Pudło miśki. Skrypt nie działa jak należy, ponieważ modyfikuje on tylko kolor mgły i oświetlenia. Nie zmienia natomiast koloru nieba.
func void EndlessNight () {
var int ptr; ptr = _^(MEM_SkyController);
var int skystateslist; skystateslist = MEM_ReadInt(ptr+316);
ptr = MEM_ReadIntArray(skystateslist, 4);
var int R_poly; R_poly = MEM_ReadInt(ptr+4);
var int G_poly; G_poly = MEM_ReadInt(ptr+8);
var int B_poly; B_poly = MEM_ReadInt(ptr+12);
var int R_fog; R_fog = MEM_ReadInt(ptr+16);
var int G_fog; G_fog = MEM_ReadInt(ptr+20);
var int B_fog; B_fog = MEM_ReadInt(ptr+24);
var int R_dome; R_dome = MEM_ReadIntArray(ptr+28, 4);
var int G_dome; G_dome = MEM_ReadIntArray(ptr+32, 4);
var int B_dome; B_dome = MEM_ReadIntArray(ptr+36, 4);
var int i; i = 0;
repeat(i, 7);
ptr = MEM_ReadIntArray (skystateslist, i);
MEM_WriteInt(ptr+4, R_poly);
MEM_WriteInt(ptr+8, G_poly);
MEM_WriteInt(ptr+12, B_poly);
MEM_WriteInt(ptr+16, R_fog);
MEM_WriteInt(ptr+20, G_fog);
MEM_WriteInt(ptr+24, B_fog);
MEM_WriteInt(ptr+28, R_dome);
MEM_WriteInt(ptr+32, G_dome);
MEM_WriteInt(ptr+36, B_dome);
MEM_WriteInt(ptr+40, R_dome);
MEM_WriteInt(ptr+44, G_dome);
MEM_WriteInt(ptr+48, B_dome);
end;
};
No i wydaje mi się, że nie trzeba go wywoływać co klatkę. Wystarczy tylko raz.