Nowy NPC w Starym świecie... 1891 5

O temacie

Autor Jason525PL

Zaczęty 4.09.2009 roku

Wyświetleń 1891

Odpowiedzi 5

Jason525PL

Jason525PL

Użytkownicy
posty116
Propsy6
  • Użytkownicy
Witajcie...mam problem otóż...mam w G2NK nowego NPC ale jest jeden problem bo mogę go przywołać tylko kodem a w świecie go nie ma choć dodałem go do startup.d ...i jeszcze jak go przywołam to on nie idzie do wyznaczonego przeze mnie waypointu choć wpisałem go dobrze.
 

Gamer

Gamer

Użytkownicy
posty245
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
pokaż startup.d i plik npc
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!

Jason525PL

Jason525PL

Użytkownicy
posty116
Propsy6
  • Użytkownicy
// Taverne

Wld_InsertNpc   (SLD_888_Wiechu, "Taverne");
Wld_InsertNpc (BAU_970_Orlan, "TAVERNE");
Wld_InsertNpc (BAU_971_Bauer, "TAVERNE");
Wld_InsertNpc (BAU_972_Bauer, "TAVERNE");
Wld_InsertNpc (BAU_973_Rukhar, "TAVERNE");
Wld_InsertNpc (BAU_974_Bauer , "NW_TAVERNE_IN_07");

Wld_InsertNpc (VLK_4303_Addon_Erol , "NW_TAVERNE_IN_07");

To jest w startup.d


A to jest skrypt ENPECE(NPC) :lol2:

instance SLD_888_Wiechu (Npc_Default)
{
// ------ NPC ------
name = "Wiesław";
guild = GIL_SLD;
id = 888;
voice = 5;
flags   = 0; //NPC_FLAG_IMMORTAL oder 0
npctype = NPCTYPE_Friend;

// ------ Atrybuty ------
B_SetAttributesToChapter (self, 5); //setzt Attribute und LEVEL entsprechend dem angegebenen Kapitel (1-6)

// ------ Taktyka Walki ------
fight_tactic = FAI_HUMAN_Master; // MASTER / STRONG / NORMAL / COWARD

// ------ Nałożona Broń ------ //Munition wird automatisch generiert, darf aber angegeben werden
EquipItem (self, ItMw_addon_naszakosa);
CreateInvItems (self, itri_prot_fire_01, 1);

// ------ Ekwipunek ------
B_CreateAmbientInv (self);

// ------ Wygląd ------ //Muss NACH Attributen kommen, weil in B_SetNpcVisual die Breite abh. v. STR skaliert wird
B_SetNpcVisual (self, MALE, "Hum_Head_Pony", Face_N_Lee, BodyTex_N, ITAR_DJG_Crawler);
Mdl_SetModelFatness (self, 0);
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Relaxed.mds"); // Tired / Militia / Mage / Arrogance / Relaxed

// ------ Istotne talenty NPC ------
B_GiveNpcTalents (self);

// ------ Talent Walki ------ //Der enthaltene B_AddFightSkill setzt Talent-Ani abhängig von TrefferChance% - alle Kampftalente werden gleichhoch gesetzt
B_SetFightSkills (self, 70); //Grenzen für Talent-Level liegen bei 30 und 60

// ------ Rutyna ------
daily_routine = Rtn_Start_888;
};

FUNC VOID Rtn_Start_888 ()
{
TA_Stand_Eating (07,00,21,00,"NW_Taverne_04");
TA_Stand_ArmsCrossed (21,00,07,00,"NW_Taverne_05");
};
 

Gamer

Gamer

Użytkownicy
posty245
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Gamer

Nowy NPC w Starym świecie...
#3 2009-09-05, 13:27(Ostatnia zmiana: 2009-09-05, 13:36)
ustaw w startup zamiast taverne to NW_Taverne_04

//edit:Nie zmieniaj , a zamiast NW_Taverne_04 wpisz NW_TAVERNE_04
                                                     
 i powinno działać
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!

Jason525PL

Jason525PL

Użytkownicy
posty116
Propsy6
  • Użytkownicy
Nie działa :lol2:

EDIT: Już działa...dzięki,Nie wiedziałem że to chodzi o małe litery :lol2:
 

Gamer

Gamer

Użytkownicy
posty245
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Gamer

Nowy NPC w Starym świecie...
#5 2009-09-05, 16:28(Ostatnia zmiana: 2009-09-05, 17:51)
:)Spacer wszystkie litery zmienia na duże a że skrypty są dokładne to o to chodzi.

Zamykam,
Adanos
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry