Błąd w wierszu 49 6742 20

O temacie

Autor

Zaczęty 11.01.2010 roku

Wyświetleń 6742

Odpowiedzi 20

WonderiuS
  • Gość

WonderiuS
Gość

Błąd w wierszu 49
2010-01-11, 08:57(Ostatnia zmiana: 2010-01-14, 18:43)
Zrobiłem ten skrypt w NPC Makerze. Przejrzałem go chyba z 5 razy, zrobiłem go od nowa z 5 razy. I dalej pokazuje się błąd w linii 49. Ja nic tam nie widzę co by było źle. No chyba że coś przeoczyłem  :/ .

instance GRD_8012_Zack (Npc_Default)
{
//Generated by Gothic NPC Maker

//----------Info ogolne----------

name = "Zack";
Npctype = Npctype_Main;
guild = GIL_GRD;
level = 30;
voice = 2;
id = 8012;

//----------Statystyki----------

attribute[ATR_STRENGTH] = 130;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 130;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 0;
attribute[ATR_MANA] = 0;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 700;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 700;

//----------Wyglad----------

Mdl_SetVisual (self,"HUMANS.MDS");
Mdl_ApplyOverlayMds (self,"Humans_Militia.mds");
Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_naked0",0, 1,"Hum_Head_Psionic",54, 1,GRD_ARMOR_I);
B_Scale (self);
Mdl_SetModelFatness(self,1);

//----------Umiejetnasci----------

Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_1H,2);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_2H,2);

//----------Ekwipunek----------
EquipItem (self, ItMw_1H_Sword_01);
EquipItem (self, ItRw_Crossbow_02);
CreateInvItems  (self,ItAmBolt,30);
CreateInvItems  (self,ItFo_Potion_Health_03,12);
//----------Pozostale----------
fight_tactic = FAI_HUMAN_Strong;
daily_routine = Rtn_start_8012;
//Generated by Gothic NPC Maker
};
FUNC VOID Rtn_start_8012 ()
{
TA_Stand (07,00,20,00,"BEER_2_OC");
TA_PlayTune (20,00,21,00,"BEER_2_OC");
TA_SitCampfire (21,00,07,00,"BEER_2_OC");
};
 

maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty450
Propsy1
  • Użytkownicy
Masz freepointa FP_CAMPFIRE?
 
Spoiler

WonderiuS
  • Gość

WonderiuS
Gość

Błąd w wierszu 49
#2 2010-01-11, 10:27(Ostatnia zmiana: 2010-01-11, 22:25)
Nie, zmieniłem na TA_Stand i dalej pokazuje się błąd w linii 49.

To da się to w końcu naprawić czy nie?
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Może się da, może nie. Niestety z powodu braku treści komunikatu o błędzie nie jesteśmy ci wstanie pomóc.

WonderiuS
  • Gość

WonderiuS
Gość

Błąd w wierszu 49
#4 2010-01-11, 14:47(Ostatnia zmiana: 2010-01-13, 19:15)
No przecież mówię że jest błąd w linii 49. Że coś jest źle zrobione.

Oh.. naprawiłem błąd u tego NPC. Ale znowu pojawił się błąd u NPC PC_Mage czyli u Miltena. Nic tam nie ustawiałem!

Błąd występuje w linii 35.

Kod Miltena:

[codebox]INSTANCE PC_Mage(NPC_DEFAULT)
{
   //-------- primary data --------
   name          = "Milten";
   Npctype         = NPCTYPE_FRIEND;
   guild         = GIL_KDF;
   level         = 999;         // real 15, aber 999 damit er nicht flieht!
   voice         = 2;
   id            = 2;
   flags         = NPC_FLAG_IMMORTAL;

   //--------- abilities --------
   attribute[ATR_STRENGTH]    =      30;
   attribute[ATR_DEXTERITY]    =      30;
   attribute[ATR_MANA_MAX]       =      150;
   attribute[ATR_MANA]       =      150;
   attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]=      250;
   attribute[ATR_HITPOINTS]    =      250;
   
   protection[PROT_FIRE]      =   1000;

   //-------- visuals --------
   //                   animations
   Mdl_SetVisual      (self,   "HUMANS.MDS");
   //                     Body-Mesh         Body-Tex   Skin-Color   Head-MMS         Head-Tex   Teeth-Tex   Armor
   Mdl_SetVisualBody    (self,   "hum_body_Naked0",   0,         1,         "Hum_Head_Bald",    76,       1,          KDF_ARMOR_L);
   Mdl_ApplyOverlayMds (self,   "Humans_Mage.mds");

   //-------- talents --------
   Npc_SetTalentSkill   (self,   NPC_TALENT_MAGE,      6);

   //-------- inventory --------
   CreateInvItem      (self,   ItArRuneFireball);   

   CreateInvItems       (self,   ItFoWine,            3);
   
   CreateInvItems      (self,   ItFo_Potion_Health_02,   10);
   CreateInvItems      (self,   ItFo_Potion_Mana_02,   10);
   
   //-------- ai --------
   self.aivar[AIV_IMPORTANT]   =   TRUE;
   fight_tactic            =   FAI_HUMAN_MAGE;
   senses                  =   SENSE_SEE|SENSE_HEAR|SENSE_SMELL;

   //---------Rtn-----------
   daily_routine             =   rtn_Start_2;
};

FUNC VOID Rtn_Start_2 ()
{   
   TA_Sleep      (00,00,08,00,"OCC_CHAPEL_LEFT_ROOM");  
   TA_Stand      (08,00,00,00,"OCC_CHAPEL_ENTRANCE");
};

//##################################################################
//   Kapitel 3
//##################################################################
// SN: bitte ab hier keine TAs ändern, da Storyrelevant

FUNC VOID Rtn_SHWait_2 ()
{   
   TA_Stay         (00,00,   23,00,"OW_PATH_274");   
   TA_Stay         (23,00,   24,00,"OW_PATH_274");   
};   

FUNC VOID Rtn_SHGuide_2 ()
{   
   TA_GuidePC      (00,00,   23,00,"OW_PATH_3_STONES");   
   TA_GuidePC      (23,00,   24,00,"OW_PATH_3_STONES");   
};   

FUNC VOID Rtn_SHFollow_2 ()
{   
   TA_FollowPC      (00,00,   23,00,"OW_PATH_3_STONES");   
   TA_FollowPC      (23,00,   24,00,"OW_PATH_3_STONES");   
};   

FUNC VOID Rtn_ReturnToOC_2 ()
{   
   TA_SitAround   (00,00,12,00,"LOCATION_02_04");  
   TA_SitAround   (12,00,24,00,"LOCATION_02_04");  
};
 

//##################################################################
//   Kapitel 4
//##################################################################
FUNC VOID Rtn_OCWait_2 ()
{   
   TA_Stay         (00,00,12,00,"PATH_OC_NC");  
   TA_Stay         (12,00,24,00,"PATH_OC_NC");  
};
 

//##################################################################
//   Kapitel 5
//##################################################################
// Milten wartet auf den Spieler am Pentragramm der Wassermagier
FUNC VOID Rtn_LSWait_2 ()
{   
   TA_Stay         (00,00,12,00,"NC_KDW_CAVE_STAIRS");  
   TA_Stay         (12,00,24,00,"NC_KDW_CAVE_STAIRS");  
};

// Milten geht an einen ruhigeren Ort im NC
FUNC VOID Rtn_LSAway_2 ()
{   
   TA_GuidePC      (00,00,12,00,"NC_KDW04_IN");  
   TA_GuidePC      (12,00,24,00,"NC_KDW04_IN");  
};

// Milten geht zum Erzhaufen
FUNC VOID Rtn_LSOreHeap_2 ()
{   
   TA_Stay         (00,00,12,00,"NC_PATH41");  
   TA_Stay         (12,00,24,00,"NC_PATH41");  
};[/codebox]


 

WonderiuS
  • Gość

WonderiuS
Gość

Błąd w wierszu 49
#5 2010-01-11, 19:46(Ostatnia zmiana: 2010-01-11, 19:47)
Odpowie ktoś? Znowu błędy podczas reparsowania skryptów w spacerze, u PC_MAGE czyli u Miltena. Nic u niego nie ruszałem.

http://i45.tinypic.com/nd3jv5.png

http://i50.tinypic.com/2qx0rc2.png

http://i47.tinypic.com/2ccuezc.png
 

jono

jono

Użytkownicy
posty525
Propsy155
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Po 1 nie dubluj postów to tak na przyszłość, po 2 nie załączaj screena tylko napisz błąd. Jak na mój gust to przydałby się warn.
 

WonderiuS
  • Gość

WonderiuS
Gość

Błąd w wierszu 49
#7 2010-01-11, 20:07(Ostatnia zmiana: 2010-01-11, 20:28)
Przecież podałem screeny z treścią komunikatów no i występuje błąd u PC_Mage czyli u Miltena w linii 35.

