Podazanie 1712 5

O temacie

Autor sirserpl

Zaczęty 6.04.2010 roku

Wyświetleń 1712

Odpowiedzi 5

sirserpl

sirserpl

Użytkownicy
posty16
Propsy2
  • Użytkownicy
Jak kazać NPC iść za nami, np. tak jak to jest z pewnym łowcą smoków w 4 rozdziale drugiej części Gothica....
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
zmiana rutyny gdzieś chyba jest tutek poszukaj

sirserpl

sirserpl

Użytkownicy
posty16
Propsy2
  • Użytkownicy
Nie ma tutka, chodzi mi o cost takiego jak np. aya_testmodell
 

MixX

MixX

Użytkownicy
posty48
  • Użytkownicy
stwórz nową rutynę FOLLOW (czy jakoś tak) i w dialogu aktywuj tę rutyne
 
W tartaku:

Opuszczona Kopalnia [GI]



RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Podazanie
#4 2010-04-07, 17:07(Ostatnia zmiana: 2010-04-07, 17:18)
Teraz mam więcej czasu to mogę ci to wytłumaczyć
w skrypcie postaci dopisujesz na końcu
Cytuj
FUNC VOID Rtn_idz_nr NPC ()   
{
   TA_FollowPC (08,00,20,00,"WP w którym pojawi sie NPC jak by się zgubił");
   TA_FollowPC (20,00,08,00,"drugi raz ten sam WP");

};

a w dialogu dodajesz
Npc_ExchangeRoutine(self,"idz");
a tutek był i na dodatek przyklejony nie wiem jak go przeoczyłeś
http://themodders.org/index.php?showtopic=93&hl=rutyna

sirserpl

sirserpl

Użytkownicy
posty16
Propsy2
  • Użytkownicy

sirserpl

Podazanie
#5 2010-04-07, 17:29(Ostatnia zmiana: 2010-04-20, 16:09)
problem rozwiazany...
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry