ale sam widzisz że realizmy można podzielić na kilka grup, nie wiem jak to można posegregować z głową, ale powiedzmy wizualny realizm, wpływ otoczenia na gracza, wpływ gracza na otoczenie, czysto praktyczne możliwości gracza jak rozkręcanie bloku silnika
dlatego czekanie na pomoc medyczną można by podpiąc pod to co oddziaływuje na gracza, co można w miarę łatwo zrealizować. ale np czy chciałbyś zostać medykiem w grze, który się musi przez godzinę przedzierać do rannego, aż w końcu zastanie go martwego? to też realizm, ale w drugą stronę. jako ranny nie wiesz czy medyk zdąży, możesz założyć że tak, albo zresetować lvl, w przypadku medyka to samo, ale jednak nudne byłoby bieganie po lesie czy innych krzakach. ale przecież to też realizm. tak samo jak dowolne lekarstwo w nadmiarze może zabić, tak samo powinno się ograniczać realizm w pewnych aspektach gry, żeby jej poprostu nie zepsuć.