Teselacja to efekt dx11 czy mnie reklamy ogłupiły? Bo wiem, że w dx11 się tym podniecają, ale wydaje mi się, że to działa i pod niższymi dxami.
No, dobra, pograłem trochę:
-Zegar powinien być koło okrążeń, mniejszą czcionką;
-Model jazdy tragiczny nie jest, ale i tak średnio - powinno być albo szybciej i zwrotniej, albo bardziej symulacyjnie, czyli już z konkretną fizyką, itepe;
-Bloom średni jest, ale to kwestia gustu;
-Jadąc pod drzewem jego cień zmienia się względem położenia samochodu, podjadę nieco dalej i cień jest nieco dalej, bliżej i jest bliżej;
-Cienie się czasem prześwitują, na przykład w drugim tunelu widziałem cień kolesia, co jechał w pierwszym.
Ogółem jest średnio, ale i tak podziwiam, bo sam wiem, jak to z tym całym pisaniem jest - moja gierka w irrlichcie skończyła się na mapie, łażeniu ludkiem, cieniach, jakiejś bumpmapie, czy coś w ten deseń i zmianie celowanie z ramienia/z szczerbinki - oczywiście strzelania nie zrobiłem, bo mi się odechciało ;)