Problem z moim pierwszy "modem" 6479 29

O temacie

Autor StarOuter

Zaczęty 28.08.2009 roku

Wyświetleń 6479

Odpowiedzi 29

StarOuter

StarOuter

Użytkownicy
posty62
  • Użytkownicy

StarOuter

Problem z moim pierwszy "modem"
2009-08-28, 10:54(Ostatnia zmiana: 2009-08-31, 12:45)
Postanowiłem se zrobić mały mod
modowania uczyłem się od czipa17
robiłem wszystko co pokazuje

1. Zainstalowałem Gothica NK
2. Zainstalowałem GMDK
3. Nagrałem polskie dialogi
4. Zrobiłem skrypt broni
5. Zrobiłem postać Wiecha (SLD_888_Wiechu)
6. Zrobiłem rozmowę z nim
7. Włączylem spacera Reparsowałem skrypty
  a) Wyskoczyłu blędy
  b) Poprawiłem
8. DUŻY problem ze spacerem (ACCESS VIOLATION)
9. Cały dzień przesiedziany w poszukiwaniu rozwiązania
10. Znalazłem rozwiązanie
11. Znowu włączylem spacera Reparsowałem skrypty
  a) Wyskoczyłu blędy
  b) Poprawiłem
12. Teraz ładuję dialogi i je zapisuję
13. Odpalam VDFS
 a) dodaje Gothic.DAT
 b) dodaje OU.BIN
 c) robię moda
14. Odpalam Gothic Starter'a
15. Odpalam WiechuMod'a

16. Wkurzam się... Powtarzam wszystko jeszcze raz od 1 do 15 tyle że bez 9
17. WKURWI** się. Wchodzę na stronę http://themodders.org/
18. Piszę temat
19. Czekam Na Odpowiedź
 

Rohan

Rohan

Użytkownicy
posty38
Propsy1
  • Użytkownicy
A na czym dokładnie polega problem ?
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Rohan:
Cytuj
Wszystko niemieckie i brak postaci którą stworzyłem

Na tym.

Co do tematu: Dobrze zainstalowałeś polskie skrypty? Wpisałeś postać do startup.d?
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

StarOuter

StarOuter

Użytkownicy
posty62
  • Użytkownicy
do startupa nie
czip17 nie wpisywał tylko przywołał go kodem
a spolszczone skrypty też skopiowałem

ale mogę spróbować dodać go do startup'a

a później zrobić z tego moda czy co? bo ja to dopiero wczoraj zaczołem modowanie
więc jestem zielony
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Cytuj
a później zrobić z tego moda czy co? bo ja to dopiero wczoraj zaczołem modowanie
więc jestem zielony

To najpierw przejrzyj tutoriale na tym forum.
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

StarOuter

StarOuter

Użytkownicy
posty62
  • Użytkownicy
hehe dobrze

... a mógł bym prosić o link bo niemogę znaleźć  :)
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

StarOuter

StarOuter

Użytkownicy
posty62
  • Użytkownicy
niezabardzo pomocne bo to przeleciałem

Zadam inne pytanie

co powinno być w pacze z modem
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Wszystko, co dodałeś bądź zmieniłeś w jakikolwiek sposób.
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

MRGreg

MRGreg

Użytkownicy
posty32
  • Użytkownicy
Zależy co zmieniałeś, o ile się nie mylę to OU.bin i OU.cls ale to do dialogów. Do innych skryptów Gothic.dat jeżeli tekstury to dodajesz te co zrobiłeś itd.
 

StarOuter

StarOuter

Użytkownicy
posty62
  • Użytkownicy
hmmm....

ja tak zrobiłem tyle że wszystko mam po niemiecku
i niema rzeczy które stworzyłem
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
To źle zainstalowałeś polskie skrypty. Musisz je podmienić najpierw na niemieckie, a później na polskie(pobrane z forum).
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

StarOuter

StarOuter

Użytkownicy
posty62
  • Użytkownicy
a co z postacią i mieczem?

hmm...
jak otwieram jakiś skrypt dialogowy to tam ma wszystko po polsku

hmmm.
to jak zrobie postać :)  proszę sie nieśmiać siedzę w tym zaledwie 2 dni

dobra
to jak zrobie postać to mam ją wrzucić do moda

czyli
plik z postacią SLD_888_Wiechu
i plik z dialogiem DIA_SLD_888_Wiechu ??

ta  :)
 

MRGreg

MRGreg

Użytkownicy
posty32
  • Użytkownicy
Strasznie brakuje Ci podstaw mówię Ci poczytaj porządne tutoriale tutaj na forum :)  to tylko dobra rada a teraz odpowiadam na twoje pytanie musisz w spacerze zreprasowac skrypty (czy jak to się po polsku pisze) a poźniej jeszcze uaktualnić dialogi też w spacerze. Na końcu musisz nowo powstałe pliki OU.bin i Gothic.dat wrzucić do paczki i powinno śmigać.

Tutaj masz tutki:
1. Do obsługi GothicVDFS (jakie pliki dodac itp.)
2. Kompilowanie(reprasowanie) skryptów radze użyć sposobu II
3. Kurs tworzenia postaci

a później pnij się do góry ucz się i pisz nowe skrypty :)

Powodzenia
 

StarOuter

StarOuter

Użytkownicy
posty62
  • Użytkownicy
Wielkię dzięki

ale...

ja tak zrobiłem  XD

może wrzucić tu swoje skrypty?
 

MRGreg

MRGreg

Użytkownicy
posty32
  • Użytkownicy
Ale nadal masz problem? Nie masz swojej nowej postaci czy jak? Wrzuć skrypty :P
 

StarOuter

StarOuter

Użytkownicy
posty62
  • Użytkownicy
instance SLD_888_Wiechu (Npc_Default)
{
// ------ NPC ------
name = "Wiechu";
guild = GIL_SLD;
id = 888;
voice = 5;
flags  = 0; //NPC_FLAG_IMMORTAL oder 0
npctype = NPCTYPE_MAIN;

// ------ ATRYBUTY ------
B_SetAttributesToChapter (self, 5); //setzt Attribute und LEVEL entsprechend dem angegebenen Kapitel (1-6)

// ------TAKTYKA WALKI ------
fight_tactic = FAI_HUMAN_MASTER; // MASTER / STRONG / NORMAL / COWARD

// ------ Nałowżona Broń ------ //Munition wird automatisch generiert, darf aber angegeben werden
EquipItem (self, ItMw_Addon_NaszaKosa);
CreateInvItems (self, Itri_prot_fire_01, 1);
// ------ Ekwipunek ------
B_CreateAmbientInv (self);

// ------ wygląd ------ //Muss NACH Attributen kommen, weil in B_SetNpcVisual die Breite abh. v. STR skaliert wird
B_SetNpcVisual (self, MALE, "Hum_Head_Pony", Face_N_Lee, BodyTex_N, ITAR_DJG_Crawler);
Mdl_SetModelFatness (self, 0);
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Relaxed.mds"); // Tired / Militia / Mage / Arrogance / Relaxed

// ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
B_GiveNpcTalents (self);

// ------ Kampf-Talente ------ //Der enthaltene B_AddFightSkill setzt Talent-Ani abhängig von TrefferChance% - alle Kampftalente werden gleichhoch gesetzt
B_SetFightSkills (self, 70); //Grenzen für Talent-Level liegen bei 30 und 60

// ------ TA anmelden ------
daily_routine = Rtn_Start_888;
};

FUNC VOID Rtn_Start_888 ()
{
TA_Stand_Eating (07,00,07,15,"NW_TAVERNE_IN_RANGERMEETING");
TA_Stand_Drinking (07,15,07,30,"NW_TAVERNE_IN_RANGERMEETING");
TA_Smoke_Joint (07,30,08,00,"NW_TAVERNE_OUT_01");
TA_Stand_Drinking (08,00,08,30,"NW_TAVERNE_OUT_01");
TA_Stand_WP (08,30,10,00,"NW_TAVERNE_OUT_01");
TA_Practice_Sword (10,00,12,00,"NW_TAVERNE_0UT_05");
TA_Sit_Campfire (12,00,12,30,"NW_RUMBOLD_FLUCHT3");
TA_Stand_Eating (12,30,12,40,"NW_TAVERNE_OUT_03");
TA_Stand_Drinking (12,40,12,45,"NW_TAVERNE_OUT_03");
TA_Stand_Eating (12,45,12,50,"NW_TAVERNE_OUT_03");
TA_Stand_Drinking (12,50,12,55,"NW_TAVERNE_OUT_03");
TA_Stand_Eating (12,55,13,00,"NW_TAVERNE_OUT_03");
TA_Stand_Drinking (13,00,13,05,"NW_TAVERNE_OUT_03");
TA_Stand_Eating (13,05,13,10,"NW_TAVERNE_OUT_03");
TA_Stand_Drinking (13,10,13,20,"NW_TAVERNE_OUT_03");
TA_Practice_Sword (13,20,15,00,"NW_TAVERNE_0UT_04");
TA_Smoke_Joint (15,00,16,00,"NW_TAVERNE_OUT_01");
TA_Dance (16,00,17,00,"NW_TAVERNE_OUT_01");
TA_Stand_ArmsCrossed (17,00,20,00,"NW_TAVERNE_OUT_01");
TA_Practice_Sword (20,00,21,00,"NW_TAVERNE_0UT_01");
TA_Stand_Eating (21,00,21,20,"NW_TAVERNE_OUT_01");
TA_Stand_Drinking (21,20,21,25,"NW_TAVERNE_OUT_01");
TA_Stand_Eating (21,25,21,40,"NW_TAVERNE_OUT_01");
TA_Stand_Drinking (21,40,22,00,"NW_TAVERNE_OUT_01");
TA_Practice_Sword (22,00,23,00,"NW_TAVERNE_0UT_01");
TA_Stand_ArmsCrossed (23,00,02,00,"NW_TAVERNE_OUT_01");
TA_Sit_Campfire (02,00,05,30,"NW_TAVERNE_OUT_01");
TA_Stand_ArmsCrossed (05,30,07,00,"NW_TAVERNE_OUT_01");
};

Dialog


//*********************************************************************
// Info EXIT
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Wiechu_EXIT   (C_INFO)
{
npc =SLD_888_Wiechu;
nr  = 999;
condition   = DIA_SLD_888_Wiechu_EXIT_Condition;
information = DIA_SLD_888_Wiechu_EXIT_Info;
permanent   = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT DIA_SLD_888_Wiechu_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_SLD_888_Wiechu_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

//*********************************************************************
// Info Hello
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Wiechu_siema   (C_INFO)
{
npc = SLD_888_Wiechu;
nr  = 1;
condition   = DIA_SLD_888_Wiechu_siema_Condition;
information = DIA_SLD_888_Wiechu_siema_Info;
permanent   = FALSE;
description = "Co słychać?";
};

FUNC INT DIA_SLD_888_Wiechu_siema_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_SLD_888_Wiechu_siema_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Wiechu_siema_15_00"); //co słychać?
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_888_Wiechu_siema_55_01"); //ehh.. pić...

};


//*********************************************************************
// Operacja Browar
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Wiechu_zadanie   (C_INFO)
{
npc = SLD_888_Wiechu;
nr  = 1;
condition   = DIA_SLD_888_Wiechu_zadanie_Condition;
information = DIA_SLD_888_Wiechu_zadanie_Info;
permanent   = FALSE;
description = "Pić?";
};

FUNC INT DIA_SLD_888_Wiechu_zadanie_Condition()
{
 if (Npc_Knowsinfo (other, DIA_SLD_888_Wiechu_siema))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_SLD_888_Wiechu_zadanie_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Wiechu_zadanie_15_00"); //Pić?
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_888_Wiechu_zadanie_55_01"); //ehh. Tak!.. pić... daj mi jakiegoś browca
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Wiechu_zadanie_15_02"); //ehh..?
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_888_Wiechu_zadanie_55_03"); //pęde... ci... wdzię...
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Wiechu_zadanie_15_04"); //ehh.. Niech będzie. Zaraz wracam

Log_CreateTopic(Topic_piwko, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus(Topic_piwko, LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_piwko,"Jakiś facet chce abym dał mu browara.");
};

//*********************************************************************
// Operacja Browar Koniec
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Wiechu_browar   (C_INFO)
{
npc = SLD_888_Wiechu;
nr  = 1;
condition   = DIA_SLD_888_Wiechu_browar_Condition;
information = DIA_SLD_888_Wiechu_browar_Info;
permanent   = FALSE;
description = "Mam browar";
};

FUNC INT DIA_SLD_888_Wiechu_browar_Condition()
{
 if (Npc_Knowsinfo (other, DIA_SLD_888_Wiechu_zadanie))
&&(Npc_hasitems (other, itfo_beer >= 1))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_SLD_888_Wiechu_browar_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Wiechu_browar_15_00"); //Mam browara
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_888_Wiechu_browar_55_01"); //Tak!.. pić... daj mi
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_888_Wiechu_browar_55_02"); //ahh dzięki odrazu lepiej
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Wiechu_browar_15_04"); //Masz trochę kasy.

B_giveinvitems (other, self,itfo_beer, 1);
Createinvitems (self, itmi_gold, 50);
B_giveinvitems (self, other,itmi_gold, 50);
B_LogEntry (TOPIC_piwko,"Zaniosłem browara dla tego facia. dał mi zato 50 złotych monet ");
Log_SetTopicStatus(Topic_piwko, LOG_SUCCESS);
};

i moja kosa :P

INSTANCE ItMw_Addon_NaszaKosa (C_Item)
{
name = "Kosa";  

mainflag = ITEM_KAT_NF;
flags = ITEM_2HD_SWD|ITEM_MISSION;
material = MAT_METAL;

value = 1000;

damageTotal  = 120;
damagetype = DAM_EDGE;
range =  110;

cond_atr[2]   = ATR_STRENGTH;
cond_value[2]  = 100;
visual = "ItMw_065_1h_sword_bastard_03.3DS";

description = name;
TEXT[1] = "Ta broń ładnie kosi";
TEXT[2] = NAME_Damage; COUNT[2] = damageTotal;
TEXT[3] = NAME_Str_needed; COUNT[3] = cond_value[2];
TEXT[4] = NAME_TwoHanded;
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};



Sami chcieliscie skrypty

to jak? Uda się coś zrobić?
:(
jak nie to szkoda
miałem już dużo pomysłów... :)

Nie zapominaj o tagach code, a najważniejsze nie pisz dwóch postów pod rząd w dość krótkim odstępie czasu, jest do tego opcja EDIT, no cóż, muszę ci warna za to drugie wstawić,
Adanos
 

MRGreg

MRGreg

Użytkownicy
posty32
  • Użytkownicy
ok to są skrypty strasznie długą masz rutynę a masz na pewno te wszystkie waypointy troche mi się nie wydaje no ale nawet jeżeli masz to ta rutyna dance raczej nie będzie działać :)  narazie daj mu jedną rutyne od 12 do 00 i od 00 do 12.

Ale napisz teraz nam dokładnie jak zrobiłeś paczkę i czego dotyczy błąd :P
 

StarOuter

StarOuter

Użytkownicy
posty62
  • Użytkownicy
się robi  :P  


a więc gdy napisałem skrypty
odpaliłem spacera i z skompilowałem(sorry ale niewiem jak to się piszę) te pliki
błędy były więc poprawiłem

dobra zrobiłem wszystki pliki z dialogiem i tego gothic.dat

teraz odpalam GothicVDFS
zaznaczam bulider
i tam gdzie jest to takie małe okienko
na dole po prawej
dodaje te pliki
tzn. Gothic.DAT i OU.BIN
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Napisałeś plik *.ini? I odpalasz moda przez GothicStartera?

StarOuter

StarOuter

Użytkownicy
posty62
  • Użytkownicy
Tak szefie

To jak? uratuje się jakoś?

Cytuj
ok to są skrypty strasznie długą masz rutynę a masz na pewno te wszystkie waypointy troche mi się nie wydaje no ale nawet jeżeli masz to ta rutyna dance raczej nie będzie działać 10.gif narazie daj mu jedną rutyne od 12 do 00 i od 00 do 12.

Wszystko mi działało...
jak odpalałem GothicStarterem Tyle że wtedy nie mogłem rozmiawiać z wiechem

więc zrobiłem z tego moda ale :P  nic

może zainstalować grę od nowa
chyba tak zrobie

zainstaluje gothica Noc Kruka
 później GMDK i spolszczenie... może ruszy
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Cytuj
zainstaluje gothica Noc Kruka
później GMDK i spolszczenie... może ruszy
To jest bez sensu skoro z GothicStarterem ci działa. Problem leży w paczce z modem.
Czy w numerkach 5,7,9 na tym screenie:
http://img104.imageshack.us/img104/4132/gothicvdfs4sj.jpg
widniały pliki Gothic.DAT i OU.BIN?

StarOuter

StarOuter

Użytkownicy
posty62
  • Użytkownicy
Tylko na 9...
a co?
bo innemu gostkowi tak działało
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Ja zawsze tak robię i mi działa, więc spróbuj. A i jeszcze coś zachowałeś odpowiednią strukturę folderów?

StarOuter

StarOuter

Użytkownicy
posty62
  • Użytkownicy
tak zachowałem.

dobrze spróbóje
czyli mam to wstawić w 5, 7, 9 dobrze
 

StarOuter

StarOuter

Użytkownicy
posty62
  • Użytkownicy
eee.. niepomogło...


Ale pomogła reinstalka gry XD
Mam Pierwszego MODA!!  :D    :D  :P
 

Szarlej

Szarlej

Użytkownicy
posty2
  • Użytkownicy
ja mam problem z tym że chce że jak stworzyłem moda to muszę przywoływać wiecha (są dialogi) to co zrobić aby odrazu był (próbowałem przez spacera ale jakoś nie chce )
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Wpisz w startup.d
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Szarlej

Szarlej

Użytkownicy
posty2
  • Użytkownicy
ale jak tam mam wstawić swojego wiecha?
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Popatrz na inne linijki. Powinieneś zrozumieć jak wstawić wiecha.
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry