Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - ŚwistakMachinima

Strony: [1]
1
Skrypty / gothic 1 - brak tekstur w gmdk
« dnia: 2015-01-25, 17:24 »
Jak by mógł ktoś szybko odpowiedzieć. Chcę dodać sobie zbroje z g1 do g2nk i potrzebne mi tylko tekstury a ich w g1mdk nie ma. Jak by ktoś mógłby podrzucić mi tekstury zbroi z g1 to byłbym wdzięczny

2
SW: KotOR I i II / Star Wars: Jedi Outcast
« dnia: 2014-12-08, 17:56 »
U mnie też poradnik z jedi academy ale przydatny też do gothica jak chcemy konwertować modele md3 do 3ds :) Zapraszam do działu samouczki

3
Witajcie. Pierwszy mój poradnik. Jeśli ktoś z moderatorów znajdzie jakieś byki stylistyczne lub niezauważalne ortograficzne, proszę o zakomunikowanie bądź poprawienie. Po tak miłym wstępie, myślę że możemy zaczynać.

I. Programy.
Pierwszym programem, którego użyjemy do wydobycia zasobów jedi academy i jedi outcast jest winrar. Wszystkie zasoby w tych dwóch grach znajdują się w plikach od assets 0 do 3. Mają one rozszerzenie .pk3, i da się je otworzyć, jedynie winrarem. Jeśli jest inny program, poprawcie mnie.
Pamiętajcie, by zrobić sobie folder na tekstury i modele .md3. Ta operacja może lekko naruszać prawa autorskie ale nie powinno jeśli tworzycie moda i nie macie zamiaru sprzedawać tego czy nie dajecie skracanych linków.
Dwa programy to Kerrax Importer/Exporter do Gmaxa i Tempest gamepack. Tempest posłuży do otwierania modeli .md3 i zapisania w formacie .gmax a kerrax, do exportowania pliku md3 do 3ds zgodnego z silnikiem ZENgine 2.

II. Zaczynamy!
Przygotujcie sobie 4 lub 5 okienek na określone pliki:
ścieżkę jedi outcast
ścieżkę jedi academy
ścieżkę z modelami gothica
ścieżkę z teksturami jedi outcast/academy
ścieżkę z modelami jedi outcast/academy

Jeżeli ktoś lubi bałagan, może tektury i modele z jedi outcast/academy, wsadzić do jednego "worka". Ale nie polecam bo można się pogubić.

III. Import i oteksturowanie
Tak nareszcie. Świstak zaczął mówić o teksturowaniu modeli. Dobrze. Jakieś odruchy ludzkie(xD). Wchodzimy do paczki (gamepack)tempest.exe i ukazuje nam się okienko. Potem musimy zaimportować plik md3. W tym celu wchodzimy do C:/users/sniacy/desktop/folder z modelami jedi outcast/academy. Piszę jak to u mnie wygląda gdyż mam windows 8. Gdzie Sniacy i folder z modelami to właśnie twoja nazwa usera w windowsie i scieżka do modeli jk3/jk2. Otwieramy w moim przypadku jest to model statue_sith_dog.md3. Importujemy model i nakładamy odpowiednie tekstury. Domyślnie obracamy scenerię klikając control i środkowy przycisk myszy. Potem nakładamy w odpowiedniej kolejności tektury. statue_sith_dog_02 dajemy na głowę a sith_dog_01 na tułów psa sithów. Gotowe. Teraz zapisujemy ten model jako projekt gmaxa.

IV. Export i wrzucenie do gothica.
Otwieramy teraz kerraxa. Oczywiście gmaxowego. Otwieramy ten nasz projekt z statue_sith_dog. Ja wybrałem ten model, ale wy możecie inny. Sprawdzamy czy dobrze go oteksturowaliśmy i jeśli tak, to wchodzimy do menu kontekstowego po prawej stronie gmaxa z krrximpexp i bierzemy export 3ds. Wybieramy ścieżkę przykładowo c:/Program Files(x86)/JoWood/Gothic II Noc Kruka/_Work/Data/Meshes/Star Wars/ i dajemy oryginalną nazwę modelu czyli statue_sith_dog.

To tyle. Opisałem najbardziej łopatologicznie jak można. Proszę o przyklejenie, gdyż nie widziałem jeszcze takiego poradnika i myślę że jeśli ktoś tworzy gwiezdnowojenną sagę w gothicu to mu się ten poradnik przyda.

4
Przygotowania do bitew / Bitwa spacerzystów
« dnia: 2014-11-23, 14:13 »
Proponuję taką właśnie nietypową bitwę. Zadanie polegało by na stworzeniu czegoś, czego twórca bitwy sobie życzy. Trzech czy czterech spacerzystów podrzucają avallahowi .zen i ten robi screeny, podpisując kogo jest dany SpacerArt. Co o tym sądzicie?

5
Filmy / Aktorzy poszukiwani
« dnia: 2014-11-23, 12:52 »
Witajcie. Tłumaczę o co chodzi.

Potrzebny wam będzie mod OJP dla realistycznych dueli na miecze świetlne.

Film będzie pełnometrażowym fan filmem machinimowym trwającym godzinę. Film jest fanowskim siódmym epizodem gwiezdnych wojen i przenosimy się do czasów kotora 2.

Lista postaci:
Anna Organa - Kobieta, młoda łowczyni nagród, członkini rodu Organa z alderrana
Darth Serine - Doświadczona inkwizytorka sith, zaufana przyjaciółka Anny Organy i jej mentorka
Artus Kenobi - Biznesmen, szmugler. Użycza swojego statku(lekkiego krążownika) Avengera, księżniczce rodu.
Jaman Solo - Najemny wojownik. Anna najmuje go w 20 minucie filmu.
Wookie(Saruman) - Silny wookie, towarzysz Darth Serine.
Satelee Shan - Jedi, członkini drużyny Organy.

Źli:
Darth Phoneix - Władca imperium Sithów.
Thrall - Inkwizytor dartha Phoneixa.
Admirał Gaala - Kobieta admirał. Główny dowódca marynarki imperium. Ceniona przez dartha Phoneixa. jego prawa ręka.

Postacie drugo-planowe:
żołnierze sithów
żołnierze republiki
pomniejsi jedi(npc/gracze)
pomniejsi sithowie(npc/gracze)

Tytuł pierwszego epizodu: Mysteries of the Force.

Zapraszam do rozmowy na temat filmu.

6
Twórczość modderska / TESV: Gothic mod
« dnia: 2014-11-22, 20:18 »
Splashu. Dziękuję za tą konstruktywną uwagę. Outlander. Jestem spacerzystą z ponad dwuletnim stażem. Pracuję nad modem do dwójeczki gothica o nazwie Przyczułek. Nie będę za wiele zdradzał, ale powiem, że coś easy dialog maker ma buga i zgłoszę go do tematu z tym programem.

7
Twórczość modderska / TESV: Gothic mod
« dnia: 2014-11-22, 18:03 »
Mój drugi post na tym forum. Ale konstruktywny. Jeśli patrzeć na to, który kraj ma więcej doświadczenia w moddingu to porównajcie sobie nasze mroczne tajemnice, a ruskiego returninga. Uważam że oba mody są świetnymi dodatkami jednak returning bije mt na głowę. Dlaczego? Nie dlatego, że był robiony przez zagranicznych modderów, tylko formą. Polacy dodali skrypty. Nie ma praktycznie żadnych bitew w gothicu 1. A w returningu?? Tam można pokonać małego śniącego :D. I nie tylko. Jest bitwa o farmę onara. cała fabuła została poszerzona. Sporo nowych questów, nowe skille takie jak inteligencja i inne. I żeby nie było, że uznaję wyższość ruskich modderów nad polskimi. Po prostu oni wiedzą więcej od nas. Nas, dla których modding jest kołyską. Pierwszym etapem pracy. Złote wrota teoretycznie może równać się z returningiem. I tutaj możecie się zacząć ze mną wykłócać, ale tutaj rację mam JA.

8
Twórczość modderska / Cutscenki do KoTOR
« dnia: 2014-11-22, 17:52 »
Witajcie. Jako iż mam profesję reżyser, to chciałem zrobić dwie rzeczy:

Pierwszą jest to, iż chciałem przenieść modele z gothica(chodzi mi o twarze i ich meshe) do kotora 1.

Drugą, jak stworzyć cutscenkę. Bardzo mi się to przyda w moim modzie fabularnym: Darth Sopran: Powstanie ciemnego lorda.

Taki fanowski mod, w którym jedi zmieniają się w strażników wymiaru a sithowie to dark sajd i los muendos :D. Wszystko obraca się wokół quantum univers. W modzie będzie to potężny okręt - stocznia - baza w jednym. Coś jak gwiezdna kuźnia ratakan. I tutaj zwracam się do was o podanie

linku do tworzenia cutscenek w kotorze 1
linku do edycji skryptów kotora
linku do kompilacji moda w kotorze 1.
linku do poradników które okażą się pomocne. Sam też coś poszukam.

9
Gothic II Noc Kruka: Wojna Światów: Apokalipsa

Może być?

10
Witajcie. Otóż ostatnio chciałem stworzyć pierwszego moda, ale z miejsca napotkałem moje nemezis - wygórowaną wyobraźnię, w której gothic ma styl old-modern. Już wyjaśniam o co chodzi. Chcę wrzucić modele z jedi academy oraz halo ce do gothic 2 noc kruka. Np. chcę z górnego miasta zrobić świątynię jedi :D przykładowo i potrzebuję sporo modeli z jedi academy. no i kilka z halo CE. Halo CE mam, JK3 też mam. Pytanie jest, gdzie są pliki 3d, i jak je przekonwertować. Nie bawiłem się tym z rok, i zapomniałem tego totalnie.

Strony: [1]
Do góry