[G2:NK]Wrong type DIA_TESTOWY_HELLO2_ZWOJE 1980 0

O temacie

Autor Graveir

Zaczęty 3.01.2011 roku

Wyświetleń 1980

Odpowiedzi 0

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Siemka mam taki problem,że wyskakuje mi cały czas wrong type taki jak w temacie.Skrypt dialogu:
//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================

INSTANCE DIA_TESTOWY_EXIT(C_INFO)
{
npc             = NONE_302_TESTOWY;
nr              = 999;
condition = DIA_TESTOWY_EXIT_Condition;
information = DIA_TESTOWY_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description     = "KONIEC";
};

FUNC INT DIA_TESTOWY_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_TESTOWY_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

//========================================
//-----------------> HELLO1
//========================================

INSTANCE DIA_TESTOWY_HELLO1 (C_INFO)
{
   npc          = NONE_302_TESTOWY;
   nr           = 1;
   condition    = DIA_TESTOWY_HELLO1_Condition;
   information  = DIA_TESTOWY_HELLO1_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "Kim jesteś?";
};

FUNC INT DIA_TESTOWY_HELLO1_Condition()
{
    return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_TESTOWY_HELLO1_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_TESTOWY_HELLO1_15_01"); //Kim jesteś?
    AI_Output (self, other ,"DIA_TESTOWY_HELLO1_03_02"); //Nazywam się Testowy.Jestem postacią do testowania dialogów.
    AI_Output (other, self ,"DIA_TESTOWY_HELLO1_15_03"); //Czyli kim?
    AI_Output (self, other ,"DIA_TESTOWY_HELLO1_03_04"); //Osobą,na której sprawdza się,czy dialogi się pojawiają w grze.
    AI_Output (self, other ,"DIA_TESTOWY_HELLO1_03_05"); //Jeśli się pojawią,to dobrze zostały zrobione skrypty.
    AI_Output (other, self ,"DIA_TESTOWY_HELLO1_15_06"); //Rozumiem.
    AI_Output (other, self ,"DIA_TESTOWY_HELLO1_15_07"); //Masz dla mnie jakieś zadanie?
    AI_Output (self, other ,"DIA_TESTOWY_HELLO1_03_08"); //Tak.Przynieś mi butelkę wódki.
    MIS_Butelka_Wodki = LOG_RUNNING;

    Log_CreateTopic            (TOPIC_Butelka_Wodki, LOG_MISSION);
    Log_SetTopicStatus       (TOPIC_Butelka_Wodki, LOG_RUNNING);
    B_LogEntry                     (TOPIC_Butelka_Wodki,"Muszę przynieść Testowemu butelkę wódki i jednocześnie sprawdzę czy dialogi sprawnie działają.");
};

//========================================
//-----------------> HELLO2
//========================================

INSTANCE DIA_TESTOWY_HELLO2 (C_INFO)
{
   npc          = NONE_302_TESTOWY;
   nr           = 2;
   condition    = DIA_TESTOWY_HELLO2_Condition;
   information  = DIA_TESTOWY_HELLO2_Info;
   permanent = FALSE;
   Important    = TRUE;
};

FUNC INT DIA_TESTOWY_HELLO2_Condition()
{
    if (MIS_Butelka_Wodki == LOG_RUNNING)
    && (Npc_HasItems (other, itfo_wodka) >=1)
    {
    return TRUE;
    };
};


FUNC VOID DIA_TESTOWY_HELLO2_Info()
{
    AI_Output (self, other ,"DIA_TESTOWY_HELLO2_03_01"); //Widzę,że masz wódkę dla mnie.
    AI_Output (other, self ,"DIA_TESTOWY_HELLO2_15_02"); //Oczywiście.Trzymaj.
    B_GiveInvItems (other, self, itfo_wodka, 1);
    AI_Output (self, other ,"DIA_TESTOWY_HELLO2_03_03"); //Dzięki.Twoje zdrowie.
    B_UseItem (self, itfo_wodka);
    AI_Output (other, self ,"DIA_TESTOWY_HELLO2_15_04"); //Należy mi się chyba jakaś nagroda?
    AI_Output (self, other ,"DIA_TESTOWY_HELLO2_03_05"); //Oczywiście.Wybierz sobie coś.
    B_LogEntry                     (TOPIC_Butelka_Wodki,"Przyniosłem wódkę i mam wybrać sobie nagrodę.");
    Log_SetTopicStatus       (TOPIC_Butelka_Wodki, LOG_SUCCESS);
    MIS_Butelka_Wodki = LOG_SUCCESS;

    B_GivePlayerXP (10);

    Info_ClearChoices (DIA_TESTOWY_HELLO2);
    Info_AddChoice (DIA_TESTOWY_HELLO2, "Daj mi jakąś runę.", DIA_TESTOWY_HELLO2_Runa);
    Info_AddChoice (DIA_TESTOWY_HELLO2, "Daj mi jakieś zwoje.", DIA_TESTOWY_HELLO2_Zwoje);
    Info_AddChoice (DIA_TESTOWY_HELLO2, "Wybieram pancerz.", DIA_TESTOWY_HELLO2_Pancerz);
};

FUNC VOID DIA_TESTOWY_HELLO2_Runa()
{
    CreateInvItems (self, ItRu_PalLight, 1);
    B_GiveInvItems (self, other, ItRu_PalLight, 1);
    Info_ClearChoices (DIA_TESTOWY_HELLO2);
    AI_StopProcessInfos (self);
};

FUNC VOID DIA_TESTOWY_HELLO2_Zwoje()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_TESTOWY_HELLO2_Zwoje_15_01"); //Daj mi jakieś zwoje.
    AI_Output (self, other ,"DIA_TESTOWY_HELLO2_Zwoje_03_02"); //Wybierz sobie 2 z dostępnych.
    Info_ClearChoices (DIA_TESTOWY_HELLO2);
    Info_AddChoice (DIA_TESTOWY_HELLO2, "Tchnienie śmierci.", DIA_TESTOWY_HELLO2_Zwoje_TchnienieSmierci);
    Info_AddChoice (DIA_TESTOWY_HELLO2, "Leczenie lekkich ran.", DIA_TESTOWY_HELLO2_Zwoje_LeczenieLekkichRan);
    Info_AddChoice (DIA_TESTOWY_HELLO2, "Przyzwanie wilka.", DIA_TESTOWY_HELLO2_Zwoje_PrzyzwanieWilka);
    Info_AddChoice (DIA_TESTOWY_HELLO2, "[WRÓĆ]", DIA_TESTOWY_HELLO2_Zwoje_BACK);
};

FUNC VOID DIA_TESTOWY_HELLO2_Zwoje_TchnienieSmierci()
{
    CreateInvItems (self, ItSc_BreathOfDeath, 1);
    B_GiveInvItems (self, other, ItSc_BreathOfDeath, 1);
    Liczba = Liczba+1;
    if (Liczba == 2)
    {
        Info_ClearChoices (DIA_TESTOWY_HELLO2);
    };
};

FUNC VOID DIA_TESTOWY_HELLO2_Zwoje_LeczenieLekkichRan()
{
    CreateInvItems (self, ItSc_LightHeal, 1);
    B_GiveInvItems (self, other, ItSc_LightHeal, 1);
    Liczba = Liczba+1;
    if (Liczba == 2)
    {
        Info_ClearChoices (DIA_TESTOWY_HELLO2);
    };
};

FUNC VOID DIA_TESTOWY_HELLO2_Zwoje_PrzyzwanieWilka()
{
    CreateInvItems (self, ItSc_SumWolf, 1);
    B_GiveInvItems (self, other, ItSc_SumWolf, 1);
    Liczba = Liczba+1;
    if (Liczba == 2)
    {
        Info_ClearChoices (DIA_TESTOWY_HELLO2);
    };
};

FUNC VOID DIA_TESTOWY_HELLO2_Zwoje_BACK()
{
    Info_ClearChoices (DIA_TESTOWY_HELLO2_Zwoje);
};

FUNC VOID DIA_TESTOWY_HELLO2_Pancerz()
{
    CreateInvItems (self, GRD_ARMOR_I, 1);
    B_GiveInvItems (self, other, GRD_ARMOR_I, 1);
    Info_ClearChoices (DIA_TESTOWY_HELLO2);
    AI_StopProcessInfos (self);
};

//========================================
//-----------------> HELLO3
//========================================

INSTANCE DIA_TESTOWY_HELLO3 (C_INFO)
{
   npc          = NONE_302_TESTOWY;
   nr           = 3;
   condition    = DIA_TESTOWY_HELLO3_Condition;
   information  = DIA_TESTOWY_HELLO3_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "Dobra ruszam w swoją drogę.";
};

FUNC INT DIA_TESTOWY_HELLO3_Condition()
{
    if (MIS_Butelka_Wodki == LOG_SUCCESS)
    {
    return TRUE;
    };
};


FUNC VOID DIA_TESTOWY_HELLO3_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_TESTOWY_HELLO3_15_01"); //Dobra ruszam w swoją drogę.
    AI_Output (self, other ,"DIA_TESTOWY_HELLO3_03_02"); //Powodzenia.Wypijmy za nasze zdrowie.
    CreateInvItems (self, ItFo_Beer, 1);
    B_GiveInvItems (self, other, ItFo_Beer, 1);
    CreateInvItems (self, ItFo_Beer, 1);
    AI_Output (other, self ,"DIA_TESTOWY_HELLO3_15_03"); //Dzięki.
    B_UseItem (self, ItFo_Beer);
    B_UseItem (other, ItFo_Beer);
    AI_Output (self, other ,"DIA_TESTOWY_HELLO3_03_04"); //Żegnaj.
    AI_StopProcessInfos (self);
};
Gdzie jest błąd?
Edit:Dobra temat do zamknięcia.Nie zauważyłem w wygenerowanym skrypcie przez najnowszą wersję programu Bucika tego:
FUNC VOID DIA_TESTOWY_HELLO2_Zwoje_BACK()
{
    Info_ClearChoices (DIA_TESTOWY_HELLO2_Zwoje);
};
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry