Pytania i odpowiedzi 504225 1123

O temacie

Autor orcwarrior

Zaczęty 11.02.2008 roku

Wyświetleń 504225

Odpowiedzi 1123

egzeq

egzeq

Użytkownicy
posty45
Propsy3
  • Użytkownicy
Czyli za jakieś 15 lat :P
Co do dwóch broni to będzie łamanie palców na paru przyciskach, czy coś wygodniejszego ?
 

Garret

Garret

Użytkownicy
posty143
Propsy32
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A czy będzie można dołączyć do Gomeza?

Aha i skoro nie bedzie Obozu Sekty to mam nadzieję, ze wytłumaczycie dlaczego ich nie ma, np ze zostali zaciągnięci przez SO do kopalni jako kopacze a oboz spalono. Zeyby nie było jak w G2 ze po prostu oboz jest odgrodzony.
 

Zysk

Zysk

Użytkownicy
posty606
Propsy451
  • Użytkownicy
Cytat: Garret link=topic=660.msg12164#msg12164 date=Apr 13 2008, 14:24\'
Aha i skoro nie bedzie Obozu Sekty to mam nadzieję, ze wytłumaczycie dlaczego ich nie ma, np ze zostali zaciągnięci przez SO do kopalni jako kopacze a oboz spalono. Zeyby nie było jak w G2 ze po prostu oboz jest odgrodzony.
nic z tych rzeczy, bagno nawet widać na filmie o mieczu runicznym. http://www.youtube.com/watch?v=XxQWrv4vpJI
 

Baster

Baster

Użytkownicy
Root Oszust
posty184
Propsy11
  • Użytkownicy
  • Root Oszust

Baster

Pytania i odpowiedzi
#43 2008-04-13, 21:33(Ostatnia zmiana: 2008-04-13, 21:35)
Przecież od razu można się domyślić :]  

Obóz sekty został rozpier.... przez posiadacza miecza runicznego :P

Wyjaśnienie jest :]


---------

Swoją drogą, to czar "Pięść wichru" świetnie pasuje do miecza :]
 

Garret

Garret

Użytkownicy
posty143
Propsy32
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Aha i czy będzie można do tego miecza wsadzać jaką się chce runę, czy tylko te kilka?

I nie piszcie "miecze oburęczne" tylko "walka 2 mieczami", bo to całkeim co iinego.
 

Gerry Rafferty

Gerry Rafferty

O.D.A.L.
posty478
Propsy839
Profesjabrak
  • O.D.A.L.
z tego co wiem, jaką się chce. Tak pisało w tym tamtym ostatnim pdf-ie
 

Lucky

Lucky

Użytkownicy
posty52
  • Użytkownicy

Lucky

Pytania i odpowiedzi
#46 2008-04-22, 00:40(Ostatnia zmiana: 2008-04-22, 06:21)
^^  Nie no mod zapowiada się świetnie,Czyli Mroczne Tajemnice mówią papa hehehehe i dobrze nie lubię tego modu jest tam humor na poziomie podstawówki,nowe umiejętności i przedmioty są wzięte żywcem z dwójki a w dodatku mają czelnośc mówic że zrobili najlepszego moda do gothica,według mnie Jaktyl,Wspólnota Świtu,Życie Pirata,Khorana,Returning,Unnamed,Velaya ,Bumshack i Diccuric są kure...sko lepsze od jakiś tam historii o Pradawnych w nie dopracowanym modzie.A teraz pytanie dotyczące moda czy będzie można wybrac kolor nieba by było szare lub błękitne,można będzie robic tatuaże takie jakie mają członkowie sekty i niektórzy najemnicy,strażnicy i szkodnicy,czy alchemia będzie bardziej rozwinięta niż w Noc kruka,będą pasy,można szpiegowac SO,a teraż najważniejsze pytanie czy będą zawody w mordobiciu bez użyci broni.Mam nadzieje że nie dacie żadnych Paladynów bo tego było pod dostatkiem w MT no i zrobicie jakieś nowe czary bo w G1 jest ich troche mało nie muszą byc w takiej ilości co w gothic 2 z dodatkiem ale kilka magii by się przydało,Powodzenia nad pracą przy Modzie. :rolleyes:

Edit By Fenix: Te kolego, w którym miejscu, mówiliśmy, że zrobiliśmy najlepszego moda? Sam szef naszej grupy, Shergar, stwierdził, że Czas Zapłaty zdeklasuje wszystkie mody czyli, również i nasz. Po za tym połowa modów, które wymieniłeś powstała po Mrocznych Tajemnicach, więc nie rozumiem też jakim cudem mogliśmy mówić, że nasz mod jest lepszy od jeszcze nieistniejących. Co do zmiany wyglądu niebo, to taka zmiana jest niemożliwa na poziomie rozgrywki. Można najwyżej 2 pliki .ini z, których jeden będzie się odwoływał do paczki z teksturami nieba niebieskiego, a drugi szarego. Swoją drogą zastanawiam się jak mogliśmy wziąć z dwójki zamrażający miecz czy pierścień niewidzialności, ale może nie grałem zbyt dokładnie w noc kruka i nie zauważyłem ich tam ;)  . I nikt cię nie zmusza, byś lubił paladynów. Moim zdaniem obozy łowców orków i strażników kopalni były dostatecznie, nie-paladynowe.
 

NNPlaya

NNPlaya

Użytkownicy
posty23
Propsy5
  • Użytkownicy
Jeszcze jedna mała kwestia... Skoro na prologu (tak wiem, niewiele będzie miał wspólnego z właściwym modem) powodował zwiechy mojego siedmioletniego (w czerwcu będzie 8 lat xD) komputera, to czy sam Czas Zapłaty będzie miał tak drastycznie zwiększone wymagania?

Terrad

Terrad

Użytkownicy
posty10
  • Użytkownicy
Zapewne tak, ale jakiego ty masz PC??  Radzę ci dokup sobie z 512 ramu. Tani jest, 89 zł za jedną kostkę 512 ram DDR (przynajmniej taka cena jest w zadupiu zwanym Inowrocław). Pozdro
 

Damianx

Damianx

Użytkownicy
Damiano Italiano
posty257
Propsy4
  • Użytkownicy
  • Damiano Italiano
A ja powiem tak: To będzie świetny mod, wszysto jest robione do porządku i miło będzie w niego grac.
 Myśle że będzie na poziomie MT które są świetnym modem, nie wiem czemu uważasz  Lucky że są złe. Naprawde fajnie się w nie grało, a jak humor ci nie odpowiadał to znaczy że jestes przdszkolakiem który nie wiem np co to Burdel.
 
Mody zrobione przez Damianx project :



             
               
               


Życzę miłej gry

Marcin

Marcin

Użytkownicy
posty21
  • Użytkownicy
to znaczy że na mojego kompa nie pujdzie: 256 RAM, 1,70GHz, geforce4 64MB?
 

Keretsel

Keretsel

Użytkownicy
posty312
Propsy10
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
ech... pewnie tylko przez bitwę bo było sporo NPC...  
@NNplaya- ja na Geforce4 MX 440 prawie w ogóle mi się nie cieło, na Redku X1300 series cieło się niemiłosiernie a na Geforece8400GS nie tnie mi się właściwie. Raczej na pewno Ci pójdzie :P
 

Garret

Garret

Użytkownicy
posty143
Propsy32
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A na takim pójddzie?:
512 ram ddr1
geforce2 64mb
procesor athlon 1300 mgh
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską

Thoro
The Modders

Pytania i odpowiedzi
#53 2008-04-23, 16:45(Ostatnia zmiana: 2008-04-23, 16:45)
Cytat: NNPlaya link=topic=660.msg13190#msg13190 date=Apr 22 2008, 05:36\'
Jeszcze jedna mała kwestia... Skoro na prologu (tak wiem, niewiele będzie miał wspólnego z właściwym modem) powodował zwiechy mojego siedmioletniego (w czerwcu będzie 8 lat xD) komputera, to czy sam Czas Zapłaty będzie miał tak drastycznie zwiększone wymagania?

Nie chcę zapeszać ale obawiam się że wymagania gry mogą pójść nawet znacząco w górę względem podstawowej wersji. Z mojej strony mogę powiedzieć że zajdą pewne zmiany na podłożu graficznym min. wprowadzenie większych, lepszej jakości tekstur, co nieubłaganie zwiększy ilość wymaganego ramu i prawdopodobnie moc obliczeniową procesora.

Nie zadawajcie pytań odnośnie wymagań podając swoje konfiguracje sprzętowe bo sami jesteśmy dalecy od znania słusznych odpowiedzi.
 

dr inż. Fenix

dr inż. Fenix

The Modders
Dekadent
posty262
Propsy131
  • The Modders
  • Dekadent
A Thoro, jak dużo wy dodajecie tych lepszych tekstur? Bo jeśli niewiele, to może rozwiązaniem było by przygotować moda (albo chociaż pliki .mod) z teksturami w mniejszej rozdzielczości?
 
"Wolna wola jest iluzją!"

"Biorąc pod uwagę, że wszechświat jest układem zamkniętym, w którym wszystkie ruchy cząstek elementarnych, będących bodźcami organizmów żywych są determinowane ruchami Browna trwającymi od wielkiego wybuchu."

Jednak czy wszechświat to tylko cząstki elementarne?





"I am the blade of TheModders!"

Rophert

Rophert

Użytkownicy
posty102
  • Użytkownicy

Rophert

Pytania i odpowiedzi
#55 2008-04-23, 17:14(Ostatnia zmiana: 2008-04-23, 17:14)
Ja mam nadzieję że będzie ich baaaaaardzo dużo :/  najlepiej w 2 wersjach normalnej (bez zmian dla posiadaczy słabszych kompów) i ulepszonej
Z innej beczki czy będzie do tego modzika dubbing??
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso

Zkirtaem
Moderator

Pytania i odpowiedzi
#56 2008-04-23, 18:40(Ostatnia zmiana: 2008-04-23, 20:23)
A moglibyście podać wymagania w przybliżeniu? Bo mój, 9 letni komputer... Ech, bez komentarza (Ale HL2 i Riddicka odpala, nie wiem, na jakiej zasadzie)


EDIT: Thoro, temu prosiłem, żebyście podali W PRZYBLIŻENIU...
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Co to za wymagania? Orcowi nie pójdzie  :rolleyes:
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską

Thoro
The Modders

Pytania i odpowiedzi
#58 2008-04-23, 19:29(Ostatnia zmiana: 2008-04-23, 19:33)
Cytuj
A moglibyście podać wymagania w przybliżeniu?

Wymagania minimalne:
Core 2 Duo 2.2 GHz,
4 GB RAM ddr3
karta grafiki 640 MB (GeForce 8800GTS lub lepsza)
24 GB HDD
DirectX 10 pod Vista

Teraz na poważnie...
A niby jak mamy to zrobić? Przykładowo każda nowa tekstura = 2/4 mb zajętego miejsca. Wszystkie tekstury muszą zostać wczytane do pamięci komputera i użyte przy renderowaniu obrazu w czasie rzeczywistym. Nie trudno wywnioskować że im więcej nowych tekstur tym większe wymagania względem procesora i ramu. Jakie dokładnie? Tego nie da się jednoznacznie sprecyzować.

Należy również pamiętać, że dojdą do tego szczegółowe bardzo starannie wykonane lokacje. Sam pod tym względem szykuję coś co zapewne zdziwi i miło zaskoczy wielu z Was.

Pod uwagę warto również brać nowe modele. Co prawda ich liczba nie jest znaczna, jednak szczegółowość z jakimi zostały wykonane może również wpłynąć na wymagania sprzętowe.

Sądzę że w obliczu tego co powiedziałem nie warto wydawać oddzielnej wersji moda z "nową" grafiką gdyż po części mija się to z celem. Nie przesadzajmy, nikt nie zamierza od nowa teksturować całej kolonii. Na uwadze są jedynie główne lokacje, a tak na prawdę na ilość nowych tekstur wpłynie jedynie to czy mi się zechce. Wszystko pod tym względem robię samemu tzn. są to całkowicie nowe materiały a nie pliki przeniesione z gothic2, innych gier bądź z internetu. Jest to mozolna praca tak więc jeśli mi się nie zechce to prawdopodobnie zostaną użyte niektóre tekstury z g2 gdyż w jedynce pewne rzeczy wyglądają opłakanie i po prostu trzeba to poprawić. Ilość nowych tekstur nie powinna być tak duża aby odbiło się to znacznie na wadze dodatku.
 

Sentarion

Sentarion

Złote Wrota
Szef zespołu
posty817
Propsy1157
NagrodyV
Profesjabrak
  • Złote Wrota
  • Szef zespołu
Cytat: Thoro link=topic=660.msg13370#msg13370 date=Apr 23 2008, 17:29\'
Należy również pamiętać, że dojdą do tego szczegółowe bardzo starannie wykonane lokacje. Sam pod tym względem szykuję coś co zapewne zdziwi i miło zaskoczy wielu z Was.

Nie przesadzajmy, nikt nie zamierza od nowa teksturować całej kolonii. Na uwadze są jedynie główne lokacje, a tak na prawdę na ilość nowych tekstur wpłynie jedynie to czy mi się zechce. Wszystko pod tym względem robię samemu tzn. są to całkowicie nowe materiały a nie pliki przeniesione z gothic2, innych gier bądź z internetu. Jest to mozolna praca tak więc jeśli mi się nie zechce to prawdopodobnie zostaną użyte niektóre tekstury z g2 gdyż w jedynce pewne rzeczy wyglądają opłakanie i po prostu trzeba to poprawić. Ilość nowych tekstur nie powinna być tak duża aby odbiło się to znacznie na wadze dodatku.
A może zapodasz jakieś próbki twojego "upiększania" kolonii? Jestem bardzo ciekaw efektu.


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry