Następny dialog 2812 3

O temacie

Autor HrK

Zaczęty 7.06.2009 roku

Wyświetleń 2812

Odpowiedzi 3

HrK

HrK

Użytkownicy
posty51
  • Użytkownicy
jak zrobić żeby następny dialog otworzył się tylko wtedy kiedy nasz bohater zostanie pobity przez jakiegoś npc?
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
A możesz bardziej szczegółowo opisać tą sytuację? Bo jeśli to jest w stylu rozmawiamy z NPC, pobija nas i znowu z nim gadamy, to będzie dość proste... W przeciwnym wypadku będzie trzeba pomyśleć...

HrK

HrK

Użytkownicy
posty51
  • Użytkownicy
mam questa ze ide z npc [ Leo ] za wioske i tam mam go pobić
zlecenie dostałem od Hirka
i jeżeli mi się nie uda go pobić chcę żeby u hirka pojawił się dialog i jak to mam zrobić?
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Jeśli za wioską z tym Leo wywiąże się jakiś dialog, to wystarczy dać w dialogu jakąś zmienną.
Następnie w dialogu Hirka warunkiem będzie ta zmienna i Leo.aivar[AIV_HASDEFEATEDSC] == TRUE  gdzie Leo jest wcześniej zdefiniowane: var C_NPC Leo; Leo = Hlp_GetNpc(instancja_Npc);


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry