Komentarze do Tutoriali 122886 23

O temacie

Autor

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 122886

Odpowiedzi 23

Kazzmir
  • Gość
Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Komentarze do Tutoriali
The Modders > Modding gier komputerowych > Pytania/Problemy > Gry > Gothic
Stron: 1, 2
Vhailor
Jan 5 2007, 17:21
Ten temat powstał aby można było komentować istniejące tutoriale, zgłaszać nieścisłości, błędy etc. Jeżeli chcecie skomentować jakiś tutek powinniście dodać w poście link do niego.
Xardas17
Jan 13 2007, 16:00
Super mam pewien problem z tym oto tutkiem

http://themodders.org/forum/index.php?showtopic=117

Miecz zostal zrobiony i wszystko ok po za 1 Jak udeże mieczem potwora nie ma reakcji czaru a jak człowieka to pojawia mi sie w prawj ręce czar ale już zostaje  co jest nie tak czego mi brakuje
bloodfly
Jan 20 2007, 17:51
QUOTE(Xardas17 @ Jan 13 2007, 16:00)

Super mam pewien problem z tym oto tutkiem

http://themodders.org/forum/index.php?showtopic=117

Miecz zostal zrobiony i wszystko ok po za 1 Jak udeże mieczem potwora nie ma reakcji czaru a jak człowieka to pojawia mi sie w prawj ręce czar ale już zostaje  co jest nie tak czego mi brakuje


Do tego wystarczy chyba ustawic tylko damage  Tak jak mają potwory  
Xardas17
Jan 26 2007, 22:09
ZS odpowiedz mi dlaczego ten piorun nie działa mi na potworach i dlaczego jak sie pojawi nie zniknie proszę  
ZS
Jan 27 2007, 00:09
Ja nie wiem, poeksperymentuj trochę
Xardas17
Jan 28 2007, 13:35
ZS powiedzm mi czy ta twoja kosa lodowa działała poprawnie ( po uderzeniu )
a jak zchowałeś broń to czy efekt lodu zostawał ??

a i tak pozatym

ZS_Reacttodamage
B_CombatReacttodamage
B_MM_ReactToDamage
B_MM_ReactToCombatDamage
B_Orc_AssessDamage

gdzie są te pliki podaj mi foldery  
Manver
Jan 28 2007, 14:14
Systemowa wyszukiwarka bez problemu to znajdzie. Zacznij szukać w folderze scripts i już

Pozdrowienia.
Radius
Jan 28 2007, 14:16
niestety nie znajdzie juz prubowalem  tylko jakby bylo w pikack .txt (
Xardas17
Jan 28 2007, 14:48
Szukam ręcznie już kilka dni  i nie wiem gdzie ZS ma te pliki

Pewnie dlatego mi nie działa to jak należy po odp ZS i jak zadziałą poprawcie wtedy tutka  
Manver
Jan 28 2007, 15:41
A nie pomyśleliście czasem żeby zrobić te pliki samemu?
Xardas17
Jan 28 2007, 15:46
O Lares jakis ty pomyslowy


ZS_Reacttodamage
B_CombatReacttodamage
B_MM_ReactToDamage
B_MM_ReactToCombatDamage
B_Orc_AssessDamage

A co tam niby wpiszesz ??

jestem xardas ty potwoze nie żyjesz ???

Lares nie wiadomo nam co tam ma być  
Radius
Jan 28 2007, 15:57
a ty sie wogule folderu AI nie tykasz ???
ZS_Reacttodamage - ZS_Human
B_CombatReacttodamage - B_HUman
B_MM_ReactToDamage, B_MM_ReactToCombatDamage - ZS_Monster/chyba ZS_MM_Master.d ale nie jestem pewien
B_Orc_AssessDamage - orc
Manver
Jan 28 2007, 17:35
Ale jesteście wdzięczni .. próbowałem pomoc ale jak tak podchodzicie do sprawy...

Mam nadzieje ze nikt wam nie pomoże, jak tacy jesteście wyrozumiali. Aa ja te pliki mam.  
Xardas17
Jan 28 2007, 17:38
Oj Lares Lares wyluzuj
 

Tu chodzi o to ze tych plików nie możemy znależć już od dłuszego czasu

A Twój post

"
A nie pomyśleliście czasem żeby zrobić te pliki samemu?
"

Poprosu mnie załatwił  
Vertiger
Feb 8 2007, 20:28
Ja chciałem tylko ogólnie podziękowac wszystkim, którzy dodają tutoriale bo to naprawde duza pomoc dla poczatkujacych. Myslę, że choć nawet w tutkach znajduja sie małe błędy czasem to i tak stanowia one niewypowiedzianą pomoc  
gregi
Feb 8 2007, 20:37
http://themodders.org/forum/index.php?showtopic=58

Już bardzo dawno miałem to gdzieś powiedzeć.
Ten tutek jest świetny! Sporo pomaga początkującym.
Bo jak ja byłem noobem to go czytałem, i wiele zrozumiałem.
Dzięki ZS!  
Lesterek
Feb 19 2007, 12:32
Jak mam zainstalować moda którego zrobiłem??
ZS
Feb 19 2007, 15:23
plik .ini do katalogu system. pliki .mod do katalogu data (lub data/modvdfs)
Lesterek
Feb 19 2007, 18:41
http://themodders.org/forum/index.php?showtopic=2511

Zrobiłem już brame jest w grze ale się przez nią przenika brame zrobiłem w gothicu 2 nocy kruka.Da się jakoś zrobić żeby przez nią nie przenikać??
Aeron
Feb 19 2007, 19:28
staticVob = TRUE
cddyn = TRUE
Lesterek
Feb 20 2007, 11:03
http://themodders.org/forum/index.php?show...roje+z+G1+do+g2



Nie ma takiego folderu!!!GothicII/_work/data/meshes/items/armor
Kereth
Feb 25 2007, 16:57
QUOTE(Lesterek @ Feb 20 2007, 11:03)

http://themodders.org/forum/index.php?show...roje+z+G1+do+g2
Nie ma takiego folderu!!!GothicII/_work/data/meshes/items/armor




Nie ma.. jasne.. może ty masz w innym folderze zainstalowane. Szukajcie a znajdziecie xD
SoM3
Mar 5 2007, 18:42
http://themodders.org/forum/index.php?show...amp;#entry31180

Ja przepraszam ale czy to jest tutek dotyczący robienia modów?
Bovver
Mar 5 2007, 19:18
Niestety nie SoM3 zaczęło sie od tego jak wazon Psiur napisał tutka do robienia Userbara, a potem to poszło z bani  każdy , chyba o ile pamietam Drewko , Kubek_zm oraz RadGot zaczęli takie pierdoły pisać  
Gother
Mar 5 2007, 19:31
A ja mam pytanie dotyczące tutoriali od chodzenia i skryptów. Co zrobić by NPC gdy do niego zagadam biegł, a nie spacerował do danego waypointu? Daję mu takie coś:
Npc_ExchangeRoutine(self,"arena")
i idzie do waypintu z rutyną arena, ale idzie! Co zrobić by pobiegł?
Xardas17
Mar 5 2007, 19:57
Pisałem ci już

AI_GotoWP(instance npc , waypont)
AI_StopProcessInfos(self);

to proste dajesz te 2 linijki i z bani
Gother
Mar 15 2007, 20:37
Nie działa. Tak samo jak nie działa ten tutorial
http://themodders.org/forum/index.php?showtopic=2511
To znaczy obiekt, któremu nadałem takie ustawienia rusza się w te i we wte, ale jak zbuduje moda to w grze dźwignia nie działa. Co jest grane?
Xardas17
Mar 16 2007, 15:01
QUOTE(Gother @ Mar 15 2007, 20:37)

Nie działa. Tak samo jak nie działa ten tutorial
http://themodders.org/forum/index.php?showtopic=2511
To znaczy obiekt, któremu nadałem takie ustawienia rusza się w te i we wte, ale jak zbuduje moda to w grze dźwignia nie działa. Co jest grane?



  Tutorial Aerona działa i nie pozwole najeżdrzać na niego

Brama nie zadziała gdy styka sie z vobę który cdynamic i reszte ma na true !!!!!
Animacja brami i takich zeczy moze sie tlko stykać z mapą ( zenem ) popatrz jak są animacje bram w g1
a potem pisz takie bzdury

TUTEK AERONA działa i to jak talala zrobiłem juz takich bram z 10 i działają  
Gother
Mar 16 2007, 16:33
A działają ci w Spacerze i również gdy włączysz grę i bohater przesunie dźwignię czy tylko w Spacerze?
A co do tego:
AI_GotoWP(instance npc , waypont)
AI_StopProcessInfos(self);
To kamera stoi za bohaterem, a mój rozmówca sobie idzie do waypointu jak Milten. Wolny jestem gdy skończy swą wędrówkę i to (wciąż nie wiem czemu) spacerkiem. W skryptach The Trial stoi jak byk:
Npc_ExchangeRoutine(self,"Guide");
gdzie guide to nazwa rutyny jaką ma wykonywać NPC. Za pomoca tej rutyny NPC kierują się do danego waypointu gdzie wykonują daną rutynę. Tylko nie mogę znaleźć rutyny biegu. ZS przerobili?
Xardas17
Mar 16 2007, 16:47
QUOTE(Gother @ Mar 16 2007, 16:33)

A działają ci w Spacerze i również gdy włączysz grę i bohater przesunie dźwignię czy tylko w Spacerze?
A co do tego:
AI_GotoWP(instance npc , waypont)
AI_StopProcessInfos(self);
To kamera stoi za bohaterem, a mój rozmówca sobie idzie do waypointu jak Milten. Wolny jestem gdy skończy swą wędrówkę i to (wciąż nie wiem czemu) spacerkiem. W skryptach The Trial stoi jak byk:
Npc_ExchangeRoutine(self,"Guide");
gdzie guide to nazwa rutyny jaką ma wykonywać NPC. Za pomoca tej rutyny NPC kierują się do danego waypointu gdzie wykonują daną rutynę. Tylko nie mogę znaleźć rutyny biegu. ZS przerobili?



jak robisz za pomocą

Npc_ExchangeRoutine(self,"Guide");

to popatrz sobie na kirga z areny g1 on biegnie do waypontu

A apropo tutorialu skoro napisalem że zrobiłem 10 i dzialają oznacza ze odpalałem gothica i w gothicu działają
Gother
Mar 27 2007, 18:34
Wciąż mam pytania na temat tutka Aerona. Jak zwiększyc szybkość przesuwania się voba za pomoca triggera?
Aeron
Mar 27 2007, 18:48
Rozumiem że chodzi o TriggerMover


MoveSpeed: i tu wpisujesz dowolną wartość
Gother
Mar 28 2007, 14:59
Aeron fajna sygnatura. Widzę, że okiełznałeś Spacera  . Powiedz mi jeszcze jakim skryptem zrobić by vob np. skała ustawiona w tym programie na przenikanie i niewidzialność po uruchomieniu czegoś tam (np. po dialogu) stała się obiektem widzialnym i statycznym?
Xardas17
Apr 18 2007, 19:56
Teraz chwilka dla mojego postu

http://themodders.org/forum/index.php?showtopic=1280

w tuym temacie nadal nie wiem jak ustawic tick tocka by odliczyl mi do 1 po upływie 24 godzin prosze o pomc gdyrz ta informacja jest mi potrzebna
RadGot
Apr 18 2007, 19:59
No dobra, najbardziej ze wszystkich podobał mi sie tutorial........mój;p a potem Laresa.

Lares, robiłem to w pięć minut jest git.
Kolega_Diega
May 14 2007, 16:26
mam problem. jak uruchomic gre z funkcja reprease scripts??

edit -> oki już wiem doszedłem do tego sam!!!
BohaterGothica
Jul 9 2007, 17:36
mam problem nie umiem znalezc tego programu graficznego obslugujacego jpg itp. chce sam tworzyc mody wiec zaczynam od zmieniania tekstur
Maybe
Jul 9 2007, 18:40
OMG! http://www.download.net.pl/d354/Gimp-GetFile/ - gimp 2. Miłego modowania.
VEQ
Jul 9 2007, 19:20
ehhh nawet paint obsługuje JPG  a jak coś to www.czlovek.dbv.pl masz tam photofiltre w downloadzie>prpgramy


PS.musisz się zalogować
Thoro
Jul 9 2007, 20:53
Polecam Photoshopa. Zamiast bawić się w gimpy i te inne lepiej od razu zacząć od czegoś poważnego.
Bovver
Jul 9 2007, 20:58
THoro ma racje, ale patrz też z innej strony, że co niektórzy jak nie mają pojęcia o grafice , wiesz tworzenie warstw zaczynanie, to proponuję GIMPa sam w GIMPie robiłem i moim zdaniem po photoshopie to zajebisty program.
Dawyxy
Aug 30 2007, 07:17
Mam pewien problem ze spacerem:

1. To mi sie pojawia przy w??czeniu jakiej? mapy ZEN
http://img260.imageshack.us/img260/1002/bug1vj3.png
_______________________________

2. to gdy chcem zapisa? oboj?tnie jak mape to nawet niema ?adowania nic tylko to sie pojawia:
http://img260.imageshack.us/img260/8811/bug2ry5.png

_______________________________

3. A to gdy po zapisaniu pojawia sie poprzedni b??d to potem acces volation czy jako? tak i wy??cza mi si? spacer.
http://img260.imageshack.us/img260/5271/bug3oo6.png

_______________________________

Bra?em porad? z http://themodders.org/forum/index.php?showtopic=2465 ale jak wyszukuje #22 to pokazuje sie wiadomo?? ze takie co? nie istnieje prosze pomuszcie!!!




EDIT: niewiem mo?e jst gdzie? rozwiazanie ale niemgoe znale?? mo?e chocia? jaki? inny tutek?





EDIT: Rozwi?za?em ju? problem






Xardas17
Sep 16 2007, 15:24
http://themodders.org/forum/index.php?show...0&st=0&

Co do teko tutka Mam kilka zastrzeżeń tutek przecież nie działa poprawnie czar po takim skrypcie nie działa

Pokaż przykład gotowego skryptu.
Fenix
Sep 16 2007, 18:28
viola Xardasie:
KOD
//-------- Spell Commands --------
// SPL_DONTINVEST         =     0;        // Es können keine weiteren Manapunkte investiert werden. Erst durch CTRL loslassen geht der Spell ab
// SPL_RECEIVEINVEST    =     1;        // Wirkung durchgeführt, es können weitere Invest kommen, zB.bei Heal nach jedem Pöppel
// SPL_SENDCAST            =     2;        // Starte den Zauber-Effekt (wie CTRL loslassen), automatischer Abbruch
// SPL_SENDSTOP            =     3;        // Beende Zauber ohne Effekt
// SPL_NEXTLEVEL        =    4;        // setze den Spruch auf den nächsten Level

func int Spell_Logic_Trf_Crawler(var int manaInvested)
{
    PrintDebugNpc        (PD_MAGIC,    "Spell_Logic_Transform");

    if (manaInvested >= SPL_SENDCAST_TRF_CRAWLER)
    {
        var int radommonster;
        radommonster = Hlp_Random (4);
       
       
        if (radommonster == 0)
        {
        Npc_SetActiveSpellInfo(self, MineCrawler);
        }else
        if (radommonster == 1)
        {
        Npc_SetActiveSpellInfo(self, StonePuma);
        }else
        if (radommonster == 2)
        {
        Npc_SetActiveSpellInfo(self, Lurker);
        }else
        if (radommonster == 3)
        {
        Npc_SetActiveSpellInfo(self, Shadowbeast);
        };
       
        return SPL_SENDCAST;
    };

    return SPL_NEXTLEVEL;
};


I jaki masz problem z tym czarem, co się dzieje?
Xardas17
Sep 17 2007, 13:41

if (radommonster == 0)
{
Npc_SetActiveSpellInfo(self, MineCrawler);
}else


No tak już wiem co zrobiłem źle u mnie aczynalo się od 1 gdzyż nie zauażyłem na tutku
(Zmienna_okreslajaca_ile_mozliwych_przemian_bedzie_dostepnych_w_tym_czarze== 0)

dopiero z tego dalem sobie sprawę teraz

po przekopiowaniu Wybacz  i przepraszam za problem
Lakis
Nov 3 2007, 16:41
Mam takie pytanie odnośnie tego tutka
http://themodders.org/forum/index.php?showtopic=117
Wziołem się za to na taki grubszy trening, ale za nic nie wiem gdzie to po wpisywać.
Z góry dzięki.
Maq
Nov 13 2007, 14:29
http://themodders.org/forum/index.php?show...;start=#entry92 odnośnie tego tutka mianowicie traffix napisał C:/Gothic/_Work/Data/Scripts/Content/Story/NPC że tu sie znajdują skrypty npc tyle ze u mnie konczy sie cala historia na C:/Gothic/_Work/Data/Scripts/Content/Cutscene  dopiero sie ucze i chcialem sobie popatrzec na te skrypty  gdzie je znalezc ?  
Lakis
Nov 15 2007, 10:59
A ściągnąłeś polskie skrypty? Bo bez tego wiadoma dlaczego nie masz tych plików.
http://republika.pl/lmix/images/GmdkScriptspl.rar
wezner-w11
Nov 15 2007, 18:17
ja jestem za tępy żeby zrobić sobie samemu jakąś bron mam prośbę morze mi ktoś wysłać gotowy miecz z tego posta http://themodders.org/forum/index.php?showtopic=4738 wraz z dokładną instrukcją dodania go

moje gg 8498711
Maq
Nov 18 2007, 19:26
http://themodders.org/forum/index.php?showtopic=194 odnosnie wstawiania obiektów wybieram mesha klikam apply i wyskakuje mi taki błąd http://img104.imageshack.us/my.php?image=scn4jb7.jpg a obiekt sie nie wstawia  
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board Š 2001-2008 Invision Power Services, Inc.
 

Mannelig

Mannelig

Użytkownicy
posty5
  • Użytkownicy
Błąd w tutorialu: http://themodders.org/index.php?showtopic=51 w części dotyczącej drabin.
Plik LADDER_1.ASC Nie istnieje. W polu x można wpisać liczby od 2 do 10, a nie od 1 do 9.
 

sebinho

sebinho

Użytkownicy
posty339
Propsy44
Profesjabrak
  • Użytkownicy

sebinho

Komentarze do Tutoriali
#2 2008-03-20, 20:20(Ostatnia zmiana: 2008-03-20, 20:20)
Komentarz do tutka o kupowaniu u NPC.

Cytat: ficus link=topic=55.msg9539#msg9539 date=Mar 20 2008, 15:28\'
EDIT. Zauwarzyłem, że w istniejącym wcześniej temacie ktoś podał probozycje dania itmów do ekwipunku no więc :
to nie jest dobry pomysł poniewarz wystarczy że ktoś grajacy w moda zabiłby handlarza to by te wszystkie itemy zdobył ;p  a to by było bez sensu.

Napisałem też, że można zrobić go nieśmiertelnym i problem znika :D
 

ficus
  • Gość
W sumie tak no ale sprzedawca nieśmiertelny ;p  troche nie fart :D  ale ok zwracam chonor
 

Piskor

Piskor

Użytkownicy
ego masturbator
posty143
Propsy9
  • Użytkownicy
  • ego masturbator
Lesterek linki do startscreenów nie działają.
 

Keretsel

Keretsel

Użytkownicy
posty312
Propsy10
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
działąją, działają tylko serwer na którym się znajdują jest dupny i gdy jest za dużo osób to wywala jakieś debilstwo xD
 

Piskor

Piskor

Użytkownicy
ego masturbator
posty143
Propsy9
  • Użytkownicy
  • ego masturbator
Cytat: Lesterek link=topic=55.msg9944#msg9944 date=Mar 23 2008, 14:04\'
działąją, działają tylko serwer na którym się znajdują jest dupny i gdy jest za dużo osób to wywala jakieś debilstwo xD

O to właśnie mi chodzi :P
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

Komentarze do Tutoriali
#7 2009-06-29, 18:01(Ostatnia zmiana: 2009-06-29, 18:09)
Zawsze się zastanawiałem dlaczego nikt nie pisze żadnych komentarzy do tutoriali... Przed chwilą znalazłem odpowiedź... Temat był zamknięty ;p

EDIT Temat moderowany, czyli aby post się pojawił potrzeba potwierdzenia od moderatora.

drewko

drewko

Użytkownicy
posty18
Propsy2
  • Użytkownicy
 
Gothic The Dark Dragon Prolog - 5%


Futhark

Futhark

Użytkownicy
posty22
  • Użytkownicy
A ja mam problem z tym tuturialem:
http://themodders.org/index.php?showtopic=80
A tek właściwie dwa problemy:
1. NIe działa mi to ctrl+G w notatniku. Próbowałem przejść przez "Edycja>Przejdź do...", ale się nie da. Po prostu ta opcja jest zaznaczona na szaro. W pomocy Windowsa nic o tym nie ma. Aaale to i tak nic w porównaniu z drugim problemem...
2. Nie wiem, w którym pliku wystąpił błąd. Patrzyłem do poprzedniej linijki, ale tam jest coś takiego:

Nie edytowałem żadnego gothic.src! Na po prostu dodawałem zbroję w pliku Content>Items>IT_Przerobiony_Armor.d i teksturę w Textures>Compiled>HUM_DMC_V1-C.TEX
W pliku zbroi też sprawdzałem i wszędzie są średniki.

Proszę, pomóżcie!
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Cytuj
1. NIe działa mi to ctrl+G w notatniku. Próbowałem przejść przez "Edycja>Przejdź do...", ale się nie da. Po prostu ta opcja jest zaznaczona na szaro.
Najwyraźniej jest pomyłka w tym tutorialu. Powinno być Notepad++, a nie Notatnik.

Co do drugiego pytania: masz odpowiednie gmdk?

Jedairusz

Jedairusz

Złote Wrota
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Złote Wrota
  • Grafik 3D w Boombit
Wyłącz zawijanie wierszy w notatniku.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Mam problem z tutorialem o wielu strzałach do jednego łuku:
http://themodders.org/index.php?showtopic=77
Zaczyna się on tak:
Cytuj
Oprócz powyżej wymienionych czynności szukamy pliku:
A przecież to sam początek! Wcześniej były podane jakieś inne czynności które zostały wykasowane przy przenoszeniu tutka czy coś?

zabadeusz

zabadeusz

Użytkownicy
posty59
  • Użytkownicy
Tworzenie gildi do gothic 1 http://themodders.org/index.php?showtopic=78

mógłby ktoś dać tutoriali do gothic 2 bo próbowałem sam stworzyć gildię i skończyło się na re-instalką  Gothica
 

damdan

damdan

Labirynt
posty176
Propsy43
ProfesjaLvl designer
  • Labirynt
Witam
w tym poradniku znikły wszystkie obrazki.Mógł by ktoś wstawić je od nowa albo napisać słownie jak wstawić te rzeczy
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

Komentarze do Tutoriali
#15 2009-08-20, 10:53(Ostatnia zmiana: 2009-08-21, 10:13)
Cytuj
Tworzenie gildi do gothic 1 http://themodders.org/index.php?showtopic=78

mógłby ktoś dać tutoriali do gothic 2 bo próbowałem sam stworzyć gildię i skończyło się na re-instalką Gothica
Nie poleca się tworzyć nowych gildii, bo wynikają same kłopoty. Na końcu tutka była wzmainka o nich.

@Avallach
Może zamiast słowa "powyżej" powinno być "poniżej". Czy pomijając to zdanie, nie można uzyskać zadowalającego efektu.

EDIT
Tutorial jest raczej ok. Tu jest link z z forum gww: http://www.gothicgww.fora.pl/skrypty,76/sytrzaly,77.html

jendrzejs

jendrzejs

Użytkownicy
posty586
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy

jendrzejs

Komentarze do Tutoriali
#16 2009-09-11, 15:00(Ostatnia zmiana: 2009-09-11, 15:29)
Kto widział tutek o niby mieczu runiczym ? Czytając go nieźle się uśmiałem i mam humor na cały dzień :)
Do tego nie działa i masa błędów była :lol2:
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
A coś więcej możesz napisać? Jakiego typu błędy?

Sergio

Sergio

Użytkownicy
Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
posty449
Propsy12
  • Użytkownicy
  • Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
Może ktoś coś wreszcie zrobi? Wrzuciłem do tutoriali poprawnie napisany tutorial o robieniu z bohatera dowolnego innego NPC, pokazało się że mam czekać aż ktoś go zatwierdzi. Czekam już 2 dni a go wciąż nie ma.   :(
 



Zachęcam do oglądania mojego kanału na youtube, może nie jestem teraz jakimś mistrzem ale rozkręcam się. Hit na ten moment: http://www.youtube.com/watch?v=vzOXV0Nb658 Dla wszystkich tych którzy nie mają nic przeciw porcji śmiechu w oparciu o gothic.

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Bo jak mnie nie ma, to nikt się nie ruszy. Zaraz to zrobię.

zabadeusz

zabadeusz

Użytkownicy
posty59
  • Użytkownicy

zabadeusz

Komentarze do Tutoriali
#20 2010-02-25, 15:06(Ostatnia zmiana: 2010-02-25, 15:11)
Tutorial wiele strzał
na podstawie tego tutoriala stworzyłem skrypry, ale do GII(!). Po pierwsze, plik B_SelectWeapon.d Ma inną zawartość od pokazanego. stworzyłem łuk ja w tutorialu:Var int BowChoose;

INSTANCE ItRw_bow_01 (C_Item)
{
name = "Łuk testowy";

mainflag = ITEM_KAT_FF;
flags = ITEM_BOW;
material = MAT_WOOD;

value = 1800;

damageTotal = 90;
damagetype = DAM_POINT;
munition = ItRw_FireArrow;

cond_atr[2]   = ATR_DEXTERITY;
visual = "ItRw_Bow_L_02.mms";

description = "Łuk przystosowany do wybuchoych strzał";
TEXT[2] = NAME_Damage; COUNT[2] = 90;
TEXT[3] = NAME_Dex_needed; COUNT[3] = 10;
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = 1800;
on_equip = equip_bestarrow_test;
on_unequip = unequip_dummy;
};

func void equip_bestarrow_test()
{
BowChoose = TRUE;
AI_ProcessInfos (hero);
};
func void unequip_dummy ()
{
 BowChoose = FALSE;
 AI_StopProcessInfos (hero);
};

monolog:
instance Bow_Hero_Choose (C_INFO)
{
npc = PC_Hero;
nr = 1;
condition = Bow_Hero_Choose_Condition;
information = Bow_Hero_Choose_Info;
permanent = 1;
important = 1;
};  

FUNC int Bow_Hero_Choose_Condition()
{
if (  BowChoose == TRUE)
{

return 1;
};
};

FUNC VOID Bow_Hero_Choose_Info()
{

Info_ClearChoices (Bow_Hero_Choose);
Info_AddChoice (Bow_Hero_Choose, DIALOG_BACK, powrot);

if Npc_HasItems(hero, ItRw_FireArrow)
{
Info_AddChoice (Bow_Hero_Choose, "Ogniste Strzały", ogien );
 
};

if Npc_HasItems(hero, ItRw_Arrow)
{
Info_AddChoice (Bow_Hero_Choose, "Normalne Strzaly", pocisk );

};
};



FUNC void pocisk ()
{
var C_ITEM equippedbow;
equippedbow = Npc_GetEquippedRangedWeapon(hero);

equippedbow.munition = ItRw_Arrow;
BowChoose = FALSE;
none = TRUE;
fire = FALSE;
AI_StopProcessInfos (hero);



};
FUNC void ogien ()
{
var C_ITEM equippedbow;
equippedbow = Npc_GetEquippedRangedWeapon(hero);
equippedbow.munition = ItRw_FireArrow;
BowChoose = FALSE;
fire = TRUE;
none = False;
AI_StopProcessInfos (hero);


};

FUNC void powrot ()
{
BowChoose = FALSE;
AI_StopProcessInfos (hero);


};
i jeszcze funkcję dodatkowych obrażeń
func void CheckFireArrowDamage (var C_Npc oth, var C_Npc slf)
{
equippedbow = Npc_GetEquippedRangedWeapon(hero);
damagehit = Hlp_Random (3);

if ( fire == TRUE )
{

if (Npc_HasReadiedRangedWeapon(hero)) &&   (Npc_IsPlayer(oth))
{

if (damagehit == 1)
{
slf.attribute[ATR_HITPOINTS] -= 50;
PrintScreen("Npc zostaje trafiony ognistą strzała - 50 PŻ", -1,30,"font_old_20_white.tga",3);
Wld_PlayEffect("spellFX_Firebolt",slf,slf,0,0,0,FALSE);
}

  else if (damagehit == 2)
{
slf.attribute[ATR_HITPOINTS] -= 20;
PrintScreen("Npc zostaje trafiony ognistą strzała - 20 PŻ", -1,30,"font_old_20_white.tga",3);
Wld_PlayEffect("spellFX_BELIARSRAGE",slf,slf,0,0,0,FALSE);
}
else if (damagehit == 0)
{
PrintScreen("Npc nie otrzymał trafienia krytycznego - 0 PŻ", -1,30,"font_old_20_white.tga",3);
};
};
};
// npc otrzymuje dodatkowe obrażenia, spowodowane atakiem ognistej strzały
  // self.attributeATR_HITPOINTS] -= 50; // damit er auch selbst was abkriegt die PERC wirkt nicht auf ihn selbst]
//PrintScreen"Npc zostaje trafiony ognistą strzała", -1,30,"font_old_20_white.tga",3);
// Efekt ognia burza ognia)
  // Wld_PlayEffect"spellFX_Firestorm",Hero,self,0,0,0,FALSE);
};

_Work\data\Scripts\Content\Story\Story_GlobalsVar int fire;
Var int none;
var int damagehit;
 var C_ITEM equippedbow;
_Work\data\Scripts\Content\AI\Human\B_Human\B_AssessDamage
CheckFireArrowDamage (other, self);


EDIT: Gites moreles, wszystko działa. Po prostu sprawdzałem skrypt na potworzach <faceplan>. A skoro to działa, to poprosiłbym o przeniesienie do dziau tutoriale
 

Look M.M

Look M.M

Użytkownicy
posty96
Propsy3
  • Użytkownicy
Mam problem z tym tutorialem,a właściwie gdy zapisywałem zena jako uncompiled pojawił mi się Błond #27 oraz gdy w pliku szukałem  te błendy "#22 oraz #27" to nie mogło mi je  znalezść.Niech mi ktoś pomoże w tej sprawie:{ za pomocz będe wdzięczny:]
 
Przybyłem Zobaczyłem Rozpierdoliłem :)

FraseR
  • Gość
O ile pamiętam to zena zapisuje się jako compiled. A dokładnie jaka jest treść tego bledu?
 

Warka

Warka

Użytkownicy
COM BEK !!!
posty476
Propsy209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • COM BEK !!!
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry