Błąd NPC 6958 65

O temacie

Autor

Zaczęty 5.01.2010 roku

Wyświetleń 6958

Odpowiedzi 65

WonderiuS
  • Gość
Podczas reparsowania skryptów, wyskakuje błąd w linijce 29. Tyle że nie wiem w którym ze skryptów  ^_^ .

instance EBR_6000_Lumbermil (Npc_Default)
{
//Generated by Gothic NPC Maker
//----------Info ogolne----------

name = "Lumbermil";
Npctype = Npctype_Main;
guild = GIL_EBR;
level = 30;
voice = 11;
id = 6000;

//----------Statystyki----------

attribute[ATR_STRENGTH] = 150;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 130;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 0;
attribute[ATR_MANA] = 0;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 1000;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 1000;

//----------Wyglad----------

Mdl_SetVisual (self,"HUMANS.MDS");
Mdl_ApplyOverlayMds (self,"Humans_Arogance.mds");
Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_naked0",0, 2,"Hum_Head_Pony",1, 2,EBR_ARMOR_H);
B_Scale (self);
Mdl_SetModelFatness(self,);

//----------Umiejetnasci----------

Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_1H,2);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_2H,2);

//----------Ekwipunek----------
EquipItem (self, ItMw_2H_Sword_Light_03);
CreateInvItems  (self,ItFoLoaf,1);
CreateInvItems  (self,ItForice,1);
CreateInvItems  (self,ItFoCrawlersoup,1);
CreateInvItems  (self,ItMijoint_3,1);
CreateInvItems  (self,ItMiNugget,1);
CreateInvItems  (self,ItMiNugget,1);
CreateInvItems  (self,ItMiNugget,1);
CreateInvItems  (self,ItMiNugget,1);
CreateInvItems  (self,ItMiNugget,1);
CreateInvItems  (self,ItMiNugget,1);
CreateInvItems  (self,ItMiNugget,1);
CreateInvItems  (self,ItMiNugget,1);
CreateInvItems  (self,ItMiNugget,1);
CreateInvItems  (self,ItMiNugget,1);
CreateInvItems  (self,ItMiNugget,1);
CreateInvItems  (self,ItMiNugget,1);
CreateInvItems  (self,ItMiNugget,1);
CreateInvItems  (self,ItMiNugget,1);
CreateInvItems  (self,ItMiNugget,1);
CreateInvItems  (self,ItMiNugget,1);
CreateInvItems  (self,ItMiNugget,1);
CreateInvItems  (self,ItMiNugget,1);
CreateInvItems  (self,ItMiNugget,1);
CreateInvItems  (self,ItMiNugget,1);
//----------Pozostale----------
fight_tactic = FAI_HUMAN_Master;
daily_routine = Rtn_start_6000;
//Generated by Gothic NPC Maker
};
FUNC VOID Rtn_start_6000 ()
{
TA_Ebr_HangAround (7,00,22,00,"EBR_THRONE");
};
FUNC VOID Rtn_start_6000 ()
{
TA_Ebr_HangAround (7,00,22,00,"EBR_THRONE");
TA_Ebr_HangAround (22,00,7,00,"EBR_THRONE");
};

i drugi

instance GRD_6001_Skrzypek (Npc_Default)
{
//Generated by Gothic NPC Maker

//----------Info ogolne----------

name = "Skrzypek";
Npctype = Npctype_Main;
guild = GIL_GRD;
level = 28;
voice = 7;
id = 6001;

//----------Statystyki----------

attribute[ATR_STRENGTH] = 145;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 105;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 0;
attribute[ATR_MANA] = 0;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 800;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 800;

//----------Wyglad----------

Mdl_SetVisual (self,"HUMANS.MDS");
Mdl_ApplyOverlayMds (self,"Humans_Militia.mds");
Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_naked0",0, 1,"Hum_Head_Fighter",81, 1,GRD_ARMOR_I);
B_Scale (self);
Mdl_SetModelFatness(self,1);

//----------Umiejetnasci----------

Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_1H,2);

//----------Ekwipunek----------
EquipItem (self, ItMw_1H_Sword_Long_05);
CreateInvItems  (self,ItFoLoaf,1);
CreateInvItems  (self,ItForice,1);
CreateInvItems  (self,ItFo_Potion_Health_03,1);
CreateInvItems  (self,ItFo_Potion_Health_03,1);
CreateInvItems  (self,ItFo_Potion_Health_03,1);
//----------Pozostale----------
fight_tactic = FAI_HUMAN_Strong;
daily_routine = Rtn_start_6001;
//Generated by Gothic NPC Maker
};
FUNC VOID Rtn_start_5001 ()
{
TA_GuardPalisade (7,00,22,00,"OC_GUARD_PALISSADE");
};
FUNC VOID Rtn_start_5001 ()
{
TA_GuardPalisade (7,00,22,00,"OC_GUARD_PALISSADE");
TA_GuardPalisade (22,00,7,00,"OC_GUARD_PALISSADE");
};
 

Levy

Levy

Użytkownicy
posty61
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Podaj treść błędu oraz treść linijki 29 w obu skryptach bo chyba nikomu nie chce się liczyć ^_^
 

maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty452
Propsy1
  • Użytkownicy

maciejG

Błąd NPC
#2 2010-01-05, 14:36(Ostatnia zmiana: 2010-01-05, 14:38)
FUNC VOID Rtn_start_5001 ()
{
TA_GuardPalisade (7,00,22,00,"OC_GUARD_PALISSADE");
};
FUNC VOID Rtn_start_5001 ()
{
TA_GuardPalisade (7,00,22,00,"OC_GUARD_PALISSADE");
TA_GuardPalisade (22,00,7,00,"OC_GUARD_PALISSADE");
};
Po co dwa razy?

FUNC VOID Rtn_start_5001 ()
{
TA_GuardPalisade (7,00,22,00,"OC_GUARD_PALISSADE");
TA_GuardPalisade (22,00,7,00,"OC_GUARD_PALISSADE");
};
I poza tym:
daily_routine = Rtn_start_6001;
Pozmieniaj
FUNC VOID Rtn_start_5001
na
FUNC VOID Rtn_start_6001
 
Spoiler

WonderiuS
  • Gość
No dobra, zrobiłem tak jak mówiłeś maciejG. Ale znowu w linii 28 jest błąd:

 

muttley

muttley

Użytkownicy
posty569
Propsy380
  • Użytkownicy
Mdl_SetModelFatness(self,);

W 1 skrypcie. Wywal to
 

maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty452
Propsy1
  • Użytkownicy

maciejG

Błąd NPC
#5 2010-01-05, 20:17(Ostatnia zmiana: 2010-01-05, 20:18)
Mdl_SetModelFatness(self,);nie ma liczby
Mdl_SetModelFatness(self,1);

CreateInvItems  (self,ItMiNugget,1);
CreateInvItems  (self,ItMiNugget,1);
CreateInvItems  (self,ItMiNugget,1);
CreateInvItems  (self,ItMiNugget,1);
CreateInvItems  (self,ItMiNugget,1);
CreateInvItems  (self,ItMiNugget,1);
CreateInvItems  (self,ItMiNugget,1);
CreateInvItems  (self,ItMiNugget,1);
CreateInvItems  (self,ItMiNugget,1);
CreateInvItems  (self,ItMiNugget,1);
CreateInvItems  (self,ItMiNugget,1);
CreateInvItems  (self,ItMiNugget,1);
CreateInvItems  (self,ItMiNugget,1);
CreateInvItems  (self,ItMiNugget,1);
CreateInvItems  (self,ItMiNugget,1);
CreateInvItems  (self,ItMiNugget,1);
CreateInvItems  (self,ItMiNugget,1);
CreateInvItems  (self,ItMiNugget,1);
CreateInvItems  (self,ItMiNugget,1);
CreateInvItems  (self,ItMiNugget,1);
Po cholerę to?
CreateInvItems  (self,ItMiNugget,21);

Poza tym:
FUNC VOID Rtn_start_6000 ()
{
TA_Ebr_HangAround (7,00,22,00,"EBR_THRONE");
};
FUNC VOID Rtn_start_6000 ()
{
TA_Ebr_HangAround (7,00,22,00,"EBR_THRONE");
TA_Ebr_HangAround (22,00,7,00,"EBR_THRONE");
};
na
FUNC VOID Rtn_start_6000 ()
{
TA_Ebr_HangAround (7,00,22,00,"EBR_THRONE");
TA_Ebr_HangAround (22,00,7,00,"EBR_THRONE");
};


Wcześniej nie zauważyłem I skryptu  :lol2:  .
 
Spoiler

WonderiuS
  • Gość
Ehh! Zrobiłem tak jak mówiłeś i znowu pojawia się błąd, tyle że w linii 59. A dokładnie: FUNC VOID Rtn_start_5000

To chyba, a przecież wszędzie mam zmienione na 6000!
 

maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty452
Propsy1
  • Użytkownicy
Jaki błąd z tym? Dokładniej napisz.
 
Spoiler

WonderiuS
  • Gość
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty876
Propsy282
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Gdzieś istnieje już funkcja Rtn_Start_5000. Odpalasz Notepad++ szukasz w folderze Scripts Rtn_Start_5000 i sprawdasz czy się powtarza, zmien u siebie po prost na 10000 ja tak robię i jest pewność że nie ma :lol2:
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

WonderiuS
  • Gość
Używam zwykłego windowsowego notatnika. Czyli że w jednym skrypcie mam zmienić na 1000 a w drugim np. na 2000?
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty876
Propsy282
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Na jakąś większą liczbę, po prostu Rtn_Start_5000 taka nazwa funkcji jest w obcu skryptach. Każdy NPC inna nazwa, np NPC 1 Rtn_Start_5000, NPC 2 Rtn_Start_5001. To najczęstszy błąd jaki laiki popełniają :lol2:
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

WonderiuS
  • Gość
No to ja już tak mam zrobione w 1 NPC: 6000, a w 2 NPC: 6001.
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty876
Propsy282
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Chyba jednak nie skoro wyświetla się ten błąd =)
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

WonderiuS
  • Gość
Dokładnie sprawdzałem każdy szczegół i wszystko jest poprawnie, jeszcze raz daję te skrypty NPC:

1. instance EBR_6000_Lumbermil (Npc_Default)
{
//Generated by NPC Maker
//----------Info ogolne----------

name = "Lumbermil";
Npctype = Npctype_Main;
guild = GIL_EBR;
level = 30;
voice = 11;
id = 6000;

//----------Statystyki----------

attribute[ATR_STRENGTH] = 150;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 130;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 0;
attribute[ATR_MANA] = 0;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 1000;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 1000;

//----------Wyglad----------

Mdl_SetVisual (self,"HUMANS.MDS");
Mdl_ApplyOverlayMds (self,"Humans_Arogance.mds");
Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_naked0",0, 2,"Hum_Head_Pony",1, 2,EBR_ARMOR_H);
B_Scale (self);
Mdl_SetModelFatness(self,1);

//----------Umiejetnasci----------

Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_1H,2);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_2H,2);

//----------Ekwipunek----------
EquipItem (self, ItMw_2H_Sword_Light_03);
CreateInvItems  (self,ItFoLoaf,1);
CreateInvItems  (self,ItForice,1);
CreateInvItems  (self,ItFoCrawlersoup,1);
CreateInvItems  (self,ItMijoint_3,1);
CreateInvItems  (self,ItMiNugget,21);

//----------Pozostale----------
fight_tactic = FAI_HUMAN_Master;
daily_routine = Rtn_start_6000;
//Generated by Gothic NPC Maker
};
FUNC VOID Rtn_start_6000 ()
{
TA_Ebr_HangAround (7,00,22,00,"EBR_THRONE");
TA_Ebr_HangAround (22,00,7,00,"EBR_THRONE");
};

2. instance GRD_6001_Skrzypek (Npc_Default)
{
//Generated by Gothic NPC Maker

//----------Info ogolne----------

name = "Skrzypek";
Npctype = Npctype_Main;
guild = GIL_GRD;
level = 28;
voice = 7;
id = 6001;

//----------Statystyki----------

attribute[ATR_STRENGTH] = 145;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 105;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 0;
attribute[ATR_MANA] = 0;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 800;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 800;

//----------Wyglad----------

Mdl_SetVisual (self,"HUMANS.MDS");
Mdl_ApplyOverlayMds (self,"Humans_Militia.mds");
Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_naked0",0, 1,"Hum_Head_Fighter",81, 1,GRD_ARMOR_I);
B_Scale (self);
Mdl_SetModelFatness(self,1);

//----------Umiejetnasci----------

Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_1H,2);

//----------Ekwipunek----------
EquipItem (self, ItMw_1H_Sword_Long_05);
CreateInvItems  (self,ItFoLoaf,1);
CreateInvItems  (self,ItForice,1);
CreateInvItems  (self,ItFo_Potion_Health_03,3);

//----------Pozostale----------
fight_tactic = FAI_HUMAN_Strong;
daily_routine = Rtn_start_6001;
//Generated by Gothic NPC Maker
};
FUNC VOID Rtn_start_6001 ()
{
TA_GuardPalisade (7,00,22,00,"OC_GUARD_PALISSADE");
TA_GuardPalisade (22,00,7,00,"OC_GUARD_PALISSADE");
};
 

WonderiuS
  • Gość
Sorry, za kolejnego posta, ale to dla mnie ważne! Albo nie zrobiłby ktoś tego skryptu poprawnie? Bo jak widać NPC Maker robi dużo błędów!
 

maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty452
Propsy1
  • Użytkownicy
Na pewno nie masz w folderze Story/NPC dajmy na to poprzedniej wersji postaci? Tej, gdzie rutyna była 5000, bo w starym skrypcie miałeś je dwie.
 
Spoiler

WonderiuS
  • Gość
Te dwa skrypty NPC mam w Story/NPC. No a może zrobić nowy skrypt? I od razu dać 6000, albo 2000?
 

Levy

Levy

Użytkownicy
posty61
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Tak zrób. Stwórz nowego npc którego ID napewno nigdzie indziej się nie będzie powtarzało bo wygląda na to że jeszcze inny npc ma takie samo id jak ten
 

WonderiuS
  • Gość

WonderiuS
Gość

Błąd NPC
#19 2010-01-06, 15:47(Ostatnia zmiana: 2010-01-07, 15:34)
Eh, dalej nie działa! Zrobiłem nowe skrypty i to samo! Ten sam błąd!

Sorry za kolejnego posta, ale mógłby mi ktoś zrobić ten skrypt NPC'a? Bo sam nie daję rady a chcę ukończyć mojego moda.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry