Zapis .asc 3864 6

O temacie

Autor Alexik

Zaczęty 25.06.2010 roku

Wyświetleń 3864

Odpowiedzi 6

Alexik

Alexik

Użytkownicy
posty396
Propsy150
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Cześć
Mam problem z zapisem .asc
Ponieważ kiedy wypakowałem anims.vdf
Włączyłem Blendera importowałem kerrax .asc i gdy szukałem zapisu .asc nie mogłem znależć. Były tylko inne zapisy takie jak MAN MDM,itd.Wtedy zaczełem inną animke wczytać i wyskącył mi błąd FILE IS NOT ASC2 MODEL
Powiedzcie gdzie jest ten zapis .asc
PZDR
 

SebaSX

SebaSX

Użytkownicy
posty29
  • Użytkownicy

SebaSX

Zapis .asc
#1 2010-06-25, 21:59(Ostatnia zmiana: 2010-06-25, 22:05)
Musisz de kompilować pliki MSB. Programem "GothicSourcer"
 

Alexik

Alexik

Użytkownicy
posty396
Propsy150
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Ok spróbuje
 

Alexik

Alexik

Użytkownicy
posty396
Propsy150
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
skompilowałem i co dalej?
 

Alexik

Alexik

Użytkownicy
posty396
Propsy150
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy

Alexik

Zapis .asc
#4 2010-06-26, 04:43(Ostatnia zmiana: 2010-06-26, 04:44)
odświeżam
 

SebaSX

SebaSX

Użytkownicy
posty29
  • Użytkownicy
Nie źle mnie zrozumiałeś, masz je z DE KOMPILOWAĆ.
"GothicSourcerze wybierz Tools -> Decompile Models -> Dynamic (MDS)"
W tedy w wybranym folderze, będą pliki asc które otwierasz blenderem. Nie wiem jak jest w Gothic I, ale w Gothic 2 jest tak. Importujesz plik "HUM_BODY_NAKED0.ASC" i tworzysz animacje. Bądź jeśli chcesz wczytać animacje ludzi np. Walka, jedzenie, bieganie. To pierwsze musisz importować model podstawowy "HUM_BODY_NAKED0.ASC" a następnie animację dotyczącą ludzi (HUM lub HUMANS).

Tu masz mały poradnik wideo
http://www.youtube.com/watch?v=-q4TExpx2-4
 

Alexik

Alexik

Użytkownicy
posty396
Propsy150
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Oglądałem dzieki
Można zamknąć
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry