[G1] Golden Mod PL 68787 50

O temacie

Autor Mannelig

Zaczęty 15.02.2008 roku

Wyświetleń 68787

Odpowiedzi 50

Drakon1590

Drakon1590

Użytkownicy
posty115
Propsy82
Profesjabrak
  • Zbanowany

Drakon1590

[G1] Golden Mod PL
#40 2014-06-27, 00:49(Ostatnia zmiana: 2014-06-27, 20:13)
Przypomniałem sobie, że miałem napisać wszystkie niedociągnięcia tego moda jakie zauważyłem, więc postaram się to teraz zrobić. Wcześniej wymieniłem już te najpoważniejsze błędy (i chyba kilka mniej poważnych), ale poza nimi jest jeszcze kilka drobnic, które mogłyby zostać poprawione.

1. Gdy zabieramy się za zadanie "Nowy Dom dla Kyle'a", mamy do wyboru dwa rozwiązania tego zadania. Jeśli wybierzemy rozwiązanie, w którym musimy przekonać Wrzoda do zmiany domu, to niezależnie od tego, czy wcześniej z nim gadaliśmy i go pobiliśmy za upierdliwość, czy też nie, to i tak jeśli po wykonaniu tego zadania porozmawiamy z nim, o jego nowej chacie, to po zakończeniu rozmowy zaczepi nas i będzie chciał z nami chodzić, jak to on. Problem polega na tym, że jeśli już wcześniej się do nas przyczepił i go pobiliśmy, to teraz będzie za nami łaził niezależnie od tego, ile razy skopiemy mu tyłek i już nigdy się od nas nie odczepi (chyba że go zabijemy). Jeśli jednak wcześniej z nim nie rozmawialiśmy, a co za tym idzie nie mieliśmy jeszcze okazji skopać mu tyłka, to teraz gdy to zrobimy wróci do swojej starej chaty, zamiast do nowej. Kyle natomiast nawet po wykonaniu tego zadania zaczepia nas ilekroć się do niego zbliżymy i wrzeszczy żebyśmy nie przechodzili przez jego chatę, jak on zwykł to robić, gdy był jeszcze w swoim starym domu.

2. Zadanie "Gilbert" (opis zadania zamieszczę poniżej) jest niedopracowane, gdyż przebieg zadania jest dość chaotyczny. Należy zacząć od tego, że w zadaniu mamy porozmawiać z kilkoma osobami, gdyż naszym zadaniem jest przeprowadzenie śledztwa w celu odnalezienia cennego przedmiotu, który Gilbert ukradł Thorusowi. Jednak już sama rozmowa z Gravo jest źle zrobiona, ponieważ już przy pierwszej rozmowie podaje nam bardzo ważną informację, czyli gdzie Gilbert pracował zanim dopuścił się tego haniebnego czynu, a przecież to pozbawia nas całej przyjemności przeprowadzania śledztwa. Tę informację powinniśmy od niego uzyskać dopiero pod koniec zadania, by po jej uzyskaniu skierować się do tego miejsca, a tym samym zawęzić pole poszukiwań. Następną rzeczą jest rozmowa ze strażnikami (Fletcher, Bloodwyn, Szakal, Stone i Skip), którzy mogą nam udzielić informacje na temat tego, co Gilbert ukradł Thorusowi i ewentualnie na temat samego Gilberta. Z jednej strony jest to część śledztwa, ale z drugiej strony nie ma żadnego w tym sensu. Absolutnie niczego pomocnego się od nich nie dowiadujemy, nawet Skip jedynie potwierdza, że zna Gilberta, i że ten pracował kiedyś w kuźni. A do tego brakuje konsekwencji w samych rozmowach, nie ma żadnej ustalonej kolejności, z kim po kim mamy rozmawiać i to tyczy się ogólnie całego zadania, a nie tylko strażników. Całe zadanie powinno zostać poprawione, gdyż jedyne, co jest w nim pewne, to to, że mamy coś znaleźć, co kiedyś Gilbert ukradł Thorusowi i praktycznie bez żadnych podpowiedzi trzeba się domyślić, gdzie tego szukać.

3. W trakcie rozmowy z Cor Kalomem, związanej z zadaniem "Wydzielina z wnętrzności pełzaczy", gdy oddajemy mu owe wnętrzności pełzaczy, ten mówi nam, że możemy wybrać sobie jeden z jego najlepszych eliksirów. Oczywiście chodzi mu, o miksturki dodające jakiś atrybut na stałe. Problem w tym, że w oryginalnym Gothicu nie mówił tego, a poza tym zamiast faktycznie dać nam wybór, daje nam trzy zwykłe miksturki przywracające manę. I jakby tego jeszcze było mało, ten problem dotyczy też innej kwestii, ale tym razem chodzi o kwestię związaną z oddaniem czegoś, za co powinniśmy dostać taki wybór (tylko nie pamiętam za co, chyba jaja pełzaczy, ale nie jestem pewien), lecz niestety tym razem Kalom nawet nic nie mówi na ten temat.

Ogólnie mod potrzebuje dopracowania, jak nieoszlifowany diament szlifu, niestety nic więcej już sobie nie przypomnę.


Opis zadania: "Gilbert"
Gdy odnajdziemy Gilberta i z nim porozmawiamy, powinniśmy skierować swe kroki do Starego Obozu i porozmawiać z Gravo, ten powie nam, żebyśmy porozmawiali z Thorusem, ale poza tym może nam od razu co nieco powiedzieć na temat Gilberta (niestety jak na ten etap zadania zdecydowanie za dużo się od niego dowiadujemy, lepiej byłoby, gdybyśmy rozmawiali z nim o tym wszystkim znacznie później). Thorus nie będzie przyjemnym rozmówcą, gdyż pod koniec rozmowy każe nam odnaleźć to, co ukradł mu Gilbert, a jeśli mu odmówimy - no cóż powiedzmy, że składa nam propozycję nie do odmówienia. Thorus kazał nam znowu porozmawiać z Gilbertem, więc znowu się do niego udajemy i po rozmowie jesteśmy zmuszeni z nim walczyć, gdyż ten nie ucieszył się na wieść, iż Thorus kazał nam odszukać skradziony przedmiot. Po walce zabieramy klucz, który Gilbert ma przy sobie i rozmawiamy z nim o tym, co ukradł Thorusowi, lecz Gilbert woli nam nic nie mówić. Znowu udajemy się do Thorusa i mówimy mu, że znaleźliśmy tylko ten klucz, a on mówi, że nie interesuje go jakiś tam klucz i mamy odnaleźć jego własność. Idziemy więc porozmawiać o tym z Gravo, który mówi nam, żebyśmy porozmawiali ze strażnikami w Starym Obozie i tak też robimy. Strażnicy, z którymi musimy porozmawiać to kolejno Fletcher, Bloodwyn, Szakal, Stone i Skip. Po rozmowie ze Skipem podchodzimy do zamkniętych drzwi do schowka, które znajdują się na prawo od niego i otwieramy je kluczem, który znaleźliśmy przy Gilbercie. Teraz wystarczy otworzyć wytrychem obie skrzynie, które znajdują się w środku, zabrać ich zawartość, a następnie pójść z powrotem do Thorusa i oddać mu jego pierścień, który znaleźliśmy w jednej ze skrzyń. Tak właśnie się kończy to zadanie, za które dostajemy całkiem sporo doświadczenia, nieco bryłek rudy od Thorusa i zachowujemy pozostałe przedmioty z obu skrzyń ze schowka Gilberta w kuźni, które są łącznie całkiem sporo warte. Zadanie jest niedopracowane więc większość z tego, co tu napisałem można nawet pominąć.
 

MrDedziu

MrDedziu

Użytkownicy
posty8
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Witam.

Otóż po paru latach postanowiłem odświeżyć Golden Moda do pierwszej części gry, zwłaszcza, że w końcu został naprawiony i w końcu można go przejść. Pamiętam też, że otrzymywało się zadanie od Quentina, które polegało na zabiciu Bullita i przyniesieniu jego dokumentów. Niestety teraz nie dostaję tego zadania. Mam 10 poziom i jeszcze nie należę do żadnego Obozu, lecz chciałbym przyłączyć się do Starego, co może być problematyczne, ponieważ wtedy Quentin i jego banda nas atakują z marszu. Czy aby otrzymać to zadanie trzeba spełnić jakieś wymagania czy po prostu w późniejszym rozdziale się je otrzymuje?
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Witam.

Otóż po paru latach postanowiłem odświeżyć Golden Moda do pierwszej części gry, zwłaszcza, że w końcu został naprawiony i w końcu można go przejść. Pamiętam też, że otrzymywało się zadanie od Quentina, które polegało na zabiciu Bullita i przyniesieniu jego dokumentów. Niestety teraz nie dostaję tego zadania. Mam 10 poziom i jeszcze nie należę do żadnego Obozu, lecz chciałbym przyłączyć się do Starego, co może być problematyczne, ponieważ wtedy Quentin i jego banda nas atakują z marszu. Czy aby otrzymać to zadanie trzeba spełnić jakieś wymagania czy po prostu w późniejszym rozdziale się je otrzymuje?
Musisz należeć do Nowego Obozu i pogadać z Gornem.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

MrDedziu

MrDedziu

Użytkownicy
posty8
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy

MrDedziu

[G1] Golden Mod PL
#43 2015-03-29, 23:51(Ostatnia zmiana: 2015-03-30, 00:02)
Chyba nie, bo właśnie zrobiłem tak na innym sejwie i jedyną opcję jaką mam u Gorna to HANDEL. Dodam, że mam drugi rozdział i jestem najemnikiem.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Jak masz save to sprobuj jeszcze podczas gdy jestes szkodnikiem. Musisz zanieść liste z testu zaufania do Laresa, pozniej do Diego, pozniej znow do Laresa isc aby sie dowiedziec, ze konwoj zostal juz obrabowany i isc do Gorna otrzymać towary, wtedy powinna pokazac sie ta opcja. Jak nie to nie wiem.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

MrDedziu

MrDedziu

Użytkownicy
posty8
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Tak też zrobiłem, próbowałem różnych opcji. Quentin stoi pod Starą Kopalnią i nie ma z nim żadnego dialogu, wraca do siebie tylko jak się przyłączę do SO. Być może to zadanie zleca później, np. w 3 rozdziale by nie za szybko zdobyć tyle rudy jak i ten pancerz.
 

Argoth

Argoth

Użytkownicy
posty9
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Czy jest obecnie jakas wersja golden moda bez buga z Ulu mulu?
 

Nefario

Nefario

Użytkownicy
Bractwo Gothic'a
posty410
Propsy436
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothic'a
Nie wiem czy ta wersja akurat poprawia bug z Ulu-Mulu, ale jest poprawiona wersja Golden Moda z 2014 na naszym forum:
https://bractwogothica.pl/thread-398-post-5817.html#pid5817
 

Argoth

Argoth

Użytkownicy
posty9
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Dzięki, poza tym zastanawiam sie czy lepszy bedzie golden mod czy moze patch 1.2 jakies rady?
 

bgm22

bgm22

Użytkownicy
posty1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak znaleźć rośliny do specjalnego eliksiru CorKaloma którego się uczymy? Brakuje mi rośliny Velais
 

DawidT

DawidT

Użytkownicy
posty117
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Hej, zauważyłem że ponoć poprawiono tego Golden Moda. Myślicie, że warto w niego pograć? Czy raczej już Ludzie z Górniczej Doliny to jedyne słuszne rozszerzenie (obecnie)?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry