Siemka mam taki problem,że wyskakuje mi cały czas wrong type taki jak w temacie.Skrypt dialogu:
//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================
INSTANCE DIA_TESTOWY_EXIT(C_INFO)
{
npc = NONE_302_TESTOWY;
nr = 999;
condition = DIA_TESTOWY_EXIT_Condition;
information = DIA_TESTOWY_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = "KONIEC";
};
FUNC INT DIA_TESTOWY_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_TESTOWY_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};
//========================================
//-----------------> HELLO1
//========================================
INSTANCE DIA_TESTOWY_HELLO1 (C_INFO)
{
npc = NONE_302_TESTOWY;
nr = 1;
condition = DIA_TESTOWY_HELLO1_Condition;
information = DIA_TESTOWY_HELLO1_Info;
permanent = FALSE;
description = "Kim jesteś?";
};
FUNC INT DIA_TESTOWY_HELLO1_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_TESTOWY_HELLO1_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_TESTOWY_HELLO1_15_01"); //Kim jesteś?
AI_Output (self, other ,"DIA_TESTOWY_HELLO1_03_02"); //Nazywam się Testowy.Jestem postacią do testowania dialogów.
AI_Output (other, self ,"DIA_TESTOWY_HELLO1_15_03"); //Czyli kim?
AI_Output (self, other ,"DIA_TESTOWY_HELLO1_03_04"); //Osobą,na której sprawdza się,czy dialogi się pojawiają w grze.
AI_Output (self, other ,"DIA_TESTOWY_HELLO1_03_05"); //Jeśli się pojawią,to dobrze zostały zrobione skrypty.
AI_Output (other, self ,"DIA_TESTOWY_HELLO1_15_06"); //Rozumiem.
AI_Output (other, self ,"DIA_TESTOWY_HELLO1_15_07"); //Masz dla mnie jakieś zadanie?
AI_Output (self, other ,"DIA_TESTOWY_HELLO1_03_08"); //Tak.Przynieś mi butelkę wódki.
MIS_Butelka_Wodki = LOG_RUNNING;
Log_CreateTopic (TOPIC_Butelka_Wodki, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (TOPIC_Butelka_Wodki, LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_Butelka_Wodki,"Muszę przynieść Testowemu butelkę wódki i jednocześnie sprawdzę czy dialogi sprawnie działają.");
};
//========================================
//-----------------> HELLO2
//========================================
INSTANCE DIA_TESTOWY_HELLO2 (C_INFO)
{
npc = NONE_302_TESTOWY;
nr = 2;
condition = DIA_TESTOWY_HELLO2_Condition;
information = DIA_TESTOWY_HELLO2_Info;
permanent = FALSE;
Important = TRUE;
};
FUNC INT DIA_TESTOWY_HELLO2_Condition()
{
if (MIS_Butelka_Wodki == LOG_RUNNING)
&& (Npc_HasItems (other, itfo_wodka) >=1)
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_TESTOWY_HELLO2_Info()
{
AI_Output (self, other ,"DIA_TESTOWY_HELLO2_03_01"); //Widzę,że masz wódkę dla mnie.
AI_Output (other, self ,"DIA_TESTOWY_HELLO2_15_02"); //Oczywiście.Trzymaj.
B_GiveInvItems (other, self, itfo_wodka, 1);
AI_Output (self, other ,"DIA_TESTOWY_HELLO2_03_03"); //Dzięki.Twoje zdrowie.
B_UseItem (self, itfo_wodka);
AI_Output (other, self ,"DIA_TESTOWY_HELLO2_15_04"); //Należy mi się chyba jakaś nagroda?
AI_Output (self, other ,"DIA_TESTOWY_HELLO2_03_05"); //Oczywiście.Wybierz sobie coś.
B_LogEntry (TOPIC_Butelka_Wodki,"Przyniosłem wódkę i mam wybrać sobie nagrodę.");
Log_SetTopicStatus (TOPIC_Butelka_Wodki, LOG_SUCCESS);
MIS_Butelka_Wodki = LOG_SUCCESS;
B_GivePlayerXP (10);
Info_ClearChoices (DIA_TESTOWY_HELLO2);
Info_AddChoice (DIA_TESTOWY_HELLO2, "Daj mi jakąś runę.", DIA_TESTOWY_HELLO2_Runa);
Info_AddChoice (DIA_TESTOWY_HELLO2, "Daj mi jakieś zwoje.", DIA_TESTOWY_HELLO2_Zwoje);
Info_AddChoice (DIA_TESTOWY_HELLO2, "Wybieram pancerz.", DIA_TESTOWY_HELLO2_Pancerz);
};
FUNC VOID DIA_TESTOWY_HELLO2_Runa()
{
CreateInvItems (self, ItRu_PalLight, 1);
B_GiveInvItems (self, other, ItRu_PalLight, 1);
Info_ClearChoices (DIA_TESTOWY_HELLO2);
AI_StopProcessInfos (self);
};
FUNC VOID DIA_TESTOWY_HELLO2_Zwoje()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_TESTOWY_HELLO2_Zwoje_15_01"); //Daj mi jakieś zwoje.
AI_Output (self, other ,"DIA_TESTOWY_HELLO2_Zwoje_03_02"); //Wybierz sobie 2 z dostępnych.
Info_ClearChoices (DIA_TESTOWY_HELLO2);
Info_AddChoice (DIA_TESTOWY_HELLO2, "Tchnienie śmierci.", DIA_TESTOWY_HELLO2_Zwoje_TchnienieSmierci);
Info_AddChoice (DIA_TESTOWY_HELLO2, "Leczenie lekkich ran.", DIA_TESTOWY_HELLO2_Zwoje_LeczenieLekkichRan);
Info_AddChoice (DIA_TESTOWY_HELLO2, "Przyzwanie wilka.", DIA_TESTOWY_HELLO2_Zwoje_PrzyzwanieWilka);
Info_AddChoice (DIA_TESTOWY_HELLO2, "[WRÓĆ]", DIA_TESTOWY_HELLO2_Zwoje_BACK);
};
FUNC VOID DIA_TESTOWY_HELLO2_Zwoje_TchnienieSmierci()
{
CreateInvItems (self, ItSc_BreathOfDeath, 1);
B_GiveInvItems (self, other, ItSc_BreathOfDeath, 1);
Liczba = Liczba+1;
if (Liczba == 2)
{
Info_ClearChoices (DIA_TESTOWY_HELLO2);
};
};
FUNC VOID DIA_TESTOWY_HELLO2_Zwoje_LeczenieLekkichRan()
{
CreateInvItems (self, ItSc_LightHeal, 1);
B_GiveInvItems (self, other, ItSc_LightHeal, 1);
Liczba = Liczba+1;
if (Liczba == 2)
{
Info_ClearChoices (DIA_TESTOWY_HELLO2);
};
};
FUNC VOID DIA_TESTOWY_HELLO2_Zwoje_PrzyzwanieWilka()
{
CreateInvItems (self, ItSc_SumWolf, 1);
B_GiveInvItems (self, other, ItSc_SumWolf, 1);
Liczba = Liczba+1;
if (Liczba == 2)
{
Info_ClearChoices (DIA_TESTOWY_HELLO2);
};
};
FUNC VOID DIA_TESTOWY_HELLO2_Zwoje_BACK()
{
Info_ClearChoices (DIA_TESTOWY_HELLO2_Zwoje);
};
FUNC VOID DIA_TESTOWY_HELLO2_Pancerz()
{
CreateInvItems (self, GRD_ARMOR_I, 1);
B_GiveInvItems (self, other, GRD_ARMOR_I, 1);
Info_ClearChoices (DIA_TESTOWY_HELLO2);
AI_StopProcessInfos (self);
};
//========================================
//-----------------> HELLO3
//========================================
INSTANCE DIA_TESTOWY_HELLO3 (C_INFO)
{
npc = NONE_302_TESTOWY;
nr = 3;
condition = DIA_TESTOWY_HELLO3_Condition;
information = DIA_TESTOWY_HELLO3_Info;
permanent = FALSE;
description = "Dobra ruszam w swoją drogę.";
};
FUNC INT DIA_TESTOWY_HELLO3_Condition()
{
if (MIS_Butelka_Wodki == LOG_SUCCESS)
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_TESTOWY_HELLO3_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_TESTOWY_HELLO3_15_01"); //Dobra ruszam w swoją drogę.
AI_Output (self, other ,"DIA_TESTOWY_HELLO3_03_02"); //Powodzenia.Wypijmy za nasze zdrowie.
CreateInvItems (self, ItFo_Beer, 1);
B_GiveInvItems (self, other, ItFo_Beer, 1);
CreateInvItems (self, ItFo_Beer, 1);
AI_Output (other, self ,"DIA_TESTOWY_HELLO3_15_03"); //Dzięki.
B_UseItem (self, ItFo_Beer);
B_UseItem (other, ItFo_Beer);
AI_Output (self, other ,"DIA_TESTOWY_HELLO3_03_04"); //Żegnaj.
AI_StopProcessInfos (self);
};
Gdzie jest błąd?
Edit:Dobra temat do zamknięcia.Nie zauważyłem w wygenerowanym skrypcie przez najnowszą wersję programu Bucika tego:
FUNC VOID DIA_TESTOWY_HELLO2_Zwoje_BACK()
{
Info_ClearChoices (DIA_TESTOWY_HELLO2_Zwoje);
};