Dodawanie obiektów do Gothica w 3ds 4818 9

O temacie

Autor sebinho

Zaczęty 24.02.2008 roku

Wyświetleń 4818

Odpowiedzi 9

sebinho

sebinho

Użytkownicy
posty339
Propsy44
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam świat, w którym wstawiłem już drzewa, i kilka budynków. Chciałbym dodać teraz obiekt, który jest za duży, i w Spacerze go nie wstawię. I tutaj pojawia się moje pytanie: Co zrobić, żeby wstawić ten obiekt, ale nie wstawiać od nowa drzew i budynków? Jest to w ogóle możliwe? Z góry dzięki za odpowiedź :D
 

Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444
Musisz dodać ten obiekt do mesh'a świata, ale nie wiem, czy jest to możliwe, bez utraty vobów, choć coś mi świta, że jednak się da.
 

sebinho

sebinho

Użytkownicy
posty339
Propsy44
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Właśnie chce do mesha, tylko że drzewa itd znikają i w tym problem :D
 

Keretsel

Keretsel

Użytkownicy
posty312
Propsy10
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
A więc tak: Operację robisz na meshu który pobrałeś!! Później gdy jest on już zmodyfikowany otwierasz zen. I kompilujesz go BEZ opcji editor mod. Świat się zaktualizował i już! Napiszę tutka
 

sebinho

sebinho

Użytkownicy
posty339
Propsy44
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zrobiłem tak i wyszło coś takiego --> http://img233.imageshack.us/img233/3039/screen0009gn1.jpg Coś źle zrobiłem?
 

Krolik

Krolik

Użytkownicy
posty373
Propsy167
  • Użytkownicy
Mozliwe ze usunales polygony, w 3ds'ie czy co tam uzywasz. albo wleciales w "sciane".
 

sebinho

sebinho

Użytkownicy
posty339
Propsy44
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie wydaje mi się, żebym usuwał cokolwiek... O jakiej ścianie mowa?
 

Keretsel

Keretsel

Użytkownicy
posty312
Propsy10
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Albo przesunołeś nieco świat. Po prostu gra wyczytała to co masz w 3dsie.
 

Krolik

Krolik

Użytkownicy
posty373
Propsy167
  • Użytkownicy
Mowiac sciana, mialem na mysli teren(tzn. pod mesha, a ze na txt nie masz zaznaczonego 2-sides to wyglada jakby nic tak nei bylo.
 

sebinho

sebinho

Użytkownicy
posty339
Propsy44
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ja robie tak: otwieram mesha, dodaje to co mam dodać i exportuje do Gothic 3ds. Później jak to otwieram, to jest ze 3 razy większe. Skaluje do 'oryginalnych' rozmiarów i jeszcze raz exportuje. Jednak efekt jest taki jaki widać na screenie ;/
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry