[G2]Surface - Dodane lokacje 44421 88

O temacie

Autor Caesum

Zaczęty 30.01.2009 roku

Wyświetleń 44421

Odpowiedzi 88

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Caesum

[G2]Surface - Dodane lokacje
2009-01-30, 18:35(Ostatnia zmiana: 2014-02-11, 19:40)
Najnowsza wersja: http://themodders.org/index.php?topic=21402

Spoiler
Spoiler
Górnicza Dolina .3ds - Download(usunięte)

Tutaj macie surface.3ds z Gothic 2 wraz z dodanymi lokacjami za palisadą i odgruzowanym przejściem do obozu Wolnej Kopalni. Z początku miał to być mod a'la Unnamed, lecz z czasem ja straciłem zapał, a Lesterek... Nawet nie wiem xd

Dlatego łapcie owoc mojej pracy.

Lokacje dodane:
1. Przejście do Wolnej Kopalni i .3ds jej obozu
2. Kanion Trolli
3. Lochy Starego Obozu
4. Klasztor
5. Wieża Mgieł
6. Cmentarz Orków*
7. Bagna i obóz Śniącego

* - Ale nie w środku

Jak ktoś chce z tego korzystać, to miło by było, gdyby umieścił mnie w creditsach xd


//Edit by Bula: Dodano do listy modów.
Status Moda: Porzucony(?)

Ten mod dodaje lokacje do Górniczej Doliny, które zostały zablokowane bądź kompletnie usunięte przez PB. Ogólnie część graficzna została tak zrobiona, aby dodane lokacje nie odcinały się od reszty kolonii i nie kolidowały z lore Gothica. Początkowo miały zostać dodane również potwory, żeby lokacje nie były zbyt puste, ale ostatecznie projekt został porzucony.
Nie są też dodane żadne nowe dialogi bądź postaci, gdyż ten mod miał jest tylko graficzną łatką dla Górniczej Doliny, tak więc w żaden sposób nie zmienia sposobu rozgrywki.

Screeny: http://img138.imageshack.us/gal.php?g=gothic22010092321133393.jpg
Download: http://www.mediafire.com/?hmshmhwu8si679g

EDIT: Można to wykorzystać w modach, pamiętajcie tylko o creditsach.
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Caesum

[G2]Surface - Dodane lokacje
#1 2009-04-22, 16:33(Ostatnia zmiana: 2009-06-24, 01:05)
http://rapidshare.com/files/224423486/gd-r....html(usunięte)

Dodałem poprawione(raczej) meshe i zeny, powinno raczej działać, ale ważne, by wykorzystać teksturkę zapodaną we wcześniejszym linku :* Jak by ktoś miał zapał i chęci, to niech zrobi z tego mod dodający górniczą dolinę bez żadnych dodatkowych questów i da światu, by mogli robić własne modyfikacje.
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Caesum

[G2]Surface - Dodane lokacje
#2 2009-06-24, 01:09(Ostatnia zmiana: 2009-06-26, 01:09)
wasteland.zip
EDIT: MaterialFilter

Tutaj jest najnowsza(?) wersja mesha Górniczej Doliny z paroma poprawkami* oraz obozem sekty, wraz z .zenem i nową teksturą, więc nie trzeba niczego nowego ściągać.

UWAGA: Z powodu nie działających macro, musicie sobie sami ustawić parametry tekstur(np. wody).

EDIT: Dodaję jeszcze materialfilter, raczej(nie mylić z na pewno) powinien działać.
 

dcm

dcm

Użytkownicy
posty17
  • Użytkownicy

dcm

[G2]Surface - Dodane lokacje
#3 2009-09-19, 18:08(Ostatnia zmiana: 2009-09-19, 20:42)
gdzie wypakować Surface mod bo chętnie chciałbym mieć to wszystko w g2nk

tu post z instalacją

http://themodders.org/index.php?showtopic=5096

a i czy jest potrzebny G2mdk
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Caesum

[G2]Surface - Dodane lokacje
#4 2009-09-19, 18:28(Ostatnia zmiana: 2009-09-19, 18:28)
Najpierw musisz wypakować folder a spakować do pliku .mod za pomocą GothicVDFS(instrukcja powinna być na themodders), następnie wrzucić plik .mod do folderu DATA w folderze głównym Gothic 2.
Po tym zabiegu trzeba zrobić plik .ini w folderze System, dzięki któremu będzie można uruchomić moda za pomocą Gothic Starter.
Aby to zrobić skopiuj plik GothicGame.ini a następnie zmień jego nazwę na taką samą jak plik .mod, który zrobiłeś.
Potem otwórz go i w linijce:
"VDF=GothicGame.mod"
Zmień "GothicGame.mod" na nazwę twojego pliku .mod

Dodam jeszcze, że mod ciągle jest tworzony, przez co w wielu miejscach nadal nie ma niektórych tekstur/polygonów oraz vobów, również dlatego mod jest "otwarty" a nie spakowany jako plik .mod

A G2MDK jest konieczny, by ten mod zainstalować.
 

dcm

dcm

Użytkownicy
posty17
  • Użytkownicy
dzięki a jeszcze małe pytanko kiedy będzie full version bo mam UNnamed mod ale po rosyjsku a nikomu się nie chce robić spolszczenia a dla mnie to za trudne bo jestem zielony w skryptach
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak na razie mam za mało by powiedzieć kiedy dokładnie zostanie wydany. W obozie sekty nie ma jeszcze żadnych NPC, są problemy z mgłą, która jest ważna, a nie potrafię jej odpowiednio ustawić(ciągle miga cholerstwo), do tego muszę wyciągnąć ze starego obozu obiekty(lochy) a nie mam za bardzo pomysłów jak. No i oczywiście trzeba wypełnić kanion Trolli, ruiny klasztoru oraz miasto orków.
Trochę tego dużo.
 

Kino

Kino

Użytkownicy
No co ty?
posty105
Propsy95
  • Użytkownicy
  • No co ty?
A czy świat jest oteksturowany, tj. wszystko wygląda tak jak w Gothicu1?
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Świat jest oteksturowany w stylu G2, czyli ziemia za palisadą ma smutne odcienie szarości. W innych przypadkach, jak bagna obozu sekty czy mury klasztoru, tekstury są z G1.
 

Kino

Kino

Użytkownicy
No co ty?
posty105
Propsy95
  • Użytkownicy
  • No co ty?

Kino

[G2]Surface - Dodane lokacje
#9 2010-01-15, 15:05(Ostatnia zmiana: 2010-01-15, 15:12)
No cóż, świetne! Wiernie odtworzone lokacje, a statek obok bagien też niezły ;)
Zaraz zabieram się do roboty w Spacerze, żeby dorobić trochę vobów tak jak było to w G1.

Podziwiam i pozdrawiam :P
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Caesum

[G2]Surface - Dodane lokacje
#10 2010-01-15, 21:37(Ostatnia zmiana: 2010-02-04, 11:39)
Na dysku miałem całkowicie ukończoną Górniczą Dolinę ze wszystkim, czego efekty były pokazywane w jednym temacie, jednak pliki się zepsuły, z czasem zaginęły, a ja straciłem zapał.
Cóż, może ktoś inny to dokończy, ja na razie dałem na wstrzymanie.
 

kazzam

kazzam

Użytkownicy
Tester GWW
posty212
  • Użytkownicy
  • Tester GWW
wiele vobów z g1 znajduje się w obozie na bagnie,sam kożystam z tych lokacji i przywróciłem te voby(są poprostu niewidzialne-wystarczy mzienić 2 parametry na 0 i 1) tylko mam problem z wejściem do kopalni nowego obozu,códa wianki mi się tam dzieją i textury zmieniają,a niewiem jak je zmienić bez utraty vobów ;/
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ja tam i tak najbardziej się zastanawiam, jakim cudem bodaj ruscy przenieśli wszystkie voby w Starym Obozie tak, że wszystko było na swoim miejscu.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Nie istnieje przypadkiem jakiś konwerter zenów pomiędzy G1 i G2?

jendrzejs

jendrzejs

Użytkownicy
posty586
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Istnieje,niemiecki program Zen Converter.Konwertuje zeny z G1>G2 i na odwrót ^_^
 

kazzam

kazzam

Użytkownicy
Tester GWW
posty212
  • Użytkownicy
  • Tester GWW
Istnieje,niemiecki program Zen Converter.Konwertuje zeny z G1>G2 i na odwrót :P

masz może linka?
 

Kino

Kino

Użytkownicy
No co ty?
posty105
Propsy95
  • Użytkownicy
  • No co ty?

Kino

[G2]Surface - Dodane lokacje
#16 2010-01-17, 11:07(Ostatnia zmiana: 2010-01-17, 11:07)
Czyli, że jeśli tym programem przekonwertuję Kolonię z Gothica1 i wstawię zamiast tej z Gothica2 (zamienię je), to będę mieć w Gothicu2 Górniczą Dolinę z Gothica1? :P
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dokładnie, w całości. Wszystkie voby i wayiponty będą. Najwyżej mogą być problemy z teksturami i obiektami, gdyż G2 nie posiada wszystkich z G1.

Co do Zen Converter - Tak, konwertuje, jednak całość. W takim przypadku dłużej by zajęło usuwanie obiektów, które są niepożądane(przedmioty ze spalonych chałup, powtarzające się obiekty w zamku), niż zrobienie go od nowa.
 

Kino

Kino

Użytkownicy
No co ty?
posty105
Propsy95
  • Użytkownicy
  • No co ty?
No, ale tekstury zawsze można wrzucić do Textures/_compiled, a .zen będzie zamieniony całkowicie, więc wszystko tak jak w Gothicu1. W takim razie pozostaje kwestia linku.

A można jeszcze zrobić tak, żeby gdzieś było przejście do świata tego, który oferuje Caesum w swoim modzie? Według mnie nie należałoby odstawiać tej modyfikacji, jest to przecież świetne połączenie Gothica1 i Gothica2.
 

zommer

zommer

Użytkownicy
posty135
Propsy25
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Ja wogóle podziwiam że komuś chciało się to robić :lol2:  A co do zen convertera to kiedy to zrobiłem to nowy obóz nadal był zamrożony itp itd ja dla tego z niego nie korzystam.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry