Tekstura / Model 1299 1

O temacie

Autor Kuba90

Zaczęty 4.08.2010 roku

Wyświetleń 1299

Odpowiedzi 1

Kuba90

Kuba90

Użytkownicy
JunityMan
posty226
Propsy93
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • JunityMan

Kuba90

Tekstura / Model
2010-08-04, 19:22(Ostatnia zmiana: 2010-08-04, 19:24)
Mam pytania :
1.Więc czy idzie wszystkie tekstury wyeksportowac na raz ?Bo każdą po kolei to trochę długo by się robiło.
2.Czy można inaczej usunąc te plane co są w modelu 3ds np:starego obozu co są w wejściach do budynków niż usuwac je po kolei ?
 

DragonMaster

DragonMaster

Użytkownicy
posty20
  • Użytkownicy
Cytat: kubaziom link=topic=10999.msg105637#msg105637#msg105637#msg105637 date=1280942559
1.Więc czy idzie wszystkie tekstury wyeksportowac na raz ?Bo każdą po kolei to trochę długo by się robiło.

Jeżeli masz na myśli zmianę formatu z .tex (folder Gothic II\_Work\data\Textures\_compiled) na .tga to można to zrobić za pomocą GothicZTEX (chociaż prościej jest zainstalować Gothic Mod Developer Kit (to ci wypakuje tekstury, modele, dźwięki itp.).

Cytat: kubaziom link=topic=10999.msg105637#msg105637#msg105637#msg105637 date=1280942559
2.Czy można inaczej usunąc te plane co są w modelu 3ds np:starego obozu co są w wejściach do budynków niż usuwac je po kolei ?

Raczej musisz to usuwać pojedyńczo gdyż każdy taki plane ma inną teksturę (znaczy mają wszystkie czarną, ale chodzi mi o inną nazwę). Pozatym to są portale więc poco je usuwać (dzięki nim Npc wyżuca nas ze swojego domu lub nie pozwala w nim ukraść żadnego elementu).
 






0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry