Tekstura na nowym modelu broni 2792 2

O temacie

Autor maltese

Zaczęty 21.10.2010 roku

Wyświetleń 2792

Odpowiedzi 2

maltese

maltese

Użytkownicy
posty22
Propsy9
  • Użytkownicy
Witam! Mam następujący problem-robię boxa w 3ds maxie, eksportuję go do formatu .3ds pod nazwą "łobuch.3ds", zmieniam w skryptach model dla pałki z "ItMw_1H_Mace_01.3DS" na "łobuch.3DS". Pałka działa ale nie ma na sobie tekstury:
Proszę o wypowiedzenie się na ten temat specjalisty, lub osoby która wie jaka może być przyczyna braku tekstury na modelu.
 

Lusia

Lusia

Użytkownicy
posty88
Propsy15
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
A nałożyłeś na niego teksturę?
 

maltese

maltese

Użytkownicy
posty22
Propsy9
  • Użytkownicy

maltese

Tekstura na nowym modelu broni
#2 2010-10-21, 17:56(Ostatnia zmiana: 2010-10-21, 21:36)
Tak, w materials kliknąłem na ten guzik obok diffuse którym wybiera się plik który będzie teksturą, tylko nie wiem jednej rzeczy, może dlatego nie ma tekstury: czy tekstura musi być w formacie .TEX? Czy może być w .tga? I czy trzeba zrobić wpierw unwrap uwv żeby potem się wyświetlała czy obojętnie?

Edit: jakoś sobie poradziłem  :lol:  

 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry