O temacie
Autor
Zaczęty 20.01.2008 roku
Wyświetleń 35897
Odpowiedzi 0
Kazzmir Gość
CodeMaster służy do tworzenia kombinacji np. 3 pokręteł, które obrócone w odpowiedniej kolejności uruchomią bramę lub coś innego. W tym tutorialu spróbuję opisać, jak zrobić, aby po przekręceniu 4 pokręteł uruchomić TriggerMover.1. Tworzymy 4 pokrętła jako switcheKod: [Zaznacz]TURNSWITCH_BLOCK.MDS2. Każdy z nich nazywamy inaczej np: 1 - switch1, 2 - switch2, 3 - switch3, 4 - switch4 tak aby różniły się liczbami będzie to przydatne w dalszej części tutorialu.3. Tworzymy codemaster4. Nazywamy go np: CODEMASTER15. Teraz zajmijmy się tym w jakiej kolejności switche mają być obrócone. W opcjach codemastera na dole są sloty:w nich wpisujemy nazwy naszych switchów w dowolnej kolejności. przykład:Kod: [Zaznacz]slaveVobName0:SWITCH1slaveVobName1:SWITCH4slaveVobName2:SWITCH2slaveVobName3:SWITCH36. Aby codemaster działał poprawnie W miejscu gdzie jest FirstFalsesFailure zmieniamy wartość na TRUE Ponieważ gdyby zostało FALSE, kolejność nie miała by znaczenia. W polu TriggerTarget Wpisujemy nazwę czegoś co ma być uruchomione po prawidłowemu przekręceniu pokręteł. np: TriggerMover7. W KAŻDYM switchu w polu TriggerTarget musimy wpisać nazwę codemastera, w moim przypadku CODEMASTER1. W polu rewind zmieniamy wartość na TRUE Unikniemy wtedy komplikacji. Możemy także zmienić cdDyn i staticVob na TRUE, aby nie przenikać przez nie.8. Teraz po zaznaczeniu switcha(y) w kierunku codemastera powinna pojawić się niebieska linia. Świadczy to o tym, że poprawnie przydzieliłeś mu cel.9. KoniecTeraz po przekręceniu switchów w kolejności SWITCH1>>SWITCH4>>SWITCH2>>SWITCH3 powinno uruchomić się "coś" ;) Tutorial o tworzeniu TriggerMoveraWszelkie pytania związane z tym tutorialem proszę zadawać w tym temacie.Autor zastrzega sobie prawo do kopiowania tego Tutorialu
TURNSWITCH_BLOCK.MDS
slaveVobName0:SWITCH1slaveVobName1:SWITCH4slaveVobName2:SWITCH2slaveVobName3:SWITCH3