Błędy i pomoc w radzeniu sobie z nimi 280803 444

O temacie

Autor serek

Zaczęty 29.01.2008 roku

Wyświetleń 280803

Odpowiedzi 444

BeziJuve

BeziJuve

Użytkownicy
posty171
Propsy38
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Czołgiem wszystkim.
W wolnych chwilach co dzień grzebie sobie w skryptach MT - w ramach nauki modowania naszegogo ukochane Gothiczka. Poza kwestiami takimi jak próba balansu mobów, ekonomii, rozwoju postaci, chciałbym również poprawić jak najwięcej błędów które się pojawiają ( czy też rzeczy które mogą negatywnie wpłynąć na grę ). Mam listę już rozpoznanych czy też błędów/bugów nad którym pracuję. Może ktoś jeszcze tutaj coś mi podrzucić do tego bym dopisał:

  • Reakcja fanatyków na przynależność do obozu sekty - do analizy czy jest to coś na co należy zwrócić uwagę
  • Golemy Xardasa - Spawn dopiero w odpowiednim momencie - do analizy czy jest to niezbędna zmiana.
  • Ciało kopacza w misji od Melkora - za szybkie zdobycie zbroi z jego jaskini - do zrobienia.
  • Ostatni kapłan orkowy vs nowe obrażenia od łuku. - do testów.
  • Rozmowa z Nekromantą od Chromaninów. - do testów. małe poprawki w skrypcie.
  • Skrypt smoka na wyspie Uriziela nie odpalał się. - do testów. małe poprawki w skrypcie.
  • Zachowanie bandytów Quentina - do ponownej weryfikacji/przerobienia. Wpadłem na lepszy pomysł niż poprawki które wprowadziłem.
  • Tworzeniu runy z Uriziela - poprawiony warunek.
  • Poprawa menu statystyk - wyświetla się już informacja o % szansie na krytyczne obrażenia obok % wyuczonego.
  • Nauka u SheerGhara - poprawiono skrypty, możliwość nauki 2H 100% odblokowana.
  • Atak Melkora, Paladyna, Orka przy portalu - przeciwnik atakuje zanim zdążymy zareagować, zmodyfikowane, do testów.
  • Poprawa opisu wymagań na dołączenie do Szkodników. - bardziej szczegółowy opis że nie tylko poziom jest wymagany.
  • Wytwórnia Ziela - podwójny quest dla obozu bractwa i strażników - zaopiekowane wymaga testów.
  • Skrypt na przekucie miecza o Przemytników. - do weryfikacji zgodność tekstów  z czasem oczekiwania.
  • Bonusy z broni przy przemianie. - zabezpieczone, wymaga testów.
  • Obrażenia broni dystansowych zwiększone o zręczność. - zaimplementowane, wymaga testów.
  • Olbrzymie szkielety i drop broni. - weryfikacja czemu upuszczają broń.
  • Weryfikacja blokady gry w 5 rozdziale Łowcy Orków. - otrzymałem info ze coś takiego może wystąpić.
  • Problem z uderzeniem wiatru. - powoduje dziwne zachowanie w przypadku uśmiercania przeciwnika ( nieskończony exp).
  • Weryfikacja gildii nieumarłych paladynów - Paladyni Ci wyrzucali z siebie skóry i pazury = poprawione
  • Usunięcie/edycja sieci/zatrucia pełzaczy.  Zbyt OP, szczególnie gdy atakują grupą, za długi czas bycia unieruchomionym - prawdopodobnie wyłączę.
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Według mnie balans gry powinien zostać całkowicie zmieniony to znaczy wartości wymaganej siły broni białej oraz dystansowej, plus obrażeń powinny być bardziej zbliżone do tych z nocy kruka, tak samo dotyczy to również wartości ochrony pancerzy. Potwory również powinny mieć inne poziomy, siłę i ochronę.
 

Yetem12

Yetem12

Użytkownicy
posty212
Propsy48
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dubbing - Usunąć i ewentualnie zastąpić AI.
 

Delph(Delphoxed)

Delph(Delphoxed)

Użytkownicy
posty137
Propsy28
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Dubbing - Usunąć i ewentualnie zastąpić AI.

Dóbr narodowych się nie rusza, niezależnie od jakości wykonania. Nie wyobrażam sobie grania w Mroczne Tajemnice z innym dubbingiem niż ten oryginalny.
A co do sposobu rozwiązania problemu to już kompletnie pomijam temat :)
 

BeziJuve

BeziJuve

Użytkownicy
posty171
Propsy38
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Dubbing - Usunąć i ewentualnie zastąpić AI.

Tak jak napisał Delph - dóbr narodowych się nie rusza. Dubbingu nie ruszam, jak ktoś nie chce nie musi go instalować a zamiast tego wykorzystać windowsowego lektora. Użycie AI pominę.

Według mnie balans gry powinien zostać całkowicie zmieniony to znaczy wartości wymaganej siły broni białej oraz dystansowej, plus obrażeń powinny być bardziej zbliżone do tych z nocy kruka, tak samo dotyczy to również wartości ochrony pancerzy. Potwory również powinny mieć inne poziomy, siłę i ochronę.
Nad balansem pracuję też. Nie wiem czy będzie on zbliżony do tego w NK ale będzie na pewno inny i postaram się aby był lepszy niż w MT.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry