Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - SkorpionX

Strony: [1] 2 3 ... 6
1
Skrypty / Dosyć skomplikowane skrypty
« dnia: 2011-03-19, 14:24 »
b_access_damage? Czyli możliwe że mogę tego użyć bez bawienia się spacerem?

EDIT
przetestowałem NPCTYPE_FRIEND, i jest tak jak mówi teoria, gość na mnie nie zwaraca uwagi pomimo że nastawienie jego gildii jest do mojej HOSTILE, a gdy ustawie mu npctype_main, to po pobiciu nie okrada mnie (hura!), ale dobija (o nie!)... Jest na to sposób?

EDIT2
A o twarzach wiesz coś?

EDIT3
Jak wyglądał by teleport do danego miejsca po tym:
if (Hero.guild == GIL_none)
&& (other.guild == gil_mil)
&& (C_BodyStateContains(hero, BS_UNCONSCIOUS)

EDIT4
W folderze B_HUMAN stworzyłem plik .d o nazwie B_AtakInkwizycji, a w jego treści wpisałem:
func void B_Atakinkwizycji ()
{
if (Hero.guild == GIL_none)
&& (other.guild == gil_mil)
&& (C_BodyStateContains(hero, BS_UNCONSCIOUS)
{
AI_Teleport(hero, NW_CITY_HAGEN)
}
};
Co prawda żadnych błędów nie wyświetla, ale też nic się nie dzieje.

2
Skrypty / Dosyć skomplikowane skrypty
« dnia: 2011-03-19, 14:09 »
@up
Też tak sądziłem, ale w teori NPC_FRIEND oznacza, że niezależnie jaką ma gildię, będzie do nas przyjacielsko nastawiony.
Zaraz wypróbuję.

EDIT
A z tym Tick-Tock, to jak mam zainicjować, że jeżeli mamy guild_none i pobije nas guild_mil lub guild_pal to nas teleportuje?

3
Pytania i problemy / Co zrobić żeby animacja działała.
« dnia: 2011-03-19, 13:56 »
Niestety, dalej to samo. Dzięki za chęci, jak coś wymyślisz, napisz.

4
Skrypty / Dosyć skomplikowane skrypty
« dnia: 2011-03-19, 13:45 »
1.Aha... "Tick-Tocka", żebym ja wiedział co to znaczy :P
2.Ok, a wiesz może co odpowiada za nazwy twarzy w skryptach?
Tz. nazwa tekstury to np. Hum_Head_V18, w skryptach nazywa się Face_Hero czy coś... Chcę odwzorować dla każdej postaci jej twarz z Risen i tego potrzebuje...
3.A "Nie-okradanie"?

EDIT
PS.
Dzięki za taką szybką odpowiedź.

5
Skrypty / Dosyć skomplikowane skrypty
« dnia: 2011-03-19, 13:35 »
Na pewno? Teleportację też? Coś nie mogę nic takiego tam znaleźć.
Jeżeli wiesz jak to zrobić, to napisz.

6
Ukończone modyfikacje / Survival sztuką życia
« dnia: 2011-03-19, 12:20 »
Zagrałem i muszę powiedzieć, że bardzo fajne.

Dwa małe "Ale":
1.Dziwnie wygląda robienie zbroi.
2.Jak na razie troszkę mała mapka.

A teraz pomysły:
1.Przydało by się w kolejnej wersji robienie broni z drewna czy coś, wiecie item drzewo, monologi, ba najlepiej (jeżeli potraficie robić animki) coś jak w Khorana, ścinanie drzew.
2.Gotowanie, to się przyda, naprawdę. Jeżeli dobrze się znacie się na skryptach, to mogli byście zrobić monolog warunkowy, długi, na podstawie dostawania broni od Tangora (czy coś, tego z zamku w GD), np. Wrzuć mięso, dalej coś innego, i jeżeli było bo coś takiego to "Wygląda dobrze", i nowy item jedzenia, a jeżeli źle, to stracimy jedzenie któro wrzuciliśmy, i wyświetli "Wolał bym tego nie jeść" czy coś. Sam coś takiego robiłem, ale to była jedna z moich wielu nie dokończonych modyfikacji, więc już tego skryptu nie mam.

EDIT
O właśnie!
3. Mogli byście zrobić jakąś plażę, a cel wydostać się z wyspy przez zbudowanie tratwy, czy coś. Albo lepiej kilka zakończeń, sygnał dymny, tratwa, odnalezienie ludzi, czy coś, wiecie o co chodzi...

Uff... Ale mnie poniosło, to trochę za dużo, ale mam cichą nadzieję, że coś takiego zorganizujecie  :ok:

7
Skrypty / Dosyć skomplikowane skrypty
« dnia: 2011-03-19, 12:12 »
Dobra, walę prosto z mostu.

1. Jak zrobić coś takiego jak w Risen, że wojownicy inkwizycji (w tym przypadku (GOTHIC2NK) MIL i PAL), będą nas atakować dopóki nie dołączymy do jakiejś gildii? Domyślam się, że trzeba coś z GUILD = NONE, ale nie wiem jak skrypt powinien wyglądać.

2.Jak robić, że gdy PAL lub MIL nas pobije to nie zabiera nam rzeczy, tylko teleportuje nas do wybranego miejsca (np.Klasztor w Risen)?

3. Na razie ostatnie pytanie, co zrobić, żeby nowicjusze nie atakowali nas, chyba że my ich zaatakujemy LUB ATAKOWAĆ NAS BĘDZIE STRAŻ CZY PALADYNI, chyba chodzi o coś w stosunkach między gildiami, ale nie wiem jak to zrobić.

Uff... Po co mi to? Robię Gothic2NK - Risen Mod, questy i postacie z Risen itp. Na razie męczę się z teksturami zbroi, ale wychodzą mi całkiem podobne.

EDIT

4.Co odpowiada za nazwy twarzy w skryptach?
Tz. nazwa tekstury to np. Hum_Head_V18, w skryptach nazywa się Face_Hero czy coś... Chcę odwzorować dla każdej postaci jej twarz z Risen i tego potrzebuje...

8
Pytania i problemy / Magia
« dnia: 2011-03-19, 12:05 »
@up
A ty jeszcze więcej...  :facepalm:  

Dobra, to tak. Dawno coś takiego robiłem, ale...
Po pierwsze. Znajdź spis run, tam gdzie jest koszt ich nauki w PN itd.
Po Drugie. Dodaj tam swój wpis na bazie istniejącego.
Po trzecie. Skopiuj i przerób do swoich potrzeb skrypt jakiejś runy.

Więcej ci nie powiem, ale z tego co pamiętam (chodź nie jestem pewien), jeżeli chcesz zrobić czar przywołania, to musisz zrobić nowego potwora, tylko z takim samym wyglądem. - Ale za to nie ręczę.

9
Skrypty / Startup.d
« dnia: 2011-03-18, 20:11 »
Hmm...
U:PAR:Unknown Identifier:FUNC(line 4812)

Czy w tym pliku jest CHOCIAŻ 4812 linijek??? - Z tego fragmentu wynika, że nie jeżeli jest to sprawdz w tej linijce (CTRL+G w notatniku).


Ale dobra skompilowałeś i błędu nie ma?
Hmm... Bingo!
Dałeś
       Wld_InsertNpc (SLD_800_Lee,"1");
        Wld_InsertNpc (SLD_800_Lee,"2");
A tutaj nie ma być miejsce obu rutyn, tylko miejsce pojawienia się NPC, zmień na:
      Wld_InsertNpc (SLD_800_Lee,"1");
tz. zostaw tylko jedną linijkę.

EDIT
Całość:
func void STARTUP_THECIRQUE ()
{
        Wld_InsertNpc (SLD_800_Lee,"1");
};

func void INIT_THECIRQUE ()
{
        B_InitMonsterAttitudes ();
        B_InitGuildAttitudes();
        B_InitNpcGlobals ();    
};

Jeżeli to nie to, to trzeba się będzie zastanowić nad innymi plikami, ale skrypt NPC wygląda ok.

10
Pytania i problemy / Co zrobić żeby animacja działała.
« dnia: 2011-03-14, 16:01 »
Spróbuję, ale sam robiłem coś podobnego w humans.mds na podstawie Tego pnia co się piłuje.
A jeżeli chodzi o MOBA to tak mam.

EDIT

Niestety, tak jak przy moich próbach, podchodzi, naciskam przybliża go, i nagle odpycha, dzieje się to bardzo szybko.

11
Skrypty / Eliksir zwiększający dwa atrybuty
« dnia: 2011-03-13, 21:49 »
Działa, stokrotne dzięki. Można zamknąć.

12
Pytania i problemy / Co zrobić żeby animacja działała.
« dnia: 2011-03-13, 21:47 »
Otóż pobrałem z tąd http://www.worldofgothic.de/?go=moddb&action=view&fileID=367 bardzo fajną paczke, asc, 3ds, mds.
I powiedzicie mi co mam zrobić żeby on się "animował" przy tych rzeczach, np tak jak w przypadku piłowania drewna.
Grzebałem w humands.mds, ale nic nie pomaga.

13
Spacer / Czy idzie wyeksportować...?
« dnia: 2011-02-27, 18:34 »
Nie wiem, ale wydaje mi się że chodzi ci też o wrzucenie ich do G!/G2, więc powiem ci od razu... Stary Silnik G1/G2 tego raczej nie pociągnie.

14
Skrypty / Eliksir zwiększający dwa atrybuty
« dnia: 2011-02-27, 18:32 »
Ostatnio moduje sobie G2NK, no i zrobiłem questa z eliksirem. Otóż z questem nie ma problemu, jest z eliksirem.
Próbowałem połączyć bonus eliksiru zręczności i eliksiru siły. W opisie wyświetla oba. Powinno działać. Ale gdy wypijam eliksir pojawia się "Siła +3", i rzeczywiście dodaje siłę, ale co ze zręcznością?

Proszę o pomoc, tu kod eliksiru:
INSTANCE ItPo_Wywar(C_Item)
{
name = NAME_Trank;

mainflag = ITEM_KAT_POTIONS;
flags = ITEM_MULTI;

value = 0;

visual = "ItPo_Perm_STR.3ds";
material = MAT_GLAS;
on_state[0] = UseItPo_Perm_STR;
scemeName = "POTIONFAST";

wear = WEAR_EFFECT;
effect = "SPELLFX_ITEMGLIMMER";

description = "Wywar Silvana";

TEXT[1] = NAME_Bonus_Str;
COUNT[1] = STR_Elixier;
TEXT[2] = NAME_Bonus_Dex;
COUNT[2] = DEX_Elixier;
TEXT[5] = NAME_Value;
COUNT[5] = Value_WywarElixier;
};

FUNC VOID UseItPo_Wywar()
{
B_RaiseAttribute (self, ATR_STRENGTH, 3);
B_RaiseAttribute (self, ATR_DEXTERITY, 3);
};

15
Gotowe aplikacje / The Modders PACK
« dnia: 2010-08-30, 21:17 »
Raczej dla każdego osobny, posortowałem tak jak w spisie.

Podrzucę jutro. Jestem zajęty, gram w Velwet Assasin :P

[mod=Adanos]To ta kobieta zażywającą morfinę jest taka ciekawa? :P[/mod]

16
Pytania i problemy / Małe pytanie
« dnia: 2010-08-29, 18:07 »
https://www.youtube.com/watch?v=oIVt5JJZycY
- Nie pamiętam :P
https://www.youtube.com/watch?v=8I1yH5ceifQ
- Poradnik
https://www.youtube.com/watch?v=sak46146tlk
- Teskturowanie
https://www.youtube.com/watch?v=uXtIzJOLhyU
- Włócznia
https://www.youtube.com/watch?v=eUaa0V3nJVI
- Dom
https://www.youtube.com/watch?v=pZO5Zs7Clug
- Topór
https://www.youtube.com/watch?v=KQ59Nt1X5zY
- Szabla
https://www.youtube.com/watch?v=t_mW16MuXps
- Tarcza
https://www.youtube.com/watch?v=I7lWdToDPPw
- Hełm
https://www.youtube.com/watch?v=LgC52ISxIs4
- Hełm szyszak



Więcej mi się niechce szukać, to pierwsza stronia po wpisaniu Wings 3D Poradnik

17
Pytania i problemy / Małe pytanie
« dnia: 2010-08-29, 17:36 »
Do modelowania polecam Wings 3D, jest dobry i darmowy, a tutków do niego na YT jest masa.

18
Gotowe aplikacje / The Modders PACK
« dnia: 2010-08-29, 17:35 »
Adanos
Tak, ale zamiast obrazków mam w tutkach linki, może być?

19
Gotowe aplikacje / The Modders PACK
« dnia: 2010-08-29, 14:26 »
Adanos
texu??? Próbowałem eksportować z worda, zanistalowałem jakiś konwerter i niby miałem mieć od razu w wordzie pasek do eksporu, ale nie ma, w zapisz też nie ma pdf...

Buła
Ok,ok.

Tak właściwie to kto jest właścicielem grafik?

20
Dzień Screena #3 / Thanatos
« dnia: 2010-08-29, 10:48 »
5, dał bym czwóreczkę, ale to taka odmiana, wszędzie duale, śnieg, pustynia, extrema, a tu spokojny zwykły las pełen(może) ścierwojadów...XD

Strony: [1] 2 3 ... 6
Do góry