No ale kurde, sprawdzałem skrypt i jest ); wszędzie. Chyba że nie dokładnie sprawdziłem. Ehh.. Te skrypty mnie dobijają.
 

Axel

Axel

Użytkownicy
Król Mount & Blade
posty244
Propsy2
  • Użytkownicy
  • Król Mount & Blade

Axel

Błąd w wierszu 49
#8 2010-01-11, 20:14(Ostatnia zmiana: 2010-01-11, 20:15)
Po 1.
Cytuj
treści komunikatu o błędzie
=  
Cytuj
jest błąd w linii 49
?
Czyli treść komunikatu o błędzie to linia w której on występuje?
Po 2. Skąd masz pewność że to u miltena? Skoro nie edytowałeś tego pliku to nie ma prawa być tam błąd.
Po 3. Nie spamuj.
 
Mount & Blade i Dofus wymiatają :D

Jeżeli ktoś gra w Dofusa niech napisze do mnie na pw !



Wie is ezel? Ik.

Item editor - M&B

WonderiuS
  • Gość
U miltena. Bo podczas reparsowania skryptów Gothic Starterem Mod pokazał się błąd u Miltena w linii 35.
 

Axel

Axel

Użytkownicy
Król Mount & Blade
posty244
Propsy2
  • Użytkownicy
  • Król Mount & Blade

Axel

Błąd w wierszu 49
#10 2010-01-11, 20:43(Ostatnia zmiana: 2010-01-11, 20:45)
Ale nic w nim nie robiłeś , więc to niemożliwe żeby tam był błąd. I zaznacz jeszcze linjikę w której występuje błąd bo nikomu się nie chce szukać.
Edit : Tutaj masz poprawny skrypt Miltena z Gothica 1 :
[codebox]INSTANCE PC_Mage(NPC_DEFAULT)
{
   //-------- primary data --------
   name          = "Milten";
   Npctype         = NPCTYPE_FRIEND;
   guild         = GIL_KDF;
   level         = 999;         // real 15, aber 999 damit er nicht flieht!
   voice         = 2;
   id            = 2;
   flags         = NPC_FLAG_IMMORTAL;

   //--------- abilities --------
   attribute[ATR_STRENGTH]    =      30;
   attribute[ATR_DEXTERITY]    =      30;
   attribute[ATR_MANA_MAX]       =      150;
   attribute[ATR_MANA]       =      150;
   attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]=      250;
   attribute[ATR_HITPOINTS]    =      250;
   
   protection[PROT_FIRE]      =   1000;

   //-------- visuals --------
   //                   animations
   Mdl_SetVisual      (self,   "HUMANS.MDS");
   //                     Body-Mesh         Body-Tex   Skin-Color   Head-MMS         Head-Tex   Teeth-Tex   Armor
   Mdl_SetVisualBody    (self,   "hum_body_Naked0",   0,         1,         "Hum_Head_Bald",    76,       1,          KDF_ARMOR_L);
   Mdl_ApplyOverlayMds (self,   "Humans_Mage.mds");

   //-------- talents --------
   Npc_SetTalentSkill   (self,   NPC_TALENT_MAGE,      6);

   //-------- inventory --------
   CreateInvItem      (self,   ItArRuneFireball);   

   CreateInvItems       (self,   ItFoWine,            3);
   
   CreateInvItems      (self,   ItFo_Potion_Health_02,   10);
   CreateInvItems      (self,   ItFo_Potion_Mana_02,   10);
   
   //-------- ai --------
   self.aivar[AIV_IMPORTANT]   =   TRUE;
   fight_tactic            =   FAI_HUMAN_MAGE;
   senses                  =   SENSE_SEE|SENSE_HEAR|SENSE_SMELL;

   //---------Rtn-----------
   daily_routine             =   rtn_Start_2;
};

FUNC VOID Rtn_Start_2 ()
{   
   TA_Sleep      (00,00,08,00,"OCC_CHAPEL_LEFT_ROOM");  
   TA_Stand      (08,00,00,00,"OCC_CHAPEL_ENTRANCE");
};

//##################################################################
//   Kapitel 3
//##################################################################
// SN: bitte ab hier keine TAs ändern, da Storyrelevant

FUNC VOID Rtn_SHWait_2 ()
{   
   TA_Stay         (00,00,   23,00,"OW_PATH_274");    
   TA_Stay         (23,00,   24,00,"OW_PATH_274");    
};   

FUNC VOID Rtn_SHGuide_2 ()
{   
   TA_GuidePC      (00,00,   23,00,"OW_PATH_3_STONES");    
   TA_GuidePC      (23,00,   24,00,"OW_PATH_3_STONES");    
};   

FUNC VOID Rtn_SHFollow_2 ()
{   
   TA_FollowPC      (00,00,   23,00,"OW_PATH_3_STONES");    
   TA_FollowPC      (23,00,   24,00,"OW_PATH_3_STONES");    
};   

FUNC VOID Rtn_ReturnToOC_2 ()
{   
   TA_SitAround   (00,00,12,00,"LOCATION_02_04");  
   TA_SitAround   (12,00,24,00,"LOCATION_02_04");  
};
 

//##################################################################
//   Kapitel 4
//##################################################################
FUNC VOID Rtn_OCWait_2 ()
{   
   TA_Stay         (00,00,12,00,"PATH_OC_NC");  
   TA_Stay         (12,00,24,00,"PATH_OC_NC");  
};
 

//##################################################################
//   Kapitel 5
//##################################################################
// Milten wartet auf den Spieler am Pentragramm der Wassermagier
FUNC VOID Rtn_LSWait_2 ()
{   
   TA_Stay         (00,00,12,00,"NC_KDW_CAVE_STAIRS");  
   TA_Stay         (12,00,24,00,"NC_KDW_CAVE_STAIRS");  
};

// Milten geht an einen ruhigeren Ort im NC
FUNC VOID Rtn_LSAway_2 ()
{   
   TA_GuidePC      (00,00,12,00,"NC_KDW04_IN");  
   TA_GuidePC      (12,00,24,00,"NC_KDW04_IN");  
};

// Milten geht zum Erzhaufen
FUNC VOID Rtn_LSOreHeap_2 ()
{   
   TA_Stay         (00,00,12,00,"NC_PATH41");  
   TA_Stay         (12,00,24,00,"NC_PATH41");  
};
[/codebox]
 
Mount & Blade i Dofus wymiatają :D

Jeżeli ktoś gra w Dofusa niech napisze do mnie na pw !



Wie is ezel? Ik.

Item editor - M&B

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

Błąd w wierszu 49
#11 2010-01-13, 17:48(Ostatnia zmiana: 2010-01-13, 17:49)
Cytuj
http://i45.tinypic.com/1zgulxw.png

Błąd raczej jest w PC_Hero. Zmieniałeś coś w pliku Pc_Hero.d?

RainGE

RainGE

Użytkownicy
posty5
  • Użytkownicy
jono ....
Nie wiem kiedy zdublował ale ...
co 24 h można robić refresh jak się nie wyjaśni ...
ALE RACJA POWINIEN NAPISAĆ NA KOŃCU LUB NA POCZĄTKU POSTU REFRESH :lol2:
Ja tam się za bardzo na tym nie znam ...
Ale najczęściej takie błędy są z powodu braku końcówki typu .3ds itp ...
Przypatrz się ...
Jeśli nie to możliwe że jakaś literka ci nie wyskoczyła lub są Polskie litery ( jak nie masz pacha do G2MDK to często jako błąd daje litery Polskie [ż,ó,ź itp. ] )
 

jono

jono

Użytkownicy
posty525
Propsy155
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy

jono

Błąd w wierszu 49
#13 2010-01-13, 18:09(Ostatnia zmiana: 2010-01-13, 19:35)
Cytuj
jono ....
Nie wiem kiedy zdublował ale ...
co 24 h można robić refresh jak się nie wyjaśni ...
Zdublował: -.-
 Jan 11 2010, 02:47 PM
Jan 11 2010, 07:46 PM
Z matmy mam 3 ale wiem co to 24 h. A to jedynie 5.
Cytuj
Ehh.. Te skrypty mnie dobijają.
TO się za nie nie bierz.

EDIT: @2 down, ja nie wypominam, spodobała mi się ta sygna to ją wkleiłem.
Są tutki, jak się robi wg. nich to błędów nie powinno wywalać, no chyba, że są źle napisane lub nie zrozumiałe, ja sam korzystałem z tutków ale z innego forum [odnośnie npc] bym podał linka ale pewnie zaraz mod jakiś się przyczepi, że reklamuje.
Cytuj
tutaj zazwyczaj się POMAGA,
no to pomóż :lol2:
 

WonderiuS
  • Gość

WonderiuS
Gość

Błąd w wierszu 49
#14 2010-01-13, 18:45(Ostatnia zmiana: 2010-01-13, 19:13)
Tak, zmieniałem wygląd. I tak pewnie coś jest źle w linii 35.

[codebox]INSTANCE PC_Hero(NPC_DEFAULT)

{
   //-------- primary data --------      
   name          = "Ich";
   Npctype         = NPCTYPE_MAIN;
   guild         = GIL_NONE;
   level         = 0;
   voice         = 15;
   id            = 0;
   
   //------------------------------
   exp            = 0;
   exp_next      = 500;
   lp            = 0;
   //------------------------------
   
   //--------- abilities --------
   attribute[ATR_STRENGTH]    =   40;   
   attribute[ATR_DEXTERITY]    =   40;   
   attribute[ATR_MANA_MAX]    =   0;
   attribute[ATR_MANA]       =   0;
   attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]=   120;   
   attribute[ATR_HITPOINTS]    =   120;   
   
   //-------- visuals --------
   //                   animations
   Mdl_SetVisual      (self,"HUMANS.MDS");
   //                  Body-Mesh         Body-Tex   Skin-Color   Head-MMS         Head-Tex   Teeth-Tex    Armor-Tex
   Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_Naked0",   1,         1,         "Hum_Head_Pony",   9,          0,         -1);
   
   //-------------------------
   CreateInvItem    (self, ItWr_Fire_Letter_01);
      CreateInvItem   (self, ItFo_Potion_Health_03,10);
};



// ***************************************************************************
// PlayerInstanz ANFANG LEVEL2!!! Mit Buddlerrüstung +10, Waffe +13, Waffe +20
// ***************************************************************************

INSTANCE PC_Hero_L2(NPC_DEFAULT)

{
   //-------- primary data --------
   name          = "Ich";
   Npctype         = NPCTYPE_MAIN;
   guild         = GIL_NONE;
   level         = 2;
   voice         = 15;
   id            = 0;
   
   //------------------------------
   exp            = 1500;
   exp_next      = 3000;
   lp            = 0;
   //------------------------------
   
   //--------- abilities --------
   attribute[ATR_STRENGTH]    =   13;   
   attribute[ATR_DEXTERITY]    =   10;   
   attribute[ATR_MANA_MAX]    =   5;
   attribute[ATR_MANA]       =   5;
   attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]=   64;   
   attribute[ATR_HITPOINTS]    =   64;   
   
   //-------- visuals --------
   //                   animations
   Mdl_SetVisual      (self,"HUMANS.MDS");
   //                  Body-Mesh         Body-Tex   Skin-Color   Head-MMS         Head-Tex   Teeth-Tex    Armor-Tex
   Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_Naked0",   4,         1,         "Hum_Head_Pony",   9,          0,         VLK_ARMOR_L);

   //-------- talents --------
   //Npc_SetTalentSkill      ( self, NPC_TALENT_PICKPOCKET,1);Npc_SetTalentValue(self,NPC_TALENT_PICKPOCKET,60);
   //Npc_SetTalentSkill      ( self, NPC_TALENT_SNEAK,   1);   
   //Npc_SetTalentSkill      ( self, NPC_TALENT_PICKLOCK,   1);Npc_SetTalentValue(self,NPC_TALENT_PICKLOCK,60);
      
   //Npc_SetTalentSkill   (self, NPC_TALENT_1H,1);
   //Npc_SetTalentSkill   (self, NPC_TALENT_1H,1);
   //Npc_SetTalentSkill   (self, NPC_TALENT_2H,1);
   //Npc_SetTalentSkill   (self, NPC_TALENT_2H,1);
   //Npc_SetTalentSkill   (self, NPC_TALENT_BOW,1);
   //Npc_SetTalentSkill   (self, NPC_TALENT_CROSSBOW,1);
   
   //-------- inventory --------
   EquipItem   (self, HeroSword20);
   CreateInvItems  (self, ItAmArrow, 50);
   EquipItem       (self, HeroSword13);
   EquipItem      (self, HeroBow13);
};



// ***************************************************************************
// PlayerInstanz ANFANG LEVEL 5 (Ende Kap 1)
// ***************************************************************************

INSTANCE PC_Hero_L5(NPC_DEFAULT)

{
   //-------- primary data --------
   name          = "Ich";
   Npctype         = NPCTYPE_MAIN;
   guild         = GIL_NONE; //
   level         = 5;
   voice         = 15;
   id            = 0;

   //------------------------------
   exp            = 7500;
   exp_next      = 10500;
   lp            = 0;
      //------------------------------

   //--------- abilities --------
   attribute[ATR_STRENGTH]    =   25;   
   attribute[ATR_DEXTERITY]    =   10;   
   attribute[ATR_MANA_MAX]    =   5;
   attribute[ATR_MANA]       =   5;
   attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]=   100;   
   attribute[ATR_HITPOINTS]    =   100;   
   
   //-------- visuals --------
   //                   animations
   Mdl_SetVisual      (self,"HUMANS.MDS");
   //                  Body-Mesh         Body-Tex   Skin-Color   Head-MMS         Head-Tex   Teeth-Tex    Armor-Tex
   Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_Naked0",   4,         1,         "Hum_Head_Pony",   9,          0,         -1);

   //-------- talents --------
   //Npc_SetTalentSkill      ( self, NPC_TALENT_PICKPOCKET,1);Npc_SetTalentValue(self,NPC_TALENT_PICKPOCKET,60);
   //Npc_SetTalentSkill   (self, NPC_TALENT_SNEAK,   1);   
   //Npc_SetTalentSkill      ( self, NPC_TALENT_PICKLOCK,   1);Npc_SetTalentValue(self,NPC_TALENT_PICKLOCK,60);
      
   //Npc_SetTalentSkill   (self, NPC_TALENT_1H,1);
   //Npc_SetTalentSkill   (self, NPC_TALENT_1H,1);
   //Npc_SetTalentSkill   (self, NPC_TALENT_2H,1);
   //Npc_SetTalentSkill   (self, NPC_TALENT_2H,1);
   //Npc_SetTalentSkill   (self, NPC_TALENT_BOW,1);
   //Npc_SetTalentSkill   (self, NPC_TALENT_CROSSBOW,1);
   
   //-------- inventory --------
   EquipItem   (self, HeroSword25);
   EquipItem   (self, HeroBow13);
   CreateInvItems  (self, ItAmArrow, 50);
};

// ***************************************************************************
// PlayerInstanz LEVEL 7 (Anfang Kapitel 2)
// ***************************************************************************
INSTANCE PC_Hero_L7(NPC_DEFAULT)
{
   //-------- primary data --------
   name          = "Ich";
   Npctype         = NPCTYPE_MAIN;
   guild         = GIL_ORG; //
   level         = 7;
   voice         = 15;
   id            = 0;

   //------------------------------
   exp            = 14000;
   exp_next      = 18000;
   lp            = 0;
      //------------------------------

   //--------- abilities --------
   attribute[ATR_STRENGTH]    =   45;   
   attribute[ATR_DEXTERITY]    =   35;   
   attribute[ATR_MANA_MAX]    =   20;
   attribute[ATR_MANA]       =   20;
   attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]=   160;   
   attribute[ATR_HITPOINTS]    =   160;   
   
   //-------- visuals --------
   //                   animations
   Mdl_SetVisual      (self,"HUMANS.MDS");
   //                  Body-Mesh         Body-Tex   Skin-Color   Head-MMS         Head-Tex   Teeth-Tex    Armor-Tex
   Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_Naked0",   4,         1,         "Hum_Head_Pony",   9,          0,         ORG_ARMOR_H);

   //-------- talents --------
   //Npc_SetTalentSkill      ( self, NPC_TALENT_PICKPOCKET,1);Npc_SetTalentValue(self,NPC_TALENT_PICKPOCKET,60);
   //Npc_SetTalentSkill   (self, NPC_TALENT_SNEAK,   1);   
   Npc_SetTalentSkill      ( self, NPC_TALENT_PICKLOCK,   1);Npc_SetTalentValue(self,NPC_TALENT_PICKLOCK,60);
      
   Npc_SetTalentSkill   (self, NPC_TALENT_1H,1);
   //Npc_SetTalentSkill   (self, NPC_TALENT_1H,1);
   //Npc_SetTalentSkill   (self, NPC_TALENT_2H,1);
   //Npc_SetTalentSkill   (self, NPC_TALENT_2H,1);
   //Npc_SetTalentSkill   (self, NPC_TALENT_BOW,1);
   //Npc_SetTalentSkill   (self, NPC_TALENT_CROSSBOW,1);
   
   //-------- inventory --------
   EquipItem      (self,   ItMw_1H_Sword_05);
   EquipItem      (self,   ItRw_Bow_Small_04);
   CreateInvItems  (self,   ItAmArrow, 100);
   CreateInvItems  (self,   ItMiNugget, 50);
   CreateInvItem   (self,   ItWrWorldmap);
   CreateInvItems  (self,   ItKeLockpick, 30);
   CreateInvItems  (self,   ItLsTorch, 20);
   CreateInvItems   (self,   ItFo_Potion_Health_03,   20);
   CreateInvItems   (self,   ItFo_Potion_Mana_03,   20);
};

// ***************************************************************************
// PlayerInstanz LEVEL 11 (Anfang Kapitel 3)
// ***************************************************************************
INSTANCE PC_Hero_L11(NPC_DEFAULT)
{
   //-------- primary data --------
   name          = "Ich";
   Npctype         = NPCTYPE_MAIN;
   guild         = GIL_SLD; //
   level         = 11;
   voice         = 15;
   id            = 0;

   //------------------------------
   exp            = 33000;
   exp_next      = 39000;
   lp            = 0;
      //------------------------------

   //--------- abilities --------
   attribute[ATR_STRENGTH]    =   60;   
   attribute[ATR_DEXTERITY]    =   45;   
   attribute[ATR_MANA_MAX]    =   50;
   attribute[ATR_MANA]       =   50;
   attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]=   220;   
   attribute[ATR_HITPOINTS]    =   220;   
   
   //-------- visuals --------
   //                   animations
   Mdl_SetVisual      (self,"HUMANS.MDS");
   //                  Body-Mesh         Body-Tex   Skin-Color   Head-MMS         Head-Tex   Teeth-Tex    Armor-Tex
   Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_Naked0",   4,         1,         "Hum_Head_Pony",   9,          0,         SLD_ARMOR_H);

   //-------- talents --------
   //Npc_SetTalentSkill      ( self, NPC_TALENT_PICKPOCKET,1);Npc_SetTalentValue(self,NPC_TALENT_PICKPOCKET,60);
   //Npc_SetTalentSkill   (self, NPC_TALENT_SNEAK,   1);   
   Npc_SetTalentSkill      ( self, NPC_TALENT_PICKLOCK,   1);Npc_SetTalentValue(self,NPC_TALENT_PICKLOCK,60);
      
   Npc_SetTalentSkill   (self, NPC_TALENT_1H,2);
   //Npc_SetTalentSkill   (self, NPC_TALENT_1H,1);
   //Npc_SetTalentSkill   (self, NPC_TALENT_2H,1);
   //Npc_SetTalentSkill   (self, NPC_TALENT_2H,1);
   Npc_SetTalentSkill   (self, NPC_TALENT_BOW,1);
   //Npc_SetTalentSkill   (self, NPC_TALENT_CROSSBOW,1);
   
   //-------- inventory --------
   EquipItem      (self, ItMw_1H_Sword_Long_05);
   EquipItem      (self, ItRw_Bow_Long_02);
   CreateInvItems  (self, ItAmArrow, 100);
   CreateInvItems  (self, ItMiNugget, 400);
   CreateInvItems  (self, ItKeLockpick, 30);
   CreateInvItems  (self, ItLsTorch, 20);
};

// ***************************************************************************
// PlayerInstanz LEVEL 13 (Mitte Kapitel 3)
// ***************************************************************************
INSTANCE PC_Hero_L13(NPC_DEFAULT)
{
   //-------- primary data --------
   name          = "Ich";
   Npctype         = Npctype_Main;
   guild         = GIL_SLD; //
   level         = 13;
   voice         = 15;
   id            = 0;

   //------------------------------
   exp            = 45500;
   exp_next      = 52500;
   lp            = 0;
      //------------------------------

   //--------- abilities --------
   attribute[ATR_STRENGTH]    =   65;   
   attribute[ATR_DEXTERITY]    =   50;   
   attribute[ATR_MANA_MAX]    =   50;
   attribute[ATR_MANA]       =   50;
   attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]=   250;   
   attribute[ATR_HITPOINTS]    =   250;   
   
   //-------- visuals --------
   //                   animations
   Mdl_SetVisual      (self,"HUMANS.MDS");
   //                  Body-Mesh         Body-Tex   Skin-Color   Head-MMS         Head-Tex   Teeth-Tex    Armor-Tex
   Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_Naked0",   4,         1,         "Hum_Head_Pony",   9,          0,         SLD_ARMOR_H);

   //-------- talents --------
   Npc_SetTalentSkill      ( self, NPC_TALENT_PICKPOCKET,1);Npc_SetTalentValue(self,NPC_TALENT_PICKPOCKET,60);
   Npc_SetTalentSkill   (self, NPC_TALENT_SNEAK,   1);   
   Npc_SetTalentSkill      ( self, NPC_TALENT_PICKLOCK,   1);Npc_SetTalentValue(self,NPC_TALENT_PICKLOCK,60);
      
   Npc_SetTalentSkill   (self, NPC_TALENT_1H,2);
   //Npc_SetTalentSkill   (self, NPC_TALENT_1H,1);
   //Npc_SetTalentSkill   (self, NPC_TALENT_2H,1);
   //Npc_SetTalentSkill   (self, NPC_TALENT_2H,1);
   Npc_SetTalentSkill   (self, NPC_TALENT_BOW,1);
   //Npc_SetTalentSkill   (self, NPC_TALENT_CROSSBOW,1);
   
   //-------- inventory --------
   EquipItem      (self, ItMw_1H_Sword_Broad_01);
   EquipItem      (self, ItRw_Bow_Long_04);
   CreateInvItems  (self, ItAmArrow, 100);
   CreateInvItems  (self, ItMiNugget, 400);
   CreateInvItems  (self, ItKeLockpick, 50);
   CreateInvItems  (self, ItLsTorch, 20);
};

// ***************************************************************************
// Testwaffen
// ***************************************************************************

instance HeroSword13 (C_Item)
{   
   name             =   "worn out sword";//Rostiges Schwert

   mainflag          =   ITEM_KAT_NF;
   flags             =   ITEM_SWD;   
   material          =   MAT_METAL;

   value             =   27;

   damage             =    13;
   damagetype          =   DAM_EDGE;
   range            =     100;      
   
   visual             =   "ItMw1hSwordold01.3DS";
};

INSTANCE HeroSword20 (C_Item)
{   
   name             =   "sword";//Schwert

   mainflag          =   ITEM_KAT_NF;
   flags             =   ITEM_SWD;   
   material          =   MAT_METAL;

   value             =   31;

   damage             =    20;
   damagetype          =    DAM_EDGE;
   range            =     100;      
   
   visual             =   "ItMw1hSword01.3DS";
};

INSTANCE HeroSword25 (C_Item)
{   
   name             =   "sword";//Schwert

   mainflag          =   ITEM_KAT_NF;
   flags             =   ITEM_SWD;   
   material          =   MAT_METAL;

   value             =   31;

   damage             =    25;
   damagetype          =    DAM_EDGE;
   range            =     100;      
   
   visual             =   "ItMw1hSword01.3DS";
};

INSTANCE HeroBow13 (C_Item)
{   
   name                =   "Longbow";//Langbogen

   mainflag             =   ITEM_KAT_FF;
   flags                =   ITEM_BOW;   
   material             =   MAT_WOOD;

   value                =   35;

   damage                =   13;
   damagetype            =   DAM_POINT;
   munition            =   ItAmArrow;
   
   visual                =   "ItRwLongbow.mms";
};






// *********** NICHT LÖSCHEN - SONST STERBEN **************


INSTANCE XP_Map(C_Item)
{   
   name                =   "XP Map";
   
   mainflag             =   ITEM_KAT_DOCS;
   flags                =   0;

   value                =   1000;

   visual                =   "ItWr_Map_01.3ds";
   material             =   MAT_LEATHER;

   scemeName            =   "MAP";   
   on_state[0]            =   Use_XP_Map;
};

FUNC VOID Use_XP_Map()
{
   CreateInvItems(self,ItMiNugget,1000);
   hero.lp = hero.lp + 20;
   
   PrintScreen   ("+1000 Erz", -1,40,"font_10_book.tga",10);
};[/codebox]
 

Krolik

Krolik

Użytkownicy
posty373
Propsy167
  • Użytkownicy
TO się za nie nie bierz.

A później będziesz wypominał, jak to użytkownicy tM nic nie umieją, a krytykują? Jeżeli chcesz zniechęcać nowych modderów, to idz na jakies inny forum, nie to, tutaj zazwyczaj się POMAGA, chyba że ktos jest juz calkowicie tępy.
 

maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty450
Propsy1
  • Użytkownicy
CreateInvItem   (self, ItFo_Potion_Health_03,10);na
CreateInvItems   (self, ItFo_Potion_Health_03,10);
 
Spoiler

WonderiuS
  • Gość
Ok, poprawiłem. Ale znowu błąd w linii 34 -_-.

 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Ale tego nie zmieniałeś?
CreateInvItem (self, ItWr_Fire_Letter_01);

WonderiuS
  • Gość
Jak zmieniłem to pokazywał się błąd w linii 34, a jak nie zmieniłem to błąd pokazywał się w linii 199. Więc nic z tego nie rozumiem. Oczywiście taki sam się komunikat pokazywał jak na screenie wyżej tyle że pisało 199.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry