Epickie intro do gry: ankieta 21326 46

Ankieta

Epickie intro do gry: ankieta

Głosów w sumie: 50

O temacie

Autor Dreamerion

Zaczęty 3.11.2012 roku

Wyświetleń 21326

Odpowiedzi 46

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
HEHE a ja mam poker face bo razem ze smolim mamy trzecie miejsce, a ja liczyłem chociaż na ostatnie xD a w następnej bitwie ciężko z moim udziałem bo raz że:
nie mam mikrofonu
dwa że:
nie mam od kogo pożyczyć
trzy że:
nie potrafie napisać nic sensownego, inaczej nie chodziłbym do zawodówki
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
trzy że:
nie potrafie napisać nic sensownego, inaczej nie chodziłbym do zawodówki
Patrząc na poziom obecnej muzyki, możesz być nową gwiazdą.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Smolo

Smolo

Użytkownicy
posty306
Propsy212
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
nie mam mikrofonu
dwa że:
nie mam od kogo pożyczyć
Nie masz mikrofonu przy słuchawkach? Ja właśnie takim nagrywałem...

Jakby głosowanie zakończyło się teraz to Dreamerion by wygrał ;p
BTW. Kiedy będzie wkońcu ta następna bitwa ?
 
Elo

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty639
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)
Cytuj
BTW. Kiedy będzie wkońcu ta następna bitwa ?
Ja bym z tym poczekał ze 2 tyg. i można by taką świąteczną bitwę zrobić. Cover kolędy czy coś w ten deseń
 

Dreamerion

Dreamerion

RaveN Studio
too old too cold
posty508
Propsy809
ProfesjaKompozytor
  • RaveN Studio
  • too old too cold
Zrobiłem screena z godziny zakończenia wyników, więc żaden głos już nic nie zmieni.

Bitwa rozpocznie się jakoś na dniach.
Cytuj
można by taką świąteczną bitwę zrobić. Cover kolędy czy coś w ten deseń
Będzie coś lepszego ;p  Ta bitwa będzie trwała dłużej, że i tak głosowanie powinno zakończyć się w okresie świątecznym.
 

Smolo

Smolo

Użytkownicy
posty306
Propsy212
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Bitwa rozpocznie się jakoś na dniach.
To co z tą bitwą? Mam w głowie wuchtę różnych patentów i czekam na temat bitwy... No i chcę zdążyć do 21 grudnia 2012  ;p .
 
Elo

Dreamerion

Dreamerion

RaveN Studio
too old too cold
posty508
Propsy809
ProfesjaKompozytor
  • RaveN Studio
  • too old too cold
Dziś lub jutro rozpiszę bitwę. Dobrze, źe mi przypomniałeś.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry