W G2NK nie da się zrobić warunku:
if (nazwazadania == LOG_RUNNING) ani failed ani żadne inne
Ja próbowałem to zrobić i nie działa.
Aby to zadziałało trzeba zrobić coś takiego. W pliku "LOG_Constants_Mattes.d" dodajemy :
const string TOPIC_zadanko = "Zadyma w porcie" // Nie muszę chyba tłumaczyć co to znaczy, jak ktoś nie wie to niech obejrzy poradniki czipa17 na YT.
Teraz wchodzimy do pliku: "B_CloseTopics_Mattes.d" i dodajemy linijkę:
B_CloseTopic (TOPIC_zadanko, MIS_zadanko,0,3);
Oznacza to, że jeżeli nie wykonamy tego zadania przed przejściem do 3 rozdziału, to zniknie ono z okna misji.
Teraz wchodzimy do pliku: "Story_Globals.d" i dodajemy linijkę:
var int MIS_zadanko;
Dopiero teraz możemy dodać następujący warunek w dialogu:
if (MIS_zadanko == LOG_RUNNING)
Inaczej nie działa. Gdy wpisałem nazwe topicu z constants_Mattes wyskakiwały błędy przy reparsowaniu skryptów.