_SetTopicStatus (TOPIC_fajkowe, LOG_RUNNING);
   B_LogEntry (TOPIC_fajkowe, "Pan Maggot potrzebuje 5 racji szynki, oraz 2 liście fajkowego ziela. Jego farma leży niedaleko lasu. ");


mam też linijkię w Log_Constans_Mattes

const string  TOPIC_fajkowe = "Żywność dla Pana Maggota";
Szukałem i nieznalazłem podobnego tematu

Mam dodane fajkowe ziele, oraz ubranie
 
"Pierre is enjoying his new bicycle!"



Spoiler
1.Co to są ryry?

Ryrami płynie woda

2.Obrybiacie bonk?

Tak! Obrybiamy bonk.

To nie zgydne z prywem!

3.Pierre lubi swój nowy rower!

Bardzo mnie to cieszy, a co to za Pierre?

To taki chłopak z wioski.

4.Ładna kurtka!

My alpiniści nazywamy to wiatrochronem.

Niech jej Pan pod żadnym pozorem nie zdejmuje!

Allo!,allo!

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Zadanie nie aktywuje się
#1 2011-04-19, 15:40(Ostatnia zmiana: 2011-04-19, 15:41)
dodawaj wszystko w znaczniki CODE !!! bo nie widać gdzie zaczynasz mówić o błędzie a gdzie znów o kodzie

INSTANCE DIA_None_2100_Maggot_fajkowe (C_INFO)twoja nazwa dialogu to DIA_None_2100_Maggot_fajkowe
pierwszy warunek

if (npc_knowsinfo (other, DIA_None_2100_Maggot_fajkowe)) sprawdza czy twoja postać zna dialog jaki dialog podałeś ?? ten co ma udostępnić :D

czyli w skrócie dialog pojawi się dopiero wtedy gdy porozmawiasz właśnie tym dialogiem. A wiec nie może ci się nigdy pojawić bo nie ma możliwości żeby pogadać jak nie gadałeś xD

daj tak


FUNC INT DIA_None_2100_Maggot_fajkowe_Condition()
{
if (npc_hasitems (other, ItFo_Bacon) >= 5)
&& (npc_hasitems (other, ItMi_Fajkowe) >= 2)
{
return TRUE;
};
};

Godefroy93

Godefroy93

Rzeka
posty289
Propsy196
NagrodyV
Profesjabrak
  • Rzeka
Wielkie dzięki, działa. Teraz dopiero to zauważyłem, że nie mam tej funkcji. Propsik :P
 
"Pierre is enjoying his new bicycle!"



Spoiler
1.Co to są ryry?

Ryrami płynie woda

2.Obrybiacie bonk?

Tak! Obrybiamy bonk.

To nie zgydne z prywem!

3.Pierre lubi swój nowy rower!

Bardzo mnie to cieszy, a co to za Pierre?

To taki chłopak z wioski.

4.Ładna kurtka!

My alpiniści nazywamy to wiatrochronem.

Niech jej Pan pod żadnym pozorem nie zdejmuje!

Allo!,allo!


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry