[G1] Sekrety Kolonii 53706 114

O temacie

Autor RafalBudzis

Zaczęty 3.02.2010 roku

Wyświetleń 53706

Odpowiedzi 114

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Sekrety Kolonii
#40 2010-02-10, 16:39(Ostatnia zmiana: 2010-02-10, 16:39)
Cytuj
Wybaczcie ale nie moge sie powstrzymac... jak mozna nazwac moda "Rafalmod"?
Jak dla mnie to jest juz lekka glupota i osmieszanie swojej modyfikacji na samym starcie.

Nie miałem jeszcze pomysłu ale już mam ^_^  oficjalnie będzie nosił nazwę "Historia nekromanty Vandorn`a"

Podoba się ??? :P

Sergio

Sergio

Użytkownicy
Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
posty449
Propsy12
  • Użytkownicy
  • Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
 



Zachęcam do oglądania mojego kanału na youtube, może nie jestem teraz jakimś mistrzem ale rozkręcam się. Hit na ten moment: http://www.youtube.com/watch?v=vzOXV0Nb658 Dla wszystkich tych którzy nie mają nic przeciw porcji śmiechu w oparciu o gothic.

jendrzejs

jendrzejs

Użytkownicy
posty586
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie miałem jeszcze pomysłu ale już mam ^_^  oficjalnie będzie nosił nazwę "Historia nekromanty Vandorn`a"

Podoba się ??? :P

Mi się nie podoba.Można znależć bardziej oryginalny tytuł.
 

Sergio

Sergio

Użytkownicy
Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
posty449
Propsy12
  • Użytkownicy
  • Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
Mi też się nie podoba, po pierwsze jakiś taki dziwny a po drugie za długi
 



Zachęcam do oglądania mojego kanału na youtube, może nie jestem teraz jakimś mistrzem ale rozkręcam się. Hit na ten moment: http://www.youtube.com/watch?v=vzOXV0Nb658 Dla wszystkich tych którzy nie mają nic przeciw porcji śmiechu w oparciu o gothic.

ADOLF

ADOLF

Użytkownicy
posty51
Propsy1
  • Użytkownicy
Cytuj
Wole bez programów bo tak to łatwiej przewidzieć w jakich skryptach eksperymentowałem i mogą być błędy a poza tym takie programy moim zdaniem psują cały urok programowania.

A z pomocy raczej podziękuje

 

Myśle że początkujący moderzy powinini skryptować bez programów, dopiero ci z większym doświadczeniem dla ułatwienia, to sobie mogą :lol2:
 
CPU: AMD Phenom II X4 840 3.2 GHz

GPU: MSI Nvidia GeForce GTS OC 450 1GB

RAM: Elixir 4 GB 1600 MHz

Mobo: AsRock N68-GS3 UCC

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Sekrety Kolonii
#45 2010-02-14, 18:58(Ostatnia zmiana: 2010-03-24, 21:43)
Mam lepsza nazwę "Sekrety kolonii" może być ?? przynajmniej krótka

jendrzejs

jendrzejs

Użytkownicy
posty586
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nom,pasuje.
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Sekrety Kolonii
#47 2010-02-19, 22:31(Ostatnia zmiana: 2010-03-22, 19:18)

1 i ostatnie logo kontynuacji mojego moda 2 część mojej modyfikacji będzie dostępna już w niedziele za 2 (niestety wypadły pewne sprawy i nie będę miał jak pracować przez mniej więcej półtora tygodnia z tond opóźniania) tygodnie
wprowadzi :
- obóz zombi (opętany przez śniącego obóz na bagnach) EDIT : Już się z tym uporałem
- 5 starożytnych artefaktów
- wszyscy NPC śmiertelni EDIT : Już się z tym uporałem
- i możliwe ze będą tez poszukiwacze z G2 jak się uda :lol2:  EDIT : Już się z tym uporałem więc na pewno będą
EDIT :- możliwość upicia się piwem winem i ryżówka :D
EDIT :- pojedynki w knajpach na ilość wypitego piwa :D
- i wiele wiele więcej. Zależy to tylko od tego co jeszcze przyjdzie mi do głowy :D

P.S.
logo fajnie prezentuje się jako tapeta ;)

maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty450
Propsy1
  • Użytkownicy
A nie "sekrety kolonii"?  :lol2:
 
Spoiler

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Sekrety Kolonii
#49 2010-02-19, 22:44(Ostatnia zmiana: 2010-02-19, 23:25)
:lol2:  jedni "i" bo to cześć 1 :D  <zart> poprawi się :D  daj 15 min

EDIT : Już poprawione od razu lepiej XD

jendrzejs

jendrzejs

Użytkownicy
posty586
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No to mod się ciekawie "rozrasta"  :(
 

zabadeusz

zabadeusz

Użytkownicy
posty59
  • Użytkownicy
Cytuj
obóz zombi (opętany przez śniącego obóz na bagnach)
http://www.youtube.com/watch?v=ZC1MFjK9GKU
 

heniu

heniu

Użytkownicy
posty143
Propsy1
  • Użytkownicy
Powiem że logo cienkie ... Ten napis Gothic jeszcze nie dopasowany.. no i co ma szkielet i chrząszcz do moda? będą odgrywać ważną role xD?
 
gmpa.com.pl

feodaron.pl

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Sekrety Kolonii
#53 2010-02-20, 23:17(Ostatnia zmiana: 2010-02-20, 23:45)
Cytuj
Cytuj
obóz zombi (opętany przez śniącego obóz na bagnach)

http://www.youtube.com/watch?v=ZC1MFjK9GKU
o cholera nie wiedziałem ze jest coś podobnego w realizacji a więc nie mogę tego wykorzystać ?? bo już cały obóz zrobiłem i trochę pracy włożonej było a teraz wszystko poprawiać tak jak było wcześniej :(  
a może wcale nie muszę bo u mnie trochę inaczej się zaczęło :D  u mnie to ma wyglądać tak ze Y`Beryon spi tak jak po przywołaniu nowicjusze to zombie opętani przez działanie kamienia ogniskującego który przechwycił beliar dodatkowo oprócz zombi mieli być poszukiwacze i smok który posiada kamień ale tego jeszcze nie zrobiłem

Więc jak mogę to wykorzystać czy muszę porzucić swój projekt związany z obozem ????????????

Cytuj
Powiem że logo cienkie ... Ten napis Gothic jeszcze nie dopasowany..
napis Gothic celowo tak zrobiony aby wyglądał na lekko zapadnięty w ziemi
Cytuj
no i co ma szkielet i chrząszcz do moda?
szkielet ma podkreślać mroczna stronę moda a chrząszcz prezentacje śmiesznych sytuacji które zamierzam wprowadzić taka oto symbolika loga :)
i uprzedzę wasze pytanie a co ma robić miecz
otóż ma waz naprowadzić ze to szkielet wojownika a nie kopacza którego zagryzł chrząszcz XD

LordSmarkula

LordSmarkula

Użytkownicy
posty141
Propsy1
  • Użytkownicy
Gothic jest za mały, by pomysły się nie powtarzały. Po za tym CZ to wielki projekt, a Twój to mała jednoosobówka.
 
Ludzie zamienili religię na telewizję. Teraz telewizja daje lepsze efekty w manipulowaniu ludźmi.



Znakiem bogatej młodzieży nie wiedzącej co zrobić z pieniędzmi nie powinien być banan, a nadgryzione jabłuszko.

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Sekrety Kolonii
#55 2010-03-24, 21:58(Ostatnia zmiana: 2010-09-18, 22:52)
Już w poniedziałek wyjdzie 2 część demo moda wersja 0.2 aby zachęcić do ściągnięcia nowej wersji już teraz wrzucam screen`y będę wrzucał je regularnie codziennie po jednym nowym
wersja 0.1 (obecna)
http://ifotos.pl/zobacz/screen-1_nrqspw.png/
http://ifotos.pl/zobacz/scrren-2_nrqshr.png/
http://ifotos.pl/zobacz/screen-3_nrqshe.png/
wersja 0.2 (nadchodząca)
http://ifotos.pl/zobacz/screen-4_nxheqn.PNG/
http://ifotos.pl/zobacz/screen-5_nrqshs.png/
http://ifotos.pl/zobacz/screen-6_nxpxee.png/
http://ifotos.pl/zobacz/screen-7_nxreps.png/
http://ifotos.pl/zobacz/GothicMod_nnqqns.png/
http://ifotos.pl/zobacz/GothicMod_nnqqen.png/
http://ifotos.pl/zobacz/screnn-zb_nwpxrw.PNG/
http://ifotos.pl/zobacz/scerrn-zb_eepasa.jpg/

Do Administratorów prosił bym jeśli to nie jest duży problem o zmianę tytułu z 'Mój mały mod' na 'Sekrety Kolonii'

Gotowe, tak w ogóle to od reformy Buły każdy może sam sobie zmieniać tytuły tematu ;)
Avallach


Wielkie Dzięki o tym ze sam mogę zmienić nie wiedziałem.

Hunn

Hunn

Użytkownicy
posty194
Propsy5
  • Użytkownicy
Czy wzorujesz swoją modyfikacje na czasie zapłaty?
 

maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty450
Propsy1
  • Użytkownicy
Myślę, że wszyscy w końcu będą próbowali wzorować się na Czasie Zapłaty, z premedytacją lub mimochodem. Choć raczej to będzie wzór niedościgniony.
 
Spoiler

Hunn

Hunn

Użytkownicy
posty194
Propsy5
  • Użytkownicy
I to jest właśnie brak kreatywności i wyobrazni.
 :lol:
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Sekrety Kolonii
#59 2010-03-25, 18:41(Ostatnia zmiana: 2010-04-09, 21:41)
grałem tylko w MT o czasie zapłaty tylko słyszałem i akurat nie wiem jak w czasie zapłaty ale w moim modzie będą 4 takie miejsca które stworzyły istoty Beliara które są w posiadaniu 4 kamieni ogniskujących będziemy musieli pokonać 4 smoki które posiadają owe kamienie potem zdjąć z nich klątwę Beliara z pomocą wszystkich magów ognia, wody, oraz 2 nekromantów magów ognia oczywiście będziemy musieli uratować przed gomezem co nie będzie proste będzie też pełno innych misji jak np. załatwienie dostaw żywność dla naszego obozu

Logo było za duże dlatego zmieniłem na


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry