Tworzenie skryptu w Events 2754 3

O temacie

Autor gothI

Zaczęty 8.02.2009 roku

Wyświetleń 2754

Odpowiedzi 3

gothI

gothI

Użytkownicy
posty167
  • Użytkownicy
Witam, chcailem sie zapytac jak zrobic skrypt ( i gdzie) ktory bedzie automatycznie wykonywac jakaś funkcje gdy dany warunek zostanie spełniony?

Wydaje mi sie ze w Events ale nie jestem pewien.
 
GG:10938162

FireBoll
  • Gość

FireBoll
Gość

Tworzenie skryptu w Events
#1 2009-02-08, 20:23(Ostatnia zmiana: 2009-02-08, 20:27)
Mi sie zdaje ze masz racje xD
W  events jest coś takiego jeśli jakiś warunek jest prawda, bądź fałszem  staje się to i tamto
czy oto ci chodziło?xD
NP:

[codebox]FUNC VOID B_Spawn_Skeleton_S1()
{
if (Skelett_Spawn == FALSE)
{
Wld_InsertNpc (Lesser_Skeleton,"OC_EBR_DARK_FLOOR");
Skelett_Spawn = TRUE;
};
}; [/codebox]

W tym przypadku o ile sie nie mylę pojawia sie  NPC :P  

A jak go zrobić luknij se na skrypty znajdujące się w events i na ich podstawie zrób nowy :D
 

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Obojętnie gdzie. Można nawet w items.
Potem się tylko wpisuje ścieżkę do pliku w gothic.src i GiT.

Jak zrobić? Gdzieś był tutek Kazzmira o wywoływaniu skryptu co np: 1/8 sekundy (ino zmienić funkcję i dać jakiś warunek if). Ewentualnie fragment tutoriala (dokładniej: wstawianie trigger script'a) Xardasa17 o płonącej broni.
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

gothI

gothI

Użytkownicy
posty167
  • Użytkownicy
THX przerobilem ten skrypt Kazzimira
 
GG:10938162


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry