Newsy 40329 28

O temacie

Autor orcwarrior

Zaczęty 11.02.2008 roku

Wyświetleń 40329

Odpowiedzi 28

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3320
Propsy3559
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską

Thoro
The Modders

Newsy
#20 2009-07-11, 23:06(Ostatnia zmiana: 2009-08-28, 13:04)
Zapis z dzisiejszego chatu: http://gothic.gram.pl/infopage.php?id=264
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3320
Propsy3559
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską

Thoro
The Modders

Newsy
#21 2009-07-24, 11:16(Ostatnia zmiana: 2009-08-28, 13:03)
Dzień screena


Już 25 lipca powtórka z zeszłorocznego "Dnia Screena". Dla mniej uważnych przypominamy, że jest to coroczna impreza na łamach theModders.org pozwalająca modderom na zaprezentowanie wyników prac nad swoimi projektami. Tegoroczna akcja obejmować będzie głosowanie na najlepszy mod oraz najładniejszego screena...


dalsza część newsa na czaszaplaty.pl
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3320
Propsy3559
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską

Thoro
The Modders

Newsy
#22 2009-08-28, 13:03(Ostatnia zmiana: 2009-08-28, 13:03)

Zgodnie z wcześniejszą obietnicą prezentujemy pozostałe materiały, które nie zostały ukazane na Dniu Screena. Tym razem przedstawiamy znane Wam już Orle Gniazdo oraz odmienione lasy Górniczej Doliny. Dodatkowo załączamy również ilustracje...

dalsza część newsa na czaszaplaty.pl
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3320
Propsy3559
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską

Thoro
The Modders

Newsy
#23 2009-10-02, 13:03(Ostatnia zmiana: 2009-10-02, 13:03)

Na oficjalnej stronie http://czaszaplaty.pl pojawiło się oświadczenie w sprawie dalszych losów projektu.
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3320
Propsy3559
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską

Thoro
The Modders

Newsy
#24 2009-11-21, 20:15(Ostatnia zmiana: 2009-11-21, 20:20)

Po latach kształtowania finalnej formy projektu z przyjemnością i nieskrywaną dumą prezentujemy listę najważniejszych nowości, zmian i poprawek jakie niesie ze sobą Czas Zapłaty dla pierwotnej wersji gry Gothic. Liczymy również, że w związku z tą wiadomością uda nam się w końcu rozwiać wszystkie wątpliwości dotyczące projektu a przede wszystkim finalnie zaspokoić ciekawość wszystkich tych, którzy przecież już tak długo czekają na oddanie wyników prac The Modders w ręce graczy. Nie pozostaje nic innego jak poniższą listą podziękować za wierność i wytrwałość wszystkim tym, którzy są z nami i nas wspierają...

dalsza część newsa na czaszaplaty.pl[/u]

Zapraszamy do dyskusji w tym temacie.
 

shergar

shergar

Moderator działu
Darth Revan
posty874
Propsy1270
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Darth Revan
Pozamykałem topiki, pewnie jeszcze jakieś newsy wrzucimy przed premierą, ale tematy otworzymy w dzień premiery, wcześniej nie ma sensu.

Jeżeli ktoś z was ma jakiekolwiek pytania to zapraszam do przeglądania tematów, tam znajdziecie wszystkie dostępne informacje o modyfikacji.
 
Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku... Ale to nie cel podróży kształtuje ludzką duszę, tylko droga, która do niego zmierza...

orcwarrior

orcwarrior

Moderator działu
posty476
Propsy317
Profesjabrak
  • Moderator działu

orcwarrior
Moderator działu

Newsy
#26 2010-12-26, 16:09(Ostatnia zmiana: 2010-12-26, 16:10)
Po długiej przerwie The Modders powraca z kolejnym materiałem, tym razem jest to surowy gameplay prosto z gry trwający aż 6 minut.
Klip przedstawia przebieg jednego z zadań w modyfikacji, okazyjnie prezentuje też kilka nowości jak kompas, paski kinowe podczas dialogów oraz warianty pogodowe (tu zamglenie, szarówka). Jako tło przygrywają fragmenty utworów Autorstwa Triple.

Zapraszamy do oglądania w najwyższej jakości.
@YouTube

 



shergar

shergar

Moderator działu
Darth Revan
posty874
Propsy1270
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Darth Revan

shergar
Moderator działu

Newsy
#27 2012-03-03, 00:26(Ostatnia zmiana: 2012-03-03, 10:48)
Witam wszystkich,

Ze względu na brak jakiejkolwiek reakcji ze strony orka postanowiliśmy udostępnić to co do tej pory zostało zrealizowane. Jest to wersja BETA modyfikacji Czas Zapłaty, musicie więc liczyć się z brakiem stabilności i od 4 rozdziału raczej za dużo nie pogracie. Jest tam kilka niedokończonych lokacji i nie sprawdzone do końca wątki fabularne, ale do rozdziału 3 włącznie powinno dać się grać. Załączam także savy dla tych którzy mogą mieć większe problemy z grą.

Mam nadzieję, że BETA choć trochę zrekompensuje wam czekanie i brak wersji finalnej. Jeżeli Ork się odezwie mam nadzieję, że skończymy moda, ale w tej chwili jest to mało prawdopodobne - cały source jest u niego. Można oczywiście wyciągnąć z moda co się da - jeżeli jest ktoś chętny, żeby pomóc nam dokończyć zapraszam na PW. W sumie "wystarczy" dorzucić resztę skryptów fabuły, dokończyć 2 lokacje i solidnie przetestować moda.

Jeszcze raz przepraszam w imieniu całego teamu za to, że tak daliśmy ciała na finishu. Mimo wszystko szanuję decyzję orca o porzuceniu pracy nad modem - to jego projekt, miał prawo.

Pozdrawiam i życzę przyjemnej gry,
Sher

Linki do ściągnięcia w tym temacie (możecie wrzucać na inne serwery, dlatego temat będzie otwarty, doklejajcie linki, będę je systematycznie dodawał do wstępniaka):

http://themodders.org/index.php?/topic/16435-gothic-czas-zaplaty-beta/

edit:

Mam skrypty do CZ jeżeli znajdzie się ktoś kto chciałby dokończyć CZ proszę na PW.
 
Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku... Ale to nie cel podróży kształtuje ludzką duszę, tylko droga, która do niego zmierza...

shergar

shergar

Moderator działu
Darth Revan
posty874
Propsy1270
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Darth Revan
W pierwszym poście tego tematu znajdziecie najnowszą wersję moda:

http://themodders.org/index.php?/topic/16435-gothic-czas-zaplaty-beta/

Dla opornych wrzucam też tutaj linki:

Gothic: Czas Zapłaty [wersja beta], najnowsza wersja (12.04.2012).

Cały mod (bez Freddy Textures):
http://www.sendspace.com/file/w8sify

Freddy Textures:
http://www.worldofgothic.de/dl/download_247.htm

Patch do wersji poprzedniej:
http://www.sendspace.com/file/euwu6l

Lista zmian:
Spoiler
Ver 1.0

- poprawienie dialogu Hanka dotyczącego nauki oraz dodanie nauki siły u niego,
- wyłączenie wyświetlania błędów na górze ekranu,(przy zapisie gry)
- dodanie Fiskowi po jednym grogu i rumu (teraz ma po 2 sztuki z tych trunków),
- dodanie NPC Mark, gawędziarza wraz z dialogami,
- naprawienie zadania Rączki (chyba?),
- poprawienie awansowania na wyższy poziom,
- poprawienie dialogów Foxa z konfiturami,
- drobne zmiany
- Naprawiony Pacho
- naprawione wyświetlanie nowego lvl
- Matka aligatorów nie znika dopóki nie zabierzemy jej itemu
- Cinemabary i ekwipunek przy recepturach już się chowają
- opcja dialogowa Koniec zamiast END. (przy kretoszczurach)
- usunięcie następnych napisów z góry ekranu mianowicie
        - STATUSSCREENOPENED
        - oraz NextPresetAt(HH)

Ver 1.01

- usunięcie funkcji evt_trigger8 z TimeEvents.d oraz Timetrigger8 z World.zen
- Usunięcie funkcji EVT_trigger6 z TimeEvents.d oraz wyzwalacza TIMETRIGGER6 z World.zen
- Usunięcie TIMETRIGGER5 z World.zen
- Wywalenie evt_trigger2(), usunięcie Wld_SendTrigger("TIMETRIGGER7"); oraz wyświetlanie wersji gry z TimeEvents, usunięcie timetrigger1 z World.zen.

ver 1.02

- poprawiony Tony (zabójstwo i skazanie na Głębię)
- dodany strażnik Głębi
- dodani uciekinierzy z NO (zadanie z Laresem i jego toporem)
- poprawiony Gorn (już stoi tam gdzie trzeba)
- dodany strażnik bramy przed polem ryżowym
- usunięty błąd krytyczny, który powodował crush gry o północy czasu gry
- dodany działający Pupil
- poprawione pozyskiwanie trofeów z zabitych stworzeń (np. kły wilka)
- poprawiony dialog z Fiskiem
- poprawione zadanie z mieczem dla Świstaka
- poprawiona bójka w karczmie (i wszystkie pozostałe bójki)
- poprawiony Karczmarz (dialog)
- poprawiony handel z Lerenem (dialog)
- poprawiony Świstak (dialog)
- poprawione i uzupełnione zadanie z Białym Kłem
- dodane dialogi strażnikom mostu przed SO
- Rączka ma właściwy klucz do skrzyni Gomeza
- poprawione opcje wyboru u Gorna i Laresa
- dokończony i poprawiony wątek poboczny w Orlim Gnieździe
- Matka Aligatorów pojawia się po dialogu z Jackiem
- dokończone i sprawdzone nowe lokacje (podziemia pod Klasztorem i... pewne podziemia ;])
- WIP: Głębia (jest nowy model kopalni, ale raczej wykorzystam stary) i pewna lokacja ;)
- sporo zmian w world.zen

ver 1.03
- poprawienie wpisu o usuwaniu serc
- przetłumaczenie ksiąg magicznych
- poprawienie pojawiania się dialogu szybkiej nauki u Miltena
- wyłączenie wyświetlania komunikatów o używaniu magii
- zmienienie broni Szakalowi z siekiery Foxa na Łamacz Kości
- poprawione skrypty postaci (wymagania broni dopasowane do atrybutów postaci)
- poprawiona nauka u BNów
- skończona Głębia (zarówno zen jak BNowie i story)
- dodane nowe moby
- usunięci Magowie Ognia
- poprawiony handel u Vama
- poprawiony Ogniocierń (regeneruje manę)
- dodana mapa Kolonii (można ją kupić u Fiska)

- Starter CZ (wymaga drobnych poprawek, jeszcze nie dodany do moda)

Zapraszam do grania i wypisywania bugów tutaj:
http://themodders.org/index.php?/topic/16459-cz-bugi/
 
Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku... Ale to nie cel podróży kształtuje ludzką duszę, tylko droga, która do niego zmierza...


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry