płonąca broń 3192 5

O temacie

Autor thorn

Zaczęty 14.12.2010 roku

Wyświetleń 3192

Odpowiedzi 5

thorn

thorn

Użytkownicy
posty33
Propsy3
  • Użytkownicy
co wpisać w skryptach by broń non-stop płoneła jak szpon beliara(tyle że on ma efekt śmierci) a ja chce ognisty. da się w grze - edif focus.. ale ja niechce co włączenie dawać tego tylko na stałe ! a wogóle wiecie gdzie jest skrypt szponu beliara..?
 

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka

maciejh
Rzeka

płonąca broń
#1 2010-12-14, 17:18(Ostatnia zmiana: 2010-12-14, 17:19)
Dajesz tak:

wear    = WEAR_EFFECT;
effect    = "SPELLFX_FIRE";

 

thorn

thorn

Użytkownicy
posty33
Propsy3
  • Użytkownicy

thorn

płonąca broń
#2 2010-12-14, 17:28(Ostatnia zmiana: 2010-12-14, 18:06)
 

Skorpion

Skorpion

Użytkownicy
posty19
Propsy4
  • Użytkownicy
Powinno być tak:

wear = WEAR_EFFECT;
effect = "SPELLFX_FIREARMOR";

Bądź tak:

wear = WEAR_EFFECT;
effect = "SPELLFX_FIRESWORD";

Jak wolisz ;p  to pierwsze to bardzo duży ogień! A to drugie to mniejszy ^^
 

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Racja, mały błąd.
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
jak zrobić to do g1? gdzie jest lista efektów?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry