[G1] Golden Mod PL 41055 28

O temacie

Autor Mannelig

Zaczęty 15.02.2008 roku

Wyświetleń 41055

Odpowiedzi 28

Mannelig

Mannelig

Użytkownicy
posty5
  • Użytkownicy

Mannelig

[G1] Golden Mod PL
2008-02-15, 13:58(Ostatnia zmiana: 2018-07-22, 23:33)
  • Nazwa: Golden Mod
  • Twórca: RGMT
  • Tłumaczył: Herr Mannelig
  • Dostępne wersje językowe: rosyjska, angielska, polska.
  • Gra: Gothic I
  • Długość: średni
  • Premiera: 2006
  • Premiera spolszczenia: 14.02.2008
  • Opis:

Mod przywracający powycinane fragment Gothic'a I. Możesz teraz atakować wolną kopalnię ze strażnikami, zostać guru, warzyć mikstury, chodzić po opuszczonej kopalni i robić wiele innych rzeczy.

Instaltor: https://www.dropbox.com/s/v36bgijoce1dwxi/GoldenMod%202.92%20PL.exe?dl=0
Archiwum: https://www.dropbox.com/s/4llo5vm69rab754/GoldenMod%202.92%20PL.rar?dl=0[/list]
 

necroii

necroii

Użytkownicy
posty10
  • Użytkownicy
Witam. Mam jedno pytanie, otóż: Jak zostać Guru w tym modzie?
Proszę o odpowiedź.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7706
Propsy5229
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
O ile pamiętam możesz to zrobić dopiero kiedy uzdrowionemu Y'Berionowi dostarczysz po kilku questach od niego jakiś błogosławiony pierścień. Dzieje się to nieco później niż następował choćby zwykły awans na maga w innych obozach, trzeba czekać. W każdym razie załatwiasz to z Y'berionem i chyba nie możesz wcześniej zostać strażnikiem świątynnym.

necroii

necroii

Użytkownicy
posty10
  • Użytkownicy

necroii

[G1] Golden Mod PL
#3 2009-10-17, 21:04(Ostatnia zmiana: 2009-10-17, 21:08)
Aha, dziękuję. Pytam się bo właśnie mogę zostać Strażnikiem i nie wiedziałem co zrobić  :lol2:

Zamykam,
Avallach
 

tazinjo

tazinjo

Użytkownicy
posty6
Propsy2
  • Użytkownicy

tazinjo

[G1] Golden Mod PL
#4 2010-04-27, 21:48(Ostatnia zmiana: 2014-06-25, 00:13)
Trochę przesiedziałem na Golden Modzie i postanowiłem stworzyć taki mini poradnik do niektórych zadań. Niestety początkowo bardzo zadowolony z Moda, pod koniec gry bardzo się zawiodłem. Otóż zaraz wyjaśnię czemu, tymczasem mini-poradnik.

Od razu zaznaczam, że to nie wszystkie misje. Z czasem postaram się dopisywać kolejne, mam nadzieje, że uda mi się wyłapać wszystkie.

Nowy dom dla Kyle'a.

Zaproponowałeś Kyle'owi nowy dom, po tym jak oznajmił, że przez jego chatkę wszyscy przechodzą, nie dając spokoju. Najlepszym patentem dla niego będzie opuszczona chata Dusty'iego. Wystarczy mu o tym powiedzieć. Zadanie możemy wykonać dopiero po wykonaniu zadania "Nowi wyznawcy dla Bractwa".

Kłopot Fletcher'a.

Zadanie dostaniemy dopiero po odnalezieniu Neka. Fletcher jest winny Scatty'iemu sporą sumkę rudy. Aby załatwić jego problem wystarczy na arenie w Starym Obozie postawić na siebie w walce z Gor Hanisem. Jeśli wygramy, idziemy do Scatty'iego po rudę i po rozmowie z Fletcherem automatycznie zadanie zostanie wykonane.

Zioła dla Y'Beriona.

Zadanie o tyle się zmienia, że tym razem nie wystarczy nazbierać ziół. Kiedy wręczymy pięć ziół leczniczych Cor Angarowi, ten poprosi nas o przygotowanie mikstury. Jeśli nauczyliśmy się już alchemii, tworzymy miksturę przy najbliższym stole alchemicznym. Jeśli nie umiemy alchemii, idziemy do Fortuno (ten, który daje nam codzienną porcję ziela), który po kilkunastu sekundach wręczy nam napój. Po jego stworzeniu, wręczamy go Angarowi - zadanie wykonane.

Posiłki dla Gorna.

Po odbiciu Wolnej Kopalni, Gorn prosi nas o przysłanie posiłków. Wystarczy pogadać z Lee i wrócić do Gorna, a zadanie zostanie wykonane.

Przejście przez góry.

Zadanie dostajemy od Lee oraz Gorna po odbiciu Wolnej Kopalni. Musimy odnaleźć ścieżkę z Gornem, którą pokonali Strażnicy ze Starego Obozu. Ścieżka jest zaraz po lewej stronie na wprost Wolnej Kopalni, gdzie przesiadywało stado Brzytwiaków podczas podróży z Gornem w celu odbicia ów Kopalni. Idziemy z nim na sam koniec stoku, rozmawiamy i udajemy się do Lee, który zakańcza zadanie.

Jaskinia bandytów.

Jeden z bandytów broniących wejście do magazynu wyżalił nam się, że chłopcy nie dostają wystarczającej ilości łupów. Aby rozwiązać problem, należy popytać się bandytów, który z nich również popiera tą tezę. Przygotuj się na minimum 2 walki z poszczególnym bandytą, ponieważ nie każdy uważa, że Quentin jest nie hojny.

Dokumenty dla Quentina.

Szef bandytów prosi nas o zabicie Bullita (tego, który w scence początkowej ochrzcił nas pięścią) i przyniesieniu mu jego dokumentów. Wystarczy udać się do Starego Obozu, wewnętrznego pierścienia. Bullit przesiaduje w komnacie zaraz po prawej stronie od wejścia do pierścienia w kantorku. Po zabiciu go zabieramy mu klucz do skrzyni i otwieramy ją po lewej stronie od biurka. Zabieramy dokumenty i wręczamy Quentinowi. Nagrodą jest pancerz, którego zabrakło w podstawce (Pancerz Straży Królewskiej).

UWAGA: Najlepiej dokumenty zabrać od razu, ponieważ po zabiciu Bullita i nie zwłocznym wyjściu z Obozu, może się stać tak, że dokumenty zniknął po ich zabezpieczeniu i wtedy quest będzie awykonalny.

Pomoc Guru.

Zadanie dostajemy od Saturasa, kiedy dowiaduje się, że Magowie Ognia zostali zamordowani. Wystarczy porozmawiać z Y'Berionem, który zgodzi się pomóc, a następnie z Saturasem a zadanie zostanie wykonane.

Amulet Y'Beriona.

Zadanie dostajemy od Jaśnie Oświeconego po zostaniu Guru bractwa. Najpierw należy udać się do Baal Namiba i wypytać go o Nowicjuszy. Powie nam, że Nowicjusze zbiegli do Starego Obozu.
UWAGA: Zadania jeszcze nie rozgryzłem. Kiedy się uda, zrobię edit posta.

Klęska Kosy.

Kosę znajdujemy na drodze od Aidana do wejścia do Nowego Obozu. Powiadamia nas o tragedii, po czym najpierw prosi o znalezienie jego topora. Najlepiej po znalezieniu topora, wykupić pełno mikstur życia i many oraz szybkości. Również najlepiej zadania podjąć się po pierwszej wizycie w Świątyni Śniącego, jednak jak kto woli.
(UWAGA: Nie znalazłem jeszcze topora, jednak kod na niego to: blade_axt)
Po oddaniu toporka, idziemy z najemnikiem do Opuszczonej Kopalni (to ta zaraz obok placu wymian). Rozmawiamy z Kosą i przekręcamy kołowrót. W środku czeka nas okołu sześciu Demonów Ognia, kilku Zombie, Pełzacze Wojownicy i Szkielety Wojownicy. Kiedy przedrzemy się przez hordy wrogów, na samym dole kopalni czeka na nas Książę Demonów. Po krótkiej, aczkolwiek treściwej rozmowie demon zaczyna nas atakować. W tym momencie uciekamy, nie walczymy, ponieważ Książę nie reaguje na czary i zwykłą broń białą. Meldujemy o tym Kosie i wynosimy się z kopalni. Na zewnątrz po raz kolejny rozmawiamy z Kosą i teleportujemy się do Saturasa, który zakańcza nasze zadanie.

Te ważniejsze rzeczy:

- jak na razie odkryłem, że alchemii prawdopodobnie można nauczyć się tylko od Cor Kaloma będąc w Sekcie, kosztuje 10 LP

- Y'Berion nie został zabity przez kamień ogniskujący, znajdziesz go w Świątyni od razu wyleczeniu go przez Angara. Może nas nauczyć 5 Kręgu tuż po zostaniu Guru, krąg ten jest oznaką "odkrycia prawdziwej natury Śniącego".

- Guru możemy zostać tylko od IV Rozdziału (nie musimy pozostawać Nowicjuszem, śmiało możemy przyłączyć się do straży, a potem zostać Guru, nikt nie nakłania nas do zostania Guru, sami podejmujemy tą decyzję w trakcie rozmowy z Jaśnie Oświeconym)

- jeśli dostaniemy pozwolenie na wejście do magazynu bandytów, znajdziemy tam posążek, którym otworzymy Świątynie Śniącego bez wzbudzania uwagi Szamanów

Odkryte bugi przeze mnie w wersji 2.92 PL:

- nie można wyuczyć się Kręgu 6
- nie można dokończyć zadania z Ulu-Mulu, Tarrok po prostu nam go nie wręcza mimo, że dajemy mu składniki
- w gnieździe pełzaczy w Starej Kopalni, w Wieży Xardasa i w starej Fortecy gra przymula (jak co to nie wina kompa, GTAIV na full max, roz. 1280x1024)
- wiele literówek, kilka nie przetłumaczeń, prawdopodobnie wycięto parę dialogów

PODSUMOWANIE:

Tematu nie założyłem bo chciałem pochwalić się jakąkolwiek spostrzegawczością czy sprytem, że udało mi się przejść parę questów. Moje prośby do was brzmią następująco:
- jeśli ktoś zna inne questy i wie jak je przejść, pisać !
- jeśli ktoś zna się na moddingu, kieruję z prośbą o wspólne poprawienie moda
- jeśli ktoś uważa inaczej w związku z bugami, poradami, czy przechodzeniem questów, pisać !
- jeśli ktoś grał w wersję ruską, bądź angielską i nie znalazł takich bugów, pisać ! Może to wina spolszczenia.

Mam nadzieję, że pomogłem i że i wy pomożecie.
 

Winters07

Winters07

Użytkownicy
Tkacz Magii
posty65
Propsy25
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Tkacz Magii

Winters07

[G1] Golden Mod PL
#5 2014-03-31, 22:04(Ostatnia zmiana: 2014-04-25, 17:03)
Znalazłem takie bugi w polskiej wersji:
-Lester przycina się po rozmowie z nim jak przekonać Ball Naniba do rozmowy z nami , przez nie da się go przekonać.( Coś nie tak jest dziennikiem . Wzmianka o przekonaniu Balla pojawia się wcześniej od informacji , żeby pogadać o tym z Lesterem kiedy oddalimy się od Guru ) - Jest to błąd sporadyczny , ale może wystąpić.
- Mikstura , która ma dać max 5 many daje 3 zręczności.
Ogólnie wydaję mi się , że to wina spolszczenia , ale mogę się mylić .
 
Przyszłość jest niepewna , więc lepiej stawiaj jej warunki , inaczej ona postawi je Tobie.

Drakon1590

Drakon1590

Użytkownicy
posty116
Propsy82
Profesjabrak
  • Zbanowany

Drakon1590

[G1] Golden Mod PL
#6 2014-04-07, 21:20(Ostatnia zmiana: 2014-06-09, 02:15)
Nowy dom dla Kyle'a.

Zaproponowałeś Kyle'owi nowy dom, po tym jak oznajmił, że przez jego chatkę wszyscy przechodzą, nie dając spokoju. Najlepszym patentem dla niego będzie opuszczona chata Dusty'iego. Wystarczy mu o tym powiedzieć. Zadanie możemy wykonać dopiero po wykonaniu zadania "Nowi wyznawcy dla Bractwa".

Błędnie opisałeś tę misję. Misja ta ma swoje dwa rozwiązania. Pierwsze z nich już opisałeś, jednak dostaje się za nie jedynie doświadczenie, gdyż jest to krótko mówiąc rudera, ale mimo wszystko pomogliśmy mu.

Drugie rozwiązanie możemy śmiało wykonać tuż po tym, jak tylko po raz pierwszy wejdziemy do starego obozu. Mianowicie jeśli wybierzemy odpowiednią kwestię dialogową związaną z tym zadaniem, to Kyle powie nam, że możemy spróbować przekonać Wrzoda do zamiany domu. Jeśli tak zrobimy, a następnie wrócimy do Kyle'a by poinformować go o naszym sukcesie, to dostaniemy, jak w przypadku pierwszej opcji, 250 punktów doświadczenia, a dodatkowo kościany łuk. Także to jest najlepsze rozwiązanie tego zadania.

- Mikstura , która ma dać max 5 many daje 3 zręczności.
Ogólnie wydaję mi się , że to wina spolszczenia , ale mogę się mylić.

No i się mylisz, bo to wina samego Golden moda. Sprawdzałem to, gdy na to natrafiłem. Okazało się, że gra na Golden modzie źle czyta informacje, która mikstura, daje który bonus.

Edit: Skreślony tekst to była najzwyklejsza w świecie pomyłka z mojej strony. Sprawdziłem to niedawno jeszcze raz, to oczywiście jest błąd wynikający bezpośrednio z kiepsko wykonanego spolszczenia, opartego na zabugowanym zangielszczeniu.
 

Winters07

Winters07

Użytkownicy
Tkacz Magii
posty65
Propsy25
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Tkacz Magii
Jeśli ktoś nie wie , to informuję , że Drużyna Spolszczenia ( DS ) ma na uwadze pracę nad rozwinięciem Golden Moda poprzez dodanie do niego innego moda : Naród Minetala , dodając do tego własne pomysły . Wydaję mi się , że pomysł jest bardzo ciekawy , jednak problemy z właściwym Golden Modem trzeba nadal wyszukiwać , bo może przydać to się przydać , albo DS , albo zwykłemu graczowi by wiedział na co ma uważać .
 
Przyszłość jest niepewna , więc lepiej stawiaj jej warunki , inaczej ona postawi je Tobie.

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6333
Propsy2471
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Nie, to nie tak. Naród Minetala to jest rozbudowany mod do Gothic 1 ktory juz zawiera Golden Moda, poprawiona wersje.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Winters07

Winters07

Użytkownicy
Tkacz Magii
posty65
Propsy25
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Tkacz Magii
Ale jednak błędów nadal trzeba szukać . Tylko to trochę dziwne. Czytałem na temat Narodu Minetala i nie znalazłem informacji o tym , że jest połączony z Golden Modem , ale mogłem to przeoczyć.
 
Przyszłość jest niepewna , więc lepiej stawiaj jej warunki , inaczej ona postawi je Tobie.

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6333
Propsy2471
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuje Ahnbaela z wypowiedzi w dziale Global Mod Pl, w temacie "Inne plany grupy":


Cytuj
Z przyjemnością informuję że mamy na oku następny wielki projekt. Zamierzamy podjąć się polonizacji znacznie ulepszonej wersji moda "Narod Minetala" zawierającej w sobie dodatkowo Golden Mod i nowe questy i postacie dodane wraz z połączeniem. Autorem mixa jest CERBERBOSS. Modyfikacja będzie wielkim rozszerzeniem fabuły Gothica 1
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Winters07

Winters07

Użytkownicy
Tkacz Magii
posty65
Propsy25
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Tkacz Magii
I tak wychodzi na to samo :D . Nieważne . Powtarzam jak ktoś znajdzie jakieś błędy , bugi i inne komplikacje niech podaje , bo to może się przydać.
 
Przyszłość jest niepewna , więc lepiej stawiaj jej warunki , inaczej ona postawi je Tobie.

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6333
Propsy2471
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
To juz lepiej podawac te bugi i wysylac grupie Druzyna Spolszczenia, skoro maja robic to niech i to poprawia.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Drakon1590

Drakon1590

Użytkownicy
posty116
Propsy82
Profesjabrak
  • Zbanowany
Są dwa zadania, które nie mają wpisu w dzienniku.

W pierwszym z nich mamy dostarczyć mapę kolonii Ratfordowi, którą mamy ukraść Grahamowi, o czym się dowiemy w trakcie rozmowy ze zleceniodawcą. Nagrodą za wykonanie tego zadania jest 5 wytrychów oraz, rzecz jasna, doświadczenie. Co ciekawe, możemy wykonać to zadanie, kupując ową mapę od Grahama, ale wtedy dostaniemy w nagrodę jedynie jedno piwo, co ewidentnie nie jest opłacalnym rozwiązaniem.

W drugim zadaniu mamy pomóc Baal Netbekowi w "przekształceniu tego bagna w piękną łąkę". Zadanie jest niezwykle proste. Musimy jedynie znaleźć 2x "Nasienie czerwonego buka" oraz 1x "Nasienie wysokiego dębu". Każde znalezione nasienie oddajemy pojedynczo Netbekowi, za co dostajemy nagrody w postaci roślinek i doświadczenia.

Jest jeszcze błąd, o którym w tym temacie nikt nie napisał, a jest on na tyle poważny, że uniemożliwia dalszą grę w polskiej wersji moda. Mianowicie, chodzi o przejście do drugiego rozdziału. Żeby przejść do drugiego rozdziału bez żadnych komplikacji, należy zapisać grę tuż przed rozmową z Lesterem, której zakończenie rozpoczyna drugi rozdział, i wczytać ten zapis w rosyjskiej wersji moda. Teraz musimy z nim porozmawiać, a po zakończeniu owej rozmowy musimy udać się do Starego Obozu, znaleźć Grima i porozmawiać z nim o koncercie In Extremo, a następnie podejść do sceny, by Steve zapowiedział zespół. Teraz możemy zapisać i wrócić do polskiej wersji moda.
WAŻNA UWAGA!!! Jeśli nie chcecie po rozmowie z Lesterem mieć krzaczków, zamiast porządnego, polskiego wpisu w dzienniku związanego z zadaniem, o jakim ta rozmowa się toczy, to nie możecie w trakcie owej rozmowy wybrać opcji dialogowej, która dodaje nam ten wpis, gdy gracie na rosyjskiej wersji Golden Moda. Nie bójcie się, do rozmowy można wrócić później, gdy już będziemy z powrotem grać w polską wersję moda.
 

Drakon1590

Drakon1590

Użytkownicy
posty116
Propsy82
Profesjabrak
  • Zbanowany

Drakon1590

[G1] Golden Mod PL
#14 2014-05-31, 19:58(Ostatnia zmiana: 2014-07-20, 01:29)
Coraz bardziej zaczyna mnie męczyć ten mod. Ale póki w niego gram, to warto by uzupełniać braki w wymienionych powyżej zadaniach, w razie, gdyby ktoś jeszcze miał ochotę grać w Golden Moda. Jak na razie za wiele nowości nie udało mi się odkryć, ale zawsze coś.

Udało mi się znaleźć topór w zadaniu "Klęska Kosy". Nie jest to jakiś wielki wyczyn, trzeba tylko uważnie się rozglądać. Tak jak mówi nam Kosa, jego topór znajduje się gdzieś w okolicy "Opuszczonej Kopalni". A teraz konkrety. Gdy staniecie obok owej kopalni, to wystarczy, że pójdziecie ścieżką w duł zbocza i dojdziecie do starego drzewa, na którym wisi szkielet jakiegoś nieszczęśnika. Teraz wystarczy, że przeszukacie ten płaski skrawek ziemi w okolicy owego drzewa, a na pewno znajdziecie zgubiony przez Kosę topór.

A na koniec powiem tylko, że wiele błędów, jakich można doświadczyć w rozgrywce, można uniknąć włączając rosyjską wersję moda. Przykładem tego jest Ulu-Mulu. Co prawda jeszcze nie doszedłem do tego momentu w normalnej rozgrywce, ale sprawdziłem to przy okazji, gdy musiałem sprawdzić coś innego na rosyjskiej wersji. Jak się okazało, nie było żadnych problemów z Ulu-Mulu. Także jeśli doświadczycie jakiegoś błędu w zadaniu, to skopiujcie wcześniejszy zapis gry do rosyjskiego folderu z zapisami i uruchomcie rosyjską wersję moda.

EDIT:
Zapomniałem napisać, jak przejść zadanie "Amulet Y'Beriona". Zadanie jest banalne. W trakcie rozmowy z jaśnie oświeconym dowiadujemy się, że powinniśmy zacząć nasze poszukiwania od rozmowy z członkami Bractwa Śniącego. Wystarczy, że udamy się do dwóch osób. Do Fortuna i Baal Namiba. Ten pierwszy mówi nam, że uciekinierzy zapewne ukryli się w Nowym, a ten drugi, że w Starym Obozie. Zadanie polega na tym, że musimy z tych dwóch informacji wywnioskować, iż uciekinierzy znajdują się w kryjówce pomiędzy oboma obozami, która to jest w jaskini pod wodospadem. Gdy porozmawiacie z jednym z nich, to będziecie mieli jedną z trzech opcji dialogowych do wyboru, a tym samym jedno z trzech rozwiązań tego zadania. Pierwsza opcja, to odkupienie amuletu za 500 albo 600 bryłek rudy (nie pamiętam dokładniej). Druga opcja, to szantaż, do którego wykorzystujemy strach nowicjuszy przed ujawnieniem ich miejsca pobytu, za co dostaniemy doświadczenie i pierścień od zaszantażowanego nowicjusza. Jest to rzecz jasna lepsze rozwiązanie, ale nie najlepsze. Trzecia opcja, to walka z oboma nowicjuszami. Wiadomo, za tę opcję dostajemy najwięcej doświadczenia oraz możemy zabrać wszystko co mają przy sobie uciekinierzy. Nie musimy ich zabijać, wystarczy, że skopiemy im tyłki. Teraz wystarczy zanieść amulet Y'Berionowi i zakończyć zadanie.
 

Winters07

Winters07

Użytkownicy
Tkacz Magii
posty65
Propsy25
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Tkacz Magii
Świeże newsy ! Po załatwieniu Bullita  :lol: wziąłem od niego klucz i otworzyłem jego skrzynię znajdują się tam 1000 bryłek rudy , posążek chyba Beliara , Listy : Magiczne środowisko w dolinie ,Rozkazy i Listy towarów dla magów i kilka innych gratów . Najbardziej zainteresowały mnie te listy . O dolinie jest zapieczętowane daje 100 ekspa za przeczytanie . Jest od Talamona do Corristo . W liście towarów jest mowa o sprzęcie zakupionym dla magów . Jest nawet mowa o runie strachu oddana Riodrianowi . W Rozkazach natomiast jest jak Kruk przejmuje te rzeczy i albo sprzedaje albo chowa w magazynach . Wie ktoś o co chodzi i czy da się coś z tym zrobić ? A jeszcze ...
Przed przywołaniem Śniącego dostajemy miksturę wzmacniającą kontakt z nim dającą 10 max many oraz mikstura siły daje 4 max many  :lol:
 
Przyszłość jest niepewna , więc lepiej stawiaj jej warunki , inaczej ona postawi je Tobie.

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6333
Propsy2471
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
No i pozdro, bo z tego co pamietam wyjecie tychze listow buguje zadanie u Quentina. Musisz je wyjac tylko i dopiero wtedy gdy otrzymasz to zadanie :lol2:
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Winters07

Winters07

Użytkownicy
Tkacz Magii
posty65
Propsy25
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Tkacz Magii
Ja pier... , i one są tylko związane z zadaniami od Quentina ? Jeszcze nie poszedłem do obozu bandytów to nie wiedziałem. Dzięki. :ok:
 
Przyszłość jest niepewna , więc lepiej stawiaj jej warunki , inaczej ona postawi je Tobie.

Drakon1590

Drakon1590

Użytkownicy
posty116
Propsy82
Profesjabrak
  • Zbanowany
Te towary, które wspomniałeś, że Kruk chowa do magazynów, to mogą być te same, które w czwartym rozdziale Skorpion ma do sprzedania, bo gdy rozmawiamy z nim po raz pierwszy mówi nam, że uciekł ze Starego Obozu, bo miał dość knowań Gomeza i przy okazji zabrał trochę rzeczy z magazynów, więc może je nam sprzedać. Ale równie dobrze to może być wszystko, bo to tylko moje spekulacje, a prawda jest taka, że nijak tego nie idzie sprawdzić.

A zmieniając temat. Jak się okazuje, po wypełnieniu zadania Amulet Y'Beriona, możemy wykonać kolejne zadanie dla jaśnie oświeconego. Zadanie to nosi tytuł:

Przygotowania do rytuału - czy jakoś tak
Tym razem jaśnie oświecony mówi nam, że chce odprawić rytuał ognia by nawrócić członków bractwa z powrotem na starą wiarę. Naszym zadaniem jest dostarczenie Y'Berionowi wszystkich składników potrzebnych do tego rytuału. Musimy mu dostarczyć 12 piekielników, 10 butelek czystego alkoholu i pierścień, którego nazwy nie pamiętam, a który dostaniemy od Miltena jeśli odpowiednio z nim porozmawiamy. Piekielniki to nie problem, powinniśmy mieć je przy sobie, a nawet jak ich nie mamy, to i tak możemy je jeszcze znaleźć na ziemiach orków. Czysty alkohol dostaniemy od Jeremiasza jeśli znajdziemy kogoś, kto go zastąpi. Można to załatwić na dwa sposoby. Pierwszy z nich, to rozmowa z Silasem, by to on znalazł kogoś na zastępstwo, za co będziemy musieli zapłacić 1000 bryłek rudy, a dostaniemy 150 punktów doświadczenia. Drugi sposób to, rozmowa z samym Senyanem, który to zastąpi Jeremiasza z wielką chęcią, za co oczywiście musimy mu zapłacić 500 bryłek rudy i otrzymamy 200 punktów doświadczenia. Teraz, gdy już wybraliśmy jeden ze sposobów, zostaje nam tylko porozmawiać z Jeremiaszem i wziąć od niego nagrodę za znalezienie zastępstwa, czyli 10 butelek czystego alkoholu i kolejnych 200 (czy coś koło tego) punktów doświadczenia. Rozmowa z Miltenem jest krótka, ale wymaga wybrania odpowiednich opcji dialogowych, dlatego zostawię wam przyjemność rozgryzienia kombinacji. Gdy mamy już wszystkie składnieki, wracamy do Y'Beriona, i oddajemy mu je, za co dostajemy 3000 punktów doświadczenia i chyba jakąś nagrodę materialną, ale nie jestem pewien, nie pamiętam.
 

Drakon1590

Drakon1590

Użytkownicy
posty116
Propsy82
Profesjabrak
  • Zbanowany
Czas oficjalnie to powiedzieć. Wszystkie błędy rozgrywki (np. niemożność nauczenia się 6-tego kręgu magii, czy problem z Ulu-Mulu, bądź też z In Extremo) opisane w tym temacie, występują wyłącznie w zangielszczonej i spolszczonej wersji moda. Dlatego jeśli nie przeszkadza tobie, że gra się wyłącza lub zawiesza co jakiś czas, no i rzecz jasna brak polskich napisów, to na rosyjskiej wersji moda przejdziesz grę bezproblemowo.
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2157
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Odnośnie spolszczenia Narod Minetala + Golden Mod nie będzie bugów, które wymieniacie. Postanowiliśmy nie korzystać w żadnym stopniu z obecnego spolszczenia, które niestety jest słabej jakości. Spolszczymy od nowa, nie będziemy nic ucinać, ani zmieniać w skryptach.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4791
Propsy3193
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
To chyba zły dział, nie sądzicie? 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2157
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Tak, myślę że admini powinni przenieść do "Ukończonych modyfikacji".
 

Memorius

Memorius

Użytkownicy
Ojciec Wszystkich Narodów
posty3001
Propsy1305
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
  • Ojciec Wszystkich Narodów
Ta właśnie tu przylazłem żeby to samo napisać.
Teraz będą tam dwa takie same tematy :)
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Drakon1590

Drakon1590

Użytkownicy
posty116
Propsy82
Profesjabrak
  • Zbanowany

Drakon1590

[G1] Golden Mod PL
#24 2014-06-27, 00:49(Ostatnia zmiana: 2014-06-27, 20:13)
Przypomniałem sobie, że miałem napisać wszystkie niedociągnięcia tego moda jakie zauważyłem, więc postaram się to teraz zrobić. Wcześniej wymieniłem już te najpoważniejsze błędy (i chyba kilka mniej poważnych), ale poza nimi jest jeszcze kilka drobnic, które mogłyby zostać poprawione.

1. Gdy zabieramy się za zadanie "Nowy Dom dla Kyle'a", mamy do wyboru dwa rozwiązania tego zadania. Jeśli wybierzemy rozwiązanie, w którym musimy przekonać Wrzoda do zmiany domu, to niezależnie od tego, czy wcześniej z nim gadaliśmy i go pobiliśmy za upierdliwość, czy też nie, to i tak jeśli po wykonaniu tego zadania porozmawiamy z nim, o jego nowej chacie, to po zakończeniu rozmowy zaczepi nas i będzie chciał z nami chodzić, jak to on. Problem polega na tym, że jeśli już wcześniej się do nas przyczepił i go pobiliśmy, to teraz będzie za nami łaził niezależnie od tego, ile razy skopiemy mu tyłek i już nigdy się od nas nie odczepi (chyba że go zabijemy). Jeśli jednak wcześniej z nim nie rozmawialiśmy, a co za tym idzie nie mieliśmy jeszcze okazji skopać mu tyłka, to teraz gdy to zrobimy wróci do swojej starej chaty, zamiast do nowej. Kyle natomiast nawet po wykonaniu tego zadania zaczepia nas ilekroć się do niego zbliżymy i wrzeszczy żebyśmy nie przechodzili przez jego chatę, jak on zwykł to robić, gdy był jeszcze w swoim starym domu.

2. Zadanie "Gilbert" (opis zadania zamieszczę poniżej) jest niedopracowane, gdyż przebieg zadania jest dość chaotyczny. Należy zacząć od tego, że w zadaniu mamy porozmawiać z kilkoma osobami, gdyż naszym zadaniem jest przeprowadzenie śledztwa w celu odnalezienia cennego przedmiotu, który Gilbert ukradł Thorusowi. Jednak już sama rozmowa z Gravo jest źle zrobiona, ponieważ już przy pierwszej rozmowie podaje nam bardzo ważną informację, czyli gdzie Gilbert pracował zanim dopuścił się tego haniebnego czynu, a przecież to pozbawia nas całej przyjemności przeprowadzania śledztwa. Tę informację powinniśmy od niego uzyskać dopiero pod koniec zadania, by po jej uzyskaniu skierować się do tego miejsca, a tym samym zawęzić pole poszukiwań. Następną rzeczą jest rozmowa ze strażnikami (Fletcher, Bloodwyn, Szakal, Stone i Skip), którzy mogą nam udzielić informacje na temat tego, co Gilbert ukradł Thorusowi i ewentualnie na temat samego Gilberta. Z jednej strony jest to część śledztwa, ale z drugiej strony nie ma żadnego w tym sensu. Absolutnie niczego pomocnego się od nich nie dowiadujemy, nawet Skip jedynie potwierdza, że zna Gilberta, i że ten pracował kiedyś w kuźni. A do tego brakuje konsekwencji w samych rozmowach, nie ma żadnej ustalonej kolejności, z kim po kim mamy rozmawiać i to tyczy się ogólnie całego zadania, a nie tylko strażników. Całe zadanie powinno zostać poprawione, gdyż jedyne, co jest w nim pewne, to to, że mamy coś znaleźć, co kiedyś Gilbert ukradł Thorusowi i praktycznie bez żadnych podpowiedzi trzeba się domyślić, gdzie tego szukać.

3. W trakcie rozmowy z Cor Kalomem, związanej z zadaniem "Wydzielina z wnętrzności pełzaczy", gdy oddajemy mu owe wnętrzności pełzaczy, ten mówi nam, że możemy wybrać sobie jeden z jego najlepszych eliksirów. Oczywiście chodzi mu, o miksturki dodające jakiś atrybut na stałe. Problem w tym, że w oryginalnym Gothicu nie mówił tego, a poza tym zamiast faktycznie dać nam wybór, daje nam trzy zwykłe miksturki przywracające manę. I jakby tego jeszcze było mało, ten problem dotyczy też innej kwestii, ale tym razem chodzi o kwestię związaną z oddaniem czegoś, za co powinniśmy dostać taki wybór (tylko nie pamiętam za co, chyba jaja pełzaczy, ale nie jestem pewien), lecz niestety tym razem Kalom nawet nic nie mówi na ten temat.

Ogólnie mod potrzebuje dopracowania, jak nieoszlifowany diament szlifu, niestety nic więcej już sobie nie przypomnę.


Opis zadania: "Gilbert"
Gdy odnajdziemy Gilberta i z nim porozmawiamy, powinniśmy skierować swe kroki do Starego Obozu i porozmawiać z Gravo, ten powie nam, żebyśmy porozmawiali z Thorusem, ale poza tym może nam od razu co nieco powiedzieć na temat Gilberta (niestety jak na ten etap zadania zdecydowanie za dużo się od niego dowiadujemy, lepiej byłoby, gdybyśmy rozmawiali z nim o tym wszystkim znacznie później). Thorus nie będzie przyjemnym rozmówcą, gdyż pod koniec rozmowy każe nam odnaleźć to, co ukradł mu Gilbert, a jeśli mu odmówimy - no cóż powiedzmy, że składa nam propozycję nie do odmówienia. Thorus kazał nam znowu porozmawiać z Gilbertem, więc znowu się do niego udajemy i po rozmowie jesteśmy zmuszeni z nim walczyć, gdyż ten nie ucieszył się na wieść, iż Thorus kazał nam odszukać skradziony przedmiot. Po walce zabieramy klucz, który Gilbert ma przy sobie i rozmawiamy z nim o tym, co ukradł Thorusowi, lecz Gilbert woli nam nic nie mówić. Znowu udajemy się do Thorusa i mówimy mu, że znaleźliśmy tylko ten klucz, a on mówi, że nie interesuje go jakiś tam klucz i mamy odnaleźć jego własność. Idziemy więc porozmawiać o tym z Gravo, który mówi nam, żebyśmy porozmawiali ze strażnikami w Starym Obozie i tak też robimy. Strażnicy, z którymi musimy porozmawiać to kolejno Fletcher, Bloodwyn, Szakal, Stone i Skip. Po rozmowie ze Skipem podchodzimy do zamkniętych drzwi do schowka, które znajdują się na prawo od niego i otwieramy je kluczem, który znaleźliśmy przy Gilbercie. Teraz wystarczy otworzyć wytrychem obie skrzynie, które znajdują się w środku, zabrać ich zawartość, a następnie pójść z powrotem do Thorusa i oddać mu jego pierścień, który znaleźliśmy w jednej ze skrzyń. Tak właśnie się kończy to zadanie, za które dostajemy całkiem sporo doświadczenia, nieco bryłek rudy od Thorusa i zachowujemy pozostałe przedmioty z obu skrzyń ze schowka Gilberta w kuźni, które są łącznie całkiem sporo warte. Zadanie jest niedopracowane więc większość z tego, co tu napisałem można nawet pominąć.
 

Argoth

Argoth

Użytkownicy
posty9
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Czy jest obecnie jakas wersja golden moda bez buga z Ulu mulu?
 

Nefario

Nefario

Użytkownicy
Bractwo Gothic'a
posty413
Propsy433
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothic'a
Nie wiem czy ta wersja akurat poprawia bug z Ulu-Mulu, ale jest poprawiona wersja Golden Moda z 2014 na naszym forum:
https://bractwogothica.pl/thread-398-post-5817.html#pid5817
 

Argoth

Argoth

Użytkownicy
posty9
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Dzięki, poza tym zastanawiam sie czy lepszy bedzie golden mod czy moze patch 1.2 jakies rady?
 

bgm22

bgm22

Użytkownicy
posty1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak znaleźć rośliny do specjalnego eliksiru CorKaloma którego się uczymy? Brakuje mi rośliny Velais
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry