Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Komentarze do Tutoriali
The Modders > Modding gier komputerowych > Pytania/Problemy > Gry > Gothic
Stron: 1, 2
Vhailor
Jan 5 2007, 17:21
Ten temat powstał aby można było komentować istniejące tutoriale, zgłaszać nieścisłości, błędy etc. Jeżeli chcecie skomentować jakiś tutek powinniście dodać w poście link do niego.
Xardas17
Jan 13 2007, 16:00
Super mam pewien problem z tym oto tutkiem
http://themodders.org/forum/index.php?showtopic=117Miecz zostal zrobiony i wszystko ok po za 1 Jak udeże mieczem potwora nie ma reakcji czaru a jak człowieka to pojawia mi sie w prawj ręce czar ale już zostaje co jest nie tak czego mi brakuje
bloodfly
Jan 20 2007, 17:51
QUOTE(Xardas17 @ Jan 13 2007, 16:00)
Super mam pewien problem z tym oto tutkiem
http://themodders.org/forum/index.php?showtopic=117Miecz zostal zrobiony i wszystko ok po za 1 Jak udeże mieczem potwora nie ma reakcji czaru a jak człowieka to pojawia mi sie w prawj ręce czar ale już zostaje co jest nie tak czego mi brakuje
Do tego wystarczy chyba ustawic tylko damage Tak jak mają potwory
Xardas17
Jan 26 2007, 22:09
ZS odpowiedz mi dlaczego ten piorun nie działa mi na potworach i dlaczego jak sie pojawi nie zniknie proszę
ZS
Jan 27 2007, 00:09
Ja nie wiem, poeksperymentuj trochę
Xardas17
Jan 28 2007, 13:35
ZS powiedzm mi czy ta twoja kosa lodowa działała poprawnie ( po uderzeniu )
a jak zchowałeś broń to czy efekt lodu zostawał ??
a i tak pozatym
ZS_Reacttodamage
B_CombatReacttodamage
B_MM_ReactToDamage
B_MM_ReactToCombatDamage
B_Orc_AssessDamage
gdzie są te pliki podaj mi foldery
Manver
Jan 28 2007, 14:14
Systemowa wyszukiwarka bez problemu to znajdzie. Zacznij szukać w folderze scripts i już
Pozdrowienia.
Radius
Jan 28 2007, 14:16
niestety nie znajdzie juz prubowalem tylko jakby bylo w pikack .txt (
Xardas17
Jan 28 2007, 14:48
Szukam ręcznie już kilka dni i nie wiem gdzie ZS ma te pliki
Pewnie dlatego mi nie działa to jak należy po odp ZS i jak zadziałą poprawcie wtedy tutka
Manver
Jan 28 2007, 15:41
A nie pomyśleliście czasem żeby zrobić te pliki samemu?
Xardas17
Jan 28 2007, 15:46
O Lares jakis ty pomyslowy
ZS_Reacttodamage
B_CombatReacttodamage
B_MM_ReactToDamage
B_MM_ReactToCombatDamage
B_Orc_AssessDamage
A co tam niby wpiszesz ??
jestem xardas ty potwoze nie żyjesz ???
Lares nie wiadomo nam co tam ma być
Radius
Jan 28 2007, 15:57
a ty sie wogule folderu AI nie tykasz ???
ZS_Reacttodamage - ZS_Human
B_CombatReacttodamage - B_HUman
B_MM_ReactToDamage, B_MM_ReactToCombatDamage - ZS_Monster/chyba ZS_MM_Master.d ale nie jestem pewien
B_Orc_AssessDamage - orc
Manver
Jan 28 2007, 17:35
Ale jesteście wdzięczni .. próbowałem pomoc ale jak tak podchodzicie do sprawy...
Mam nadzieje ze nikt wam nie pomoże, jak tacy jesteście wyrozumiali. Aa ja te pliki mam.
Xardas17
Jan 28 2007, 17:38
Oj Lares Lares wyluzuj
Tu chodzi o to ze tych plików nie możemy znależć już od dłuszego czasu
A Twój post
"
A nie pomyśleliście czasem żeby zrobić te pliki samemu?
"
Poprosu mnie załatwił
Vertiger
Feb 8 2007, 20:28
Ja chciałem tylko ogólnie podziękowac wszystkim, którzy dodają tutoriale bo to naprawde duza pomoc dla poczatkujacych. Myslę, że choć nawet w tutkach znajduja sie małe błędy czasem to i tak stanowia one niewypowiedzianą pomoc
gregi
Feb 8 2007, 20:37
http://themodders.org/forum/index.php?showtopic=58Już bardzo dawno miałem to gdzieś powiedzeć.
Ten tutek jest świetny! Sporo pomaga początkującym.
Bo jak ja byłem noobem to go czytałem, i wiele zrozumiałem.
Dzięki ZS!
Lesterek
Feb 19 2007, 12:32
Jak mam zainstalować moda którego zrobiłem??
ZS
Feb 19 2007, 15:23
plik .ini do katalogu system. pliki .mod do katalogu data (lub data/modvdfs)
Lesterek
Feb 19 2007, 18:41
http://themodders.org/forum/index.php?showtopic=2511Zrobiłem już brame jest w grze ale się przez nią przenika brame zrobiłem w gothicu 2 nocy kruka.Da się jakoś zrobić żeby przez nią nie przenikać??
Aeron
Feb 19 2007, 19:28
staticVob = TRUE
cddyn = TRUE
Lesterek
Feb 20 2007, 11:03
http://themodders.org/forum/index.php?show...roje+z+G1+do+g2Nie ma takiego folderu!!!GothicII/_work/data/meshes/items/armor
Kereth
Feb 25 2007, 16:57
QUOTE(Lesterek @ Feb 20 2007, 11:03)
http://themodders.org/forum/index.php?show...roje+z+G1+do+g2Nie ma takiego folderu!!!GothicII/_work/data/meshes/items/armor
Nie ma.. jasne.. może ty masz w innym folderze zainstalowane. Szukajcie a znajdziecie xD
SoM3
Mar 5 2007, 18:42
http://themodders.org/forum/index.php?show...amp;#entry31180Ja przepraszam ale czy to jest tutek dotyczący robienia modów?
Bovver
Mar 5 2007, 19:18
Niestety nie SoM3 zaczęło sie od tego jak wazon Psiur napisał tutka do robienia Userbara, a potem to poszło z bani każdy , chyba o ile pamietam Drewko , Kubek_zm oraz RadGot zaczęli takie pierdoły pisać
Gother
Mar 5 2007, 19:31
A ja mam pytanie dotyczące tutoriali od chodzenia i skryptów. Co zrobić by NPC gdy do niego zagadam biegł, a nie spacerował do danego waypointu? Daję mu takie coś:
Npc_ExchangeRoutine(self,"arena")
i idzie do waypintu z rutyną arena, ale idzie! Co zrobić by pobiegł?
Xardas17
Mar 5 2007, 19:57
Pisałem ci już
AI_GotoWP(instance npc , waypont)
AI_StopProcessInfos(self);
to proste dajesz te 2 linijki i z bani
Gother
Mar 15 2007, 20:37
Nie działa. Tak samo jak nie działa ten tutorial
http://themodders.org/forum/index.php?showtopic=2511To znaczy obiekt, któremu nadałem takie ustawienia rusza się w te i we wte, ale jak zbuduje moda to w grze dźwignia nie działa. Co jest grane?
Xardas17
Mar 16 2007, 15:01
QUOTE(Gother @ Mar 15 2007, 20:37)
Nie działa. Tak samo jak nie działa ten tutorial
http://themodders.org/forum/index.php?showtopic=2511To znaczy obiekt, któremu nadałem takie ustawienia rusza się w te i we wte, ale jak zbuduje moda to w grze dźwignia nie działa. Co jest grane?
Tutorial Aerona działa i nie pozwole najeżdrzać na niego
Brama nie zadziała gdy styka sie z vobę który cdynamic i reszte ma na true !!!!!
Animacja brami i takich zeczy moze sie tlko stykać z mapą ( zenem ) popatrz jak są animacje bram w g1
a potem pisz takie bzdury
TUTEK AERONA działa i to jak talala zrobiłem juz takich bram z 10 i działają
Gother
Mar 16 2007, 16:33
A działają ci w Spacerze i również gdy włączysz grę i bohater przesunie dźwignię czy tylko w Spacerze?
A co do tego:
AI_GotoWP(instance npc , waypont)
AI_StopProcessInfos(self);
To kamera stoi za bohaterem, a mój rozmówca sobie idzie do waypointu jak Milten. Wolny jestem gdy skończy swą wędrówkę i to (wciąż nie wiem czemu) spacerkiem. W skryptach The Trial stoi jak byk:
Npc_ExchangeRoutine(self,"Guide");
gdzie guide to nazwa rutyny jaką ma wykonywać NPC. Za pomoca tej rutyny NPC kierują się do danego waypointu gdzie wykonują daną rutynę. Tylko nie mogę znaleźć rutyny biegu. ZS przerobili?
Xardas17
Mar 16 2007, 16:47
QUOTE(Gother @ Mar 16 2007, 16:33)
A działają ci w Spacerze i również gdy włączysz grę i bohater przesunie dźwignię czy tylko w Spacerze?
A co do tego:
AI_GotoWP(instance npc , waypont)
AI_StopProcessInfos(self);
To kamera stoi za bohaterem, a mój rozmówca sobie idzie do waypointu jak Milten. Wolny jestem gdy skończy swą wędrówkę i to (wciąż nie wiem czemu) spacerkiem. W skryptach The Trial stoi jak byk:
Npc_ExchangeRoutine(self,"Guide");
gdzie guide to nazwa rutyny jaką ma wykonywać NPC. Za pomoca tej rutyny NPC kierują się do danego waypointu gdzie wykonują daną rutynę. Tylko nie mogę znaleźć rutyny biegu. ZS przerobili?
jak robisz za pomocą
Npc_ExchangeRoutine(self,"Guide");
to popatrz sobie na kirga z areny g1 on biegnie do waypontu
A apropo tutorialu skoro napisalem że zrobiłem 10 i dzialają oznacza ze odpalałem gothica i w gothicu działają
Gother
Mar 27 2007, 18:34
Wciąż mam pytania na temat tutka Aerona. Jak zwiększyc szybkość przesuwania się voba za pomoca triggera?
Aeron
Mar 27 2007, 18:48
Rozumiem że chodzi o TriggerMover
MoveSpeed: i tu wpisujesz dowolną wartość
Gother
Mar 28 2007, 14:59
Aeron fajna sygnatura. Widzę, że okiełznałeś Spacera . Powiedz mi jeszcze jakim skryptem zrobić by vob np. skała ustawiona w tym programie na przenikanie i niewidzialność po uruchomieniu czegoś tam (np. po dialogu) stała się obiektem widzialnym i statycznym?
Xardas17
Apr 18 2007, 19:56
Teraz chwilka dla mojego postu
http://themodders.org/forum/index.php?showtopic=1280w tuym temacie nadal nie wiem jak ustawic tick tocka by odliczyl mi do 1 po upływie 24 godzin prosze o pomc gdyrz ta informacja jest mi potrzebna
RadGot
Apr 18 2007, 19:59
No dobra, najbardziej ze wszystkich podobał mi sie tutorial........mój;p a potem Laresa.
Lares, robiłem to w pięć minut jest git.
Kolega_Diega
May 14 2007, 16:26
mam problem. jak uruchomic gre z funkcja reprease scripts??
edit -> oki już wiem doszedłem do tego sam!!!
BohaterGothica
Jul 9 2007, 17:36
mam problem nie umiem znalezc tego programu graficznego obslugujacego jpg itp. chce sam tworzyc mody wiec zaczynam od zmieniania tekstur
Maybe
Jul 9 2007, 18:40
OMG!
http://www.download.net.pl/d354/Gimp-GetFile/ - gimp 2. Miłego modowania.
VEQ
Jul 9 2007, 19:20
ehhh nawet paint obsługuje JPG a jak coś to
www.czlovek.dbv.pl masz tam photofiltre w downloadzie>prpgramy
PS.musisz się zalogować
Thoro
Jul 9 2007, 20:53
Polecam Photoshopa. Zamiast bawić się w gimpy i te inne lepiej od razu zacząć od czegoś poważnego.
Bovver
Jul 9 2007, 20:58
THoro ma racje, ale patrz też z innej strony, że co niektórzy jak nie mają pojęcia o grafice , wiesz tworzenie warstw zaczynanie, to proponuję GIMPa sam w GIMPie robiłem i moim zdaniem po photoshopie to zajebisty program.
Dawyxy
Aug 30 2007, 07:17
Mam pewien problem ze spacerem:
1. To mi sie pojawia przy w??czeniu jakiej? mapy ZEN
http://img260.imageshack.us/img260/1002/bug1vj3.png_______________________________
2. to gdy chcem zapisa? oboj?tnie jak mape to nawet niema ?adowania nic tylko to sie pojawia:
http://img260.imageshack.us/img260/8811/bug2ry5.png_______________________________
3. A to gdy po zapisaniu pojawia sie poprzedni b??d to potem acces volation czy jako? tak i wy??cza mi si? spacer.
http://img260.imageshack.us/img260/5271/bug3oo6.png_______________________________
Bra?em porad? z
http://themodders.org/forum/index.php?showtopic=2465 ale jak wyszukuje #22 to pokazuje sie wiadomo?? ze takie co? nie istnieje prosze pomuszcie!!!
EDIT: niewiem mo?e jst gdzie? rozwiazanie ale niemgoe znale?? mo?e chocia? jaki? inny tutek?
EDIT: Rozwi?za?em ju? problem
Xardas17
Sep 16 2007, 15:24
http://themodders.org/forum/index.php?show...0&st=0&Co do teko tutka Mam kilka zastrzeżeń tutek przecież nie działa poprawnie czar po takim skrypcie nie działa
Pokaż przykład gotowego skryptu.
Fenix
Sep 16 2007, 18:28
viola Xardasie:
KOD
//-------- Spell Commands --------
// SPL_DONTINVEST = 0; // Es können keine weiteren Manapunkte investiert werden. Erst durch CTRL loslassen geht der Spell ab
// SPL_RECEIVEINVEST = 1; // Wirkung durchgeführt, es können weitere Invest kommen, zB.bei Heal nach jedem Pöppel
// SPL_SENDCAST = 2; // Starte den Zauber-Effekt (wie CTRL loslassen), automatischer Abbruch
// SPL_SENDSTOP = 3; // Beende Zauber ohne Effekt
// SPL_NEXTLEVEL = 4; // setze den Spruch auf den nächsten Level
func int Spell_Logic_Trf_Crawler(var int manaInvested)
{
PrintDebugNpc (PD_MAGIC, "Spell_Logic_Transform");
if (manaInvested >= SPL_SENDCAST_TRF_CRAWLER)
{
var int radommonster;
radommonster = Hlp_Random (4);
if (radommonster == 0)
{
Npc_SetActiveSpellInfo(self, MineCrawler);
}else
if (radommonster == 1)
{
Npc_SetActiveSpellInfo(self, StonePuma);
}else
if (radommonster == 2)
{
Npc_SetActiveSpellInfo(self, Lurker);
}else
if (radommonster == 3)
{
Npc_SetActiveSpellInfo(self, Shadowbeast);
};
return SPL_SENDCAST;
};
return SPL_NEXTLEVEL;
};
I jaki masz problem z tym czarem, co się dzieje?
Xardas17
Sep 17 2007, 13:41
if (radommonster == 0)
{
Npc_SetActiveSpellInfo(self, MineCrawler);
}else
No tak już wiem co zrobiłem źle u mnie aczynalo się od 1 gdzyż nie zauażyłem na tutku
(Zmienna_okreslajaca_ile_mozliwych_przemian_bedzie_dostepnych_w_tym_czarze== 0)
dopiero z tego dalem sobie sprawę teraz
po przekopiowaniu Wybacz i przepraszam za problem
Lakis
Nov 3 2007, 16:41
Mam takie pytanie odnośnie tego tutka
http://themodders.org/forum/index.php?showtopic=117Wziołem się za to na taki grubszy trening, ale za nic nie wiem gdzie to po wpisywać.
Z góry dzięki.
Maq
Nov 13 2007, 14:29
http://themodders.org/forum/index.php?show...;start=#entry92 odnośnie tego tutka mianowicie traffix napisał C:/Gothic/_Work/Data/Scripts/Content/Story/NPC że tu sie znajdują skrypty npc tyle ze u mnie konczy sie cala historia na C:/Gothic/_Work/Data/Scripts/Content/Cutscene dopiero sie ucze i chcialem sobie popatrzec na te skrypty gdzie je znalezc ?
Lakis
Nov 15 2007, 10:59
A ściągnąłeś polskie skrypty? Bo bez tego wiadoma dlaczego nie masz tych plików.
http://republika.pl/lmix/images/GmdkScriptspl.rar wezner-w11
Nov 15 2007, 18:17
ja jestem za tępy żeby zrobić sobie samemu jakąś bron mam prośbę morze mi ktoś wysłać gotowy miecz z tego posta
http://themodders.org/forum/index.php?showtopic=4738 wraz z dokładną instrukcją dodania go
moje gg 8498711
Maq
Nov 18 2007, 19:26
http://themodders.org/forum/index.php?showtopic=194 odnosnie wstawiania obiektów wybieram mesha klikam apply i wyskakuje mi taki błąd
http://img104.imageshack.us/my.php?image=scn4jb7.jpg a obiekt sie nie wstawia
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board Š 2001-2008 Invision Power Services, Inc.