Model miecza wiedzmina nie dziala 1657 2

O temacie

Autor kacper1-1

Zaczęty 29.01.2011 roku

Wyświetleń 1657

Odpowiedzi 2

kacper1-1

kacper1-1

Użytkownicy
posty12
  • Użytkownicy
Ściągnąłęm model 3ds i mesh z tego tematu http://themodders.org/index.php?/topic/12682-zbroja-i-miecz-wiedzmina-w-g2nk/
zrobiłem skrypt i miecz jest jako broń walczyłem nim , ale nie ma jego textury jakby bezi trzymał powietrze dwuręczne zadające 120 obrażeń xd oto skrypt

INSTANCE ItMw_Addon_miecz (C_Item)
{
name = "Srebrny miecz";

mainflag = ITEM_KAT_NF;
flags = ITEM_2HD_SWD|ITEM_MISSION;
material = MAT_METAL;

value = 1000;

damageTotal = 120 ;
damagetype = DAM_EDGE;
range = 140;

cond_atr[2] = ATR_STRENGTH;
cond_value[2] = 100;
visual = "miecz.3DS";

description = name;
TEXT[2] = NAME_Damage; COUNT[2] = damageTotal;
TEXT[3] = NAME_Str_needed; COUNT[3] = cond_value[2];
TEXT[4] = NAME_TwoHanded;
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};

Proszę o pomoc ewentualnie o nowy model .
 

FraseR
  • Gość
No bo model jest pewnie nie oteksturowany. Musisz go oteksturować i teksture wrzucić do _work/data/textures w formacie .tga
 

kacper1-1

kacper1-1

Użytkownicy
posty12
  • Użytkownicy
Plik tga tam był i nadal nie dziala .
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry