[G2:NK]Czarna tekstura pancerza 2025 3

O temacie

Autor Graveir

Zaczęty 19.02.2011 roku

Wyświetleń 2025

Odpowiedzi 3

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
No więc problem taki jak w temacie-chcę sobie zrobić Lekką zbroję strażnika świątynnego,więc dostałem teksturę zbroi od Rafała,zaimportowałem ją Gomanem do Textures.vdf i z poziomu tej tekstury w otwartym pliku zapisałem ją w 2-óch egzemplarzach(.tex i .tga)następująco do:
Cytuj
_Work\data\Textures\_compiled
Plik .tex o nazwie HUM_TPLL_ARMOR_V1-C.tex
I
Cytuj
_Work\data\Textures\NPCs\Armor
Plik .tga o nazwie HUM_TPLL_ARMOR_V1.tga
Oczywiście zmodyfikowałem istniejący plik .asc i zmieniłem nazwę na Armor_Tpl_l,a w nim mam takie coś:
*SUBMATERIAL 0 {
*MATERIAL_NAME "Haut-Tatoos"
*MAP_DIFFUSE {
*MAP_NAME "Haut-Tatoos"
*BITMAP "HUM_BODY_NAKED_V1.tga"
Czyli tekstura ciała,jaką mamy po założeniu pancerza(czyli tak jak wyglądali strażnicy świątynni i tutaj wszystko działa[czyt.Bezimienny świeci gołą klatą jak Strażnik świątynny]).
A teraz kawałek niżej,czyli odpowiedzialny za teksturę(tak myślę):
*SUBMATERIAL 1 {
*MATERIAL_NAME "Ruestung"
*MAP_DIFFUSE {
*MAP_NAME "TPL_Tl"
*BITMAP "HUM_TPLL_ARMOR_V1.tga"
No i skrypt pancerza na sam koniec:
INSTANCE TPL_ARMOR_L (C_Item)
{
name = "Lekka Zbroja Świątynna";

mainflag = ITEM_KAT_ARMOR;
flags = 0;

protection [PROT_EDGE]                = 45;
protection [PROT_BLUNT]                 = 45;
protection [PROT_POINT]                 = 5;
protection [PROT_FIRE]                = 20;
protection [PROT_MAGIC]                 =       0;

value = 850;

wear = WEAR_TORSO;
       
visual = "tpll.3ds";
visual_change        = "Armor_Tpl_l.asc";
visual_skin        = 1;
material = MAT_LEATHER;
        cond_atr[2]                             =       ATR_STRENGTH;
        cond_value[2]                           =       30;

description = "Lekka Zbroja Świątynna";
        TEXT[0]                                 = NAME_STR_needed;                            COUNT[0]        = cond_value[2];

        TEXT[1] = NAME_Prot_Edge;
COUNT[1] = protection [PROT_EDGE];

TEXT[2] = NAME_Prot_Point;
COUNT[2] = protection [PROT_POINT];

TEXT[3] = NAME_Prot_Fire;
COUNT[3] = protection [PROT_FIRE];

TEXT[4] = NAME_Prot_Magic;
COUNT[4] = protection [PROT_MAGIC];

TEXT[5] = NAME_Value;
COUNT[5] = value;
};
Dodam,że wcześniej przerobiłem pancerz Poszukiwacza i z nim nie mam problemów.Jeśli ktoś będzie tak miły i pomoże,to :ok:
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Odświeżam temat
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Matixs

Matixs

Użytkownicy
posty9
Propsy1
  • Użytkownicy
Otorz sproboj tak:
Plik z tekstura w formacie tga wklej do compiled i zmien nazwe na powiedzmy TPL_LEKKA
Zmien nazwe pliku asc tez powiedzmy Zbroja_TPL
edytuj plik asc i zmien z *BITMAP "HUM_TPLL_ARMOR_V1.tga" na *BITMAP "TPL_LEKKA.tga"
plik asc wklej do folderu meshes/_compiled
w skrypcie pancerza:
       visual_change                           =       "Armor_Tpl_l.asc"; zmien na "Zbroja_TPL.asc";
        visual_skin                             =       1; tutaj moze byc problem zostaw na 1 jak nie bedzie dzialac to zmien na 0 poniewaz jezeli dobrze pamietam zmieniajac wszystkie npc beda nosic ta zbroje O.o
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Z lekką zbroją strażnika sobie poradziłem,ale czarna tekstura jest w Zbroji świątynnej:
// ****************************************
INSTANCE TPL_ARMOR_M (C_Item)
{
name = "Zbroja Świątynna";

mainflag = ITEM_KAT_ARMOR;
flags = 0;

protection [PROT_EDGE]                = 55;
protection [PROT_BLUNT]                 = 55;
protection [PROT_POINT]                 = 10;
protection [PROT_FIRE]                = 25;
protection [PROT_MAGIC]                 =       0;

value = 850;

wear = WEAR_TORSO;
       
visual = "tplm.3ds";
visual_change        = "Hum_Armor1.asc";
visual_skin        = 2;
material = MAT_LEATHER;
        cond_atr[2]                             =       ATR_STRENGTH;
        cond_value[2]                           =       45;

description = "Zbroja Świątynna";
        TEXT[0]                                 = NAME_STR_needed;                            COUNT[0]        = cond_value[2];

        TEXT[1] = NAME_Prot_Edge;
COUNT[1] = protection [PROT_EDGE];

TEXT[2] = NAME_Prot_Point;
COUNT[2] = protection [PROT_POINT];

TEXT[3] = NAME_Prot_Fire;
COUNT[3] = protection [PROT_FIRE];

TEXT[4] = NAME_Prot_Magic;
COUNT[4] = protection [PROT_MAGIC];

TEXT[5] = NAME_Value;
COUNT[5] = value;
};
Zmiany w pliku Hum_Armor1:
*BITMAP "HUM_TPLM_ARMOR_V2.tga"
*BITMAP "HUM_BODY_NAKED_V2.tga"
No i bezi świeci gołą klatą,ale jest czarny kolor pancerza.Nazwy plików .tga i .tex:
Cytuj
HUM_TPLM_ARMOR_V2
HUM_TPLM_ARMOR_V2-C.tex
Ewentualnie jeśli ktoś może sprawdzić,czy te pliki tekstur są sprawne to niech ściągnie:
Tekstura zbroi w .tga i .tex
Edit:Temat do zamknięcia,problem rozwiązany-wystarczyło zmienić nazwę plików i nazwę .asc
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry