Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Siemekk

Strony: 1 ... 106 107 [108] 109
2141
Nie no tylko w Khorinis ma się zrespić.

2142
Mam taką funkcję ale błąd istnieje nadal. Oto skrypt Dialogu:
//========================================
//-----------------> HELLO2
//========================================
INSTANCE DIA_TIZGAR_HELLO2 (C_INFO)
{
   npc          = ZAB_001_TIZGAR;
   nr           = 2;
   condition    = DIA_TIZGAR_HELLO2_Condition;
   information  = DIA_TIZGAR_HELLO2_Info;
   permanent   = FALSE;
   description   = "Jakie masz dla mnie zadanie?";
};
FUNC INT DIA_TIZGAR_HELLO2_Condition()
{
    if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_TIZGAR_HELLO1))
    {
    return TRUE;
    };
};
FUNC VOID DIA_TIZGAR_HELLO2_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_TIZGAR_HELLO2_15_01"); //Jakie masz dla mnie zadanie?
    AI_Output (self, other ,"DIA_TIZGAR_HELLO2_03_02"); //Pierwsze zadanie nie powinno być dla ciebie trudne.
    AI_Output (self, other ,"DIA_TIZGAR_HELLO2_03_03"); //Słuchaj. W Khorinis na placu targowym przebywa osoba o nazwie Despina. Masz się jej pozbyć...
    AI_Output (other, self ,"DIA_TIZGAR_HELLO2_15_04"); //Raczej nie powinno być problemu.
    AI_Output (self, other ,"DIA_TIZGAR_HELLO2_03_05"); //Oczywiście załatw ją nocą. Acha i jeszcze jedno potrafi posługiwać się magią...
    MIS_DESPINA_SMIERC = LOG_RUNNING;
    Log_CreateTopic            (TOPIC_DESPINA_SMIERC, LOG_MISSION);
    Log_SetTopicStatus       (TOPIC_DESPINA_SMIERC, LOG_RUNNING);
    B_LogEntry                     (TOPIC_DESPINA_SMIERC,"Tizgar zlecił mi załatwienie pewnej wrózki o imieniu Despina. Przebywa ona podobno w Khorinis. Mam ją załatwić po cichu. Czeka mnie niezła zabawa...  Oby nie zrobiła ze mnie żywej pochodni.");
    AI_Output (other, self ,"DIA_TIZGAR_HELLO2_15_06"); //O w mordę... Ruszam w drogę!
   AI_StopProcessInfos   (self);
   Wld_InsertNpc (DEB_666_DESPINA,"DESPINAMAGIA");
};
// *Script was make in Easy Dialog Maker (EDM)
//========================================
//-----------------> HELLO3
//========================================
INSTANCE DIA_TIZGAR_HELLO3 (C_INFO)
{
   npc          = ZAB_001_TIZGAR;
   nr           = 3;
   condition    = DIA_TIZGAR_HELLO3_Condition;
   information  = DIA_TIZGAR_HELLO3_Info;
   permanent   = FALSE;
   description   = "Despina gryzie piach.";
};
FUNC INT DIA_TIZGAR_HELLO3_Condition()
{
   if (Npc_IsDead( DEB_666_DESPINA)) 
    {
    return TRUE;
    };
};
FUNC VOID DIA_TIZGAR_HELLO3_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_TIZGAR_HELLO3_15_01"); //Despina gryzie piach.
    AI_Output (self, other ,"DIA_TIZGAR_HELLO3_03_02"); //Świetnie mój klient będzie zadowolony.
    B_LogEntry                     (TOPIC_DESPINA_SMIERC,"Tizgar był zadowolony na wieść ,że Despina nie żyje. Nie dziwię mu się była jakaś walnięta.");
    Log_SetTopicStatus       (TOPIC_DESPINA_SMIERC, LOG_SUCCESS);
    MIS_DESPINA_SMIERC = LOG_SUCCESS;
    B_GivePlayerXP (300);
    AI_Output (self, other ,"DIA_TIZGAR_HELLO3_03_03"); //Oto twoja zapłata.
    CreateInvItems (self, ItMi_Gold, 100);
    B_GiveInvItems (self, other, ItMi_Gold, 100);
};

2143
Skrypty / [Gothic 2] Efekt wizualny na mieczu
« dnia: 2015-07-27, 12:34 »
Dobra znalazłem ten efekt. Dzięki za pomoc propsy lecą.  Dla ciekawskich efekt masowego zniszczenia to (spellFX_MassDeath_KEY_INIT). Tak samo chyba z innymi skilami będzie. Jesli tak nie jest to prosze mnie poprawić.

2144
Skrypty / [Gothic 2] Efekt wizualny na mieczu
« dnia: 2015-07-26, 23:42 »
Chodzi mi oto aby na klindze miecza był efek taki o: http://pl.gothic.wikia.com/wiki/Gniew_Stw%C3%B3rcy?file=Gniew_Stw%25C3%25B3rcy_%25281H%2529_%2528by_Jao98%2529.png tylko żeby zamiast białego światła była fioletowa łuna z Masowego zniszczenia (tak jak trzyma w łapie)

2145
Skrypty / [Gothic 2] Efekt wizualny na mieczu
« dnia: 2015-07-26, 21:50 »
Witam. Czy istnieje jakiś poradnik jak stworzyć nowego spellfx'a ponieważ jeden znalazłem ale jest nieprzejrzysty.

2146
Witam. Otóż ostatnio postanowiłem dodawać dialogi do NPC i tworzyć zadania ,ale problem jest taki ,że jeśli tworze zadanie typu zabij kogoś to nie muszę go zabijać bo zleceniodawca po dialogu przyjęcia misji odrazu ma misję zakończ. Korzystam z EDM.

2147
MDS i animacje / Skrypt duali
« dnia: 2015-07-22, 00:53 »
Witam. Otóż dzisiaj udało mi się wpakować animacje duali i dodać ją do gothica (2) i teraz mam następujący problem. Otóż gdy przywołam duale to mogę walczyć tylko 1 mieczem a 2 jest tylko na plecach.W razie czego mogę przesłać skrypt duali. (Jeśli dział jest zły proszę o przeniesienie animacja jest z DS.)

2148
MDS i animacje / Wypracowanie animacji z moda
« dnia: 2015-07-21, 00:36 »
Witam otóż kiedyś widziałem na yt filmik w którym ktoś korzysta z animacji z DS i otóż rodzi się moje pytanie czy ktoś Umiały mi wytłumaczyć jak wpakować animacje po kolei.(animacje chce do użytku własnego.)

2149
Skrypty / Zmiana ilości doświadczenia za NPC
« dnia: 2015-07-20, 22:35 »
Ok dzięki można zamknąć 


2150
Skrypty / Zmiana ilości doświadczenia za NPC
« dnia: 2015-07-20, 22:20 »
Mam to dodać na koniec skryptu Kruka czy do twojego pliku?

2151
Skrypty / Zmiana ilości doświadczenia za NPC
« dnia: 2015-07-20, 22:02 »
Dzięki. A nie wiesz może jak można zrobić aby po pokonaniu Kruka dostało się punkty nauki jak w returningu . Oraz Gdzie znajduje się plik w którym są zapisane są statystykibo coś tam było kapitiel5 i miał 200 siły

2152
Skrypty / Zmiana ilości doświadczenia za NPC
« dnia: 2015-07-20, 21:53 »
Witam otóż pytanie tak jak w temacie jak można zmienić aby np. za Kruka poszło mi 2000 doświadczenia a nie 800.

2153
Skrypty / Zmiana run dla npc maga
« dnia: 2015-07-20, 21:32 »
Ok. Dzięki za pomoc wiem co i jak (Dzięki waszej pomocy i skryptów z returninga.) Oczywiście propsy lecą!

2154
Skrypty / Zmiana run dla npc maga
« dnia: 2015-07-20, 20:35 »
Czyli jeśli można prościej?

2155
Skrypty / Zmiana run dla npc maga
« dnia: 2015-07-20, 20:25 »
Linijka 369 to jest ta gdzie pisze.Ale proszę...
// ------ Eisdrache ------
if (slf.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_DRAGON_ICE)
{
if (Npc_HasItems (slf, ItRu_InstantFireball) == 0)
{
CreateInvItems (slf, ItRu_InstantFireball, 1);
};

if (Npc_GetDistToNpc(slf,oth) > FIGHT_DIST_DRAGON_MAGIC)
{
B_ReadySpell (slf, SPL_InstantFireball, SPL_Cost_InstantFireball);
return TRUE;
}
else
{
return FALSE; //Nahkampfangriff
};
};

// ------ Untoter Drache (ENDGEGNER) ------
if (slf.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_DRAGON_UNDEAD)
{
Npc_ClearAIQueue(self);
if (Npc_HasItems (slf, ItRu_Deathball) == 0)
{
CreateInvItems (slf, ItRu_Deathball, 1);
};

if (Npc_GetDistToNpc(slf,oth) > FIGHT_DIST_DRAGON_MAGIC)
{
B_ReadySpell (slf, SPL_Deathball, SPL_Cost_Deathball);
return TRUE;
}
else
{
return FALSE; //Nahkampfangriff
};
};

// ------ Ork Schamane ------
if (slf.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_ORCSHAMAN)
{
if (Npc_HasItems (slf, ItRu_InstantFireball) == 0)
{
CreateInvItems (slf, ItRu_InstantFireball, 1);
};

if (Npc_GetDistToNpc(slf,oth) > FIGHT_DIST_MELEE)
{
B_ReadySpell (slf, SPL_InstantFireball, SPL_Cost_InstantFireball);
return TRUE;
}
else
{
return FALSE; //Nahkampfangriff
};
};

return FALSE; //alle anderen Gilden
};   
// ------ Mag próba ------
if (slf.guild == GIL_SLD)
|| (slf.aivar[AIV_MagiK]== MAGIC_ALWAYS)
{
if (Npc_HasItems (slf, ITRU_PYROKINESIS) == 0)
{
CreateInvItems (slf, ITRU_PYROKINESIS, 1);
};

if (Npc_HasItems (slf, ItRu_InstantFireBall) == 0)
{
CreateInvItems (slf, ItRu_InstantFireBall, 1);
};

if (Npc_HasItems (slf, ItRu_BREATHOFDEATH) == 0)
{
CreateInvItems (slf, ItRu_BREATHOFDEATH, 1);
};

if (Npc_HasItems (slf, ItRu_FullHeal) == 0)
{
CreateInvItems (slf, ItRu_FullHeal, 1);
};

if (self.attribute[ATR_HITPOINTS] < 100)
{
B_ReadySpell (slf, SPL_FullHeal, SPL_Cost_FullHeal);
return TRUE;
}
else if (C_NpcHasAttackReasonToKill (self))
{
if (self.flags == NPC_FLAG_IMMORTAL)
|| (Hlp_GetInstanceID(other) == Hlp_GetInstanceID(Raven))
{
B_ReadySpell (slf, SPL_BREATHOFDEATH, SPL_Cost_BREATHOFDEATH);
}
else
{
B_ReadySpell (slf, SPL_InstantFireball, SPL_Cost_InstantFireBall);
};
return TRUE;
}
else
{
B_ReadySpell (slf, SPL_PYROKINESIS, SPL_Cost_PYROKINESIS);
return TRUE;
};
};
   

2156
Skrypty / Zmiana run dla npc maga
« dnia: 2015-07-20, 20:16 »
Tak. Rozgryzłem co i jak ale ciągle mi wyszukuje problem U:Par: syntax error :if (i tu linia w której występuje). nie wiem czym to może być spowodowane. A tutaj przesyłam skrypt (może ktoś wyjaśni mi o co chodzi na przyszłość ). Od tej linijki:
// ------ Mag próba ------
if (slf.guild == GIL_SLD)                                                 //Tu występuje...
|| (slf.aivar[AIV_MagiK]== MAGIC_ALWAYS)
{
if (Npc_HasItems (slf, ITRU_PYROKINESIS) == 0)
{
CreateInvItems (slf, ITRU_PYROKINESIS, 1);
};

if (Npc_HasItems (slf, ItRu_InstantFireBall) == 0)
{
CreateInvItems (slf, ItRu_InstantFireBall, 1);
};

if (Npc_HasItems (slf, ItRu_BREATHOFDEATH) == 0)
{
CreateInvItems (slf, ItRu_BREATHOFDEATH, 1);
};

if (Npc_HasItems (slf, ItRu_FullHeal) == 0)
{
CreateInvItems (slf, ItRu_FullHeal, 1);
};

if (self.attribute[ATR_HITPOINTS] < 100)
{
B_ReadySpell (slf, SPL_FullHeal, SPL_Cost_FullHeal);
return TRUE;
}
else if (C_NpcHasAttackReasonToKill (self))
{
if (self.flags == NPC_FLAG_IMMORTAL)
|| (Hlp_GetInstanceID(other) == Hlp_GetInstanceID(Raven))
{
B_ReadySpell (slf, SPL_BREATHOFDEATH, SPL_Cost_BREATHOFDEATH);
}
else
{
B_ReadySpell (slf, SPL_InstantFireball, SPL_Cost_InstantFireBall);
};
return TRUE;
}
else
{
B_ReadySpell (slf, SPL_PYROKINESIS, SPL_Cost_PYROKINESIS);
return TRUE;
};
};
   

2157
Skrypty / Zmiana run dla npc maga
« dnia: 2015-07-20, 19:35 »
Nie.
Wybór czaru dla npc jest określony w B_SelectSpell. Miło by było, gdyby autor napisał o jaką część gry chodzi.

Gothic 2 NK

2158
Skrypty / Zmiana run dla npc maga
« dnia: 2015-07-20, 19:08 »
Otóz chciałbym tworze właśnie niedużego moda i chciałbym aby 1  z npc był magiem. Skrypt mam ale nie wiem jak można mu przypisać aby korzystał np. z runy pięść wichru itp. prosiłbym o szybką odpowiedź.

2159
Skrypty / Nowa broń i jej wykucie
« dnia: 2015-07-03, 14:13 »
Witam. Otóż stworzyłem nową broń w g2nk i chciałbym zrobić do niej projekt kowalski , ale nie moge nigdzie znaleść tutka o kowalstwie na nowej broni.Jeśli mógłby mi ktoś pomóc byłbym wdzięczny.

2160
Archiwum / Gothic II - L'HIVER Edition
« dnia: 2015-05-08, 17:13 »
Cytuj
Jak ciężko wpisać kod na miksturę szybkości, albo szybkiego śledzia?! 
Albo skoro już mowa o użyciu konsoli, można też wpisać komendę: apply overlaymds humans_sprint
Wyjdzie praktycznie na to samo co z pierścieniem.

Szybki śledź nie działa a potion speeda trwa 40s w każdym razie u mnie.
Ale temat można zakończyć bo wziąłem zbugowany sprint ze skryptów które sam robiłem i kodem hero export a pozniej import importowałem postać więc mam sprint nawet po wczytaniu save.

Strony: 1 ... 106 107 [108] 109
Do góry