Jak ruszyć np kołowrotem za pomocą skryptu 3102 5

O temacie

Autor sebastiansok

Zaczęty 23.09.2009 roku

Wyświetleń 3102

Odpowiedzi 5

sebastiansok

sebastiansok

Użytkownicy
posty93
Propsy1
  • Użytkownicy
//del
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!

Tasilvar

Tasilvar

Użytkownicy
zwykły user
posty264
Propsy17
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • zwykły user
Przeszukaj plik B_Kapitelwechsel...

Tu masz coś..
B_ExchangeRoutine (GRD_228_Gardist, "FMTaken"); //Hinteres Tor
B_ExchangeRoutine (GRD_230_Gardist, "FMTaken"); //Haupttor
B_ExchangeRoutine (GRD_280_Gardist, "FMTaken"); //Inneres Tor
 

sebastiansok

sebastiansok

Użytkownicy
posty93
Propsy1
  • Użytkownicy
//del
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Znalazłem takie coś, może jakoś to wykorzystasz, plik GateTrigger.d:
Cytuj
func int On_OCC_GATE_Trigger ()
{
   PrintDebugNpc (PD_TA_CHECK,"On_OCC_GATE_Trigger");
          
   var C_Npc wache;
   wache = Hlp_GetNpc (Grd_213_Torwache);
    wache.aivar[AIV_TRIGGER3] = 1;
       
    wache = Hlp_GetNpc (Grd_212_Torwache);
    wache.aivar[AIV_TRIGGER3] = 1;
};

func int On_OCR_NORTHGATE_Trigger ()
{
   PrintDebugNpc (PD_TA_CHECK,"On_OCR_NORTHGATE_Trigger");
   var C_Npc wache;
   wache = Hlp_GetNpc (Grd_216_Torwache);
   wache.aivar[AIV_Trigger3] = 1;
   
   wache = Hlp_GetNpc (Grd_217_Torwache);
   wache.aivar[AIV_Trigger3] = 1;
};

func int On_OCR_MAINGATE_Trigger ()
{
    PrintDebugNpc (PD_TA_CHECK,"On_OCR_MAINGATE_Trigger");
       
    var C_Npc wache;
    wache = Hlp_GetNpc (Grd_215_Torwache);
    wache.aivar[AIV_Trigger3] = 1;
   
   wache = Hlp_GetNpc (Grd_214_Torwache);
    wache.aivar[AIV_Trigger3] = 1;
};

func int On_OCC_BARONSDOOR_Trigger ()
{
    PrintDebugNpc (PD_TA_CHECK,"On_OCC_BARONSDOOR_Trigger");
       
    var C_Npc wache;
    wache = Hlp_GetNpc (Grd_218_Gardist);
    wache.aivar[AIV_Trigger3] = 1;
   
   wache = Hlp_GetNpc (Grd_245_Gardist);
    wache.aivar[AIV_Trigger3] = 1;
};

Możesz też jakoś zrobić, aby dany NPC po prostu użył kołowrota za pomocą AI_UseMob.
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

sebastiansok

sebastiansok

Użytkownicy
posty93
Propsy1
  • Użytkownicy
//del
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Cytuj
że je widać ale przełazić można przez nie

Ustawiłeś dla Voba kolizję?

Nie ustawiaj Voba, bo dachy i ściany będą przeciekać. Niestety nie wiem jak zrobić, aby wszystko było dobrze.
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